Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Karadeniz - Akdeniz otoyolu projesi (Ordu - Sivas-Kahramanmaraş-Osmaniye) 133 yıl sonra tamamlanıyor
« önceki   123 ... 565758 ... 616263   sonraki »

ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET
cevap yaz
sayfa 57
bahattinsevim

3 ay önce - Sal 11 Hzr 2019, 12:20

Bayramda Kayseriden Orduya gidip geldim bu yola cesaret edemedim yine. Her zamanki gittiğim Kayseri-Boğazlıyan-Sarıkaya-Sorgun-Alaca-Çorum-Merzifon-Samsun-Ordu güzergahında gidip geldim. Bu yoldan Kayseriden Ordu merkez 620 Km yapıyor. Sivas yolu açılsa bile ne kadar kısalır bilemiyorum suşehrine kadar gidip ordan geçmek baya dolandıracak sanırım.

pasahan52
3 ay önce - Cmt 15 Hzr 2019, 11:40

Bayram tatilinde Elazığ-Malatya-Sivas-Ordu güzergahını kullandım. Yolların kıştan çıktığı belliydi oyuklar vardı. Mesudiye Ordu arasını en son geçen sene geçmiştim bu geçişimde yeni tünellerin açıldığını farkettim. Mesudiye'den sonra son 3 tünel kalmış açılmayan ki onlarda tamamlanmış gözüküyordu. Bu yaz tüneller tamamlanır bağlantı yollarıda güzelce asfaltlanırsa cok güzel olur. Dikkatimi çeken nokta sıfır asfalt attıkları yollara öncesinde heyelana karşı destek duvarları örmüşler. Duvar örmeden asfalt atmazlarsa çok bekleriz ama eger direk asfalt atarlarsa tünellerle bağlanmış tek gidiş tek geliş güzel bir yol oluşur gibi.

sağlıkcıı
2 ay önce - Prş 20 Hzr 2019, 00:21

Elazığ -Ordu arası ne kadar sürdü



40ses
2 ay önce - Prş 20 Hzr 2019, 17:23

Bayramda yine bu yolu kullandım. Yol kenarlarına oldukça fazla ve tepeler halinde malzeme yığmışlar. Tek bir bölgeye değil neredeyse bitmemiş kısımlar boyunca kilometrelerce... Mesudiye girişindeki üç tünel halen tamamlanmamış. Diğer tünellerde kısmen de olsa ilerleme var, sanırım o da sezonun yeni açılmış olmasından kaynaklanıyor olsa gerek. Geçen sene kaymak diye tarif edebileceğimiz asfalt çalışmasını devam ettirmeye başlamışlar. Biz giderken de gelirken de yer yer asfaltlama çalışması vardı. Bazı arkadaşların dediği gibi Topçam baraj mevki gerek yol olarak gerekse üst yapı olarak biraz sıkıntılı. Sıkıntısı barındırdığı riskte. Her an heyelan olması ve kuvvetli bir biçimde olması son derece olası. Zaten iki-üç yerde daha önce gerçekleşen heyelanlar var. Baraj gölünün sahasında kalan bir tepenin tepeden aşağıya kadar üçte biri kopup göle düşmüş. Baraj gölü mevkisindeki yol kenarlarına istinat duvarları örülüyor. Biraz biraz asfaltlama çalışmaları da başlamış. Belediye Başkanı avantajı kullanılırsa bu yol bu yaz sonunda büyük oranda bitirilebilir. Yolda molasız gidilen süreye bakarsak Kayseri-Zara arasını ortalama 90-95 km/h hızla, diğer yerleri ortalama 70-80 km/h hızla, (Kayseri) Talas-(Giresun) Bulancak arasını 6 saat 45 dakikada tamamladım. Yolun asfaltlanan yerlerinde ortalama 70-80 km/h hızla gidilebiliyor. Fazlası qashqai için fazla ama sedan gibi binekler için değil. Onlar daha hızlı gidebiliyorlar.
Bir arkadaş Çorum-Alaca güzergahını kullandığını ve 630 km belirtmiş. Konuya başlık olan yolu şimdilik kullanmak istemiyorsa Kayseri-(Sivas) Yıldızeli-Tokat-Niksar-Akkuş-Ordu güzergahını deneyebilir. Bu yol 520 km. Süreden kar etmez (çünkü dağlık ve virajlı) ama yakıttan kar eder.


gangster__
2 ay önce - Prş 20 Hzr 2019, 23:50

bu yolun devamında da çalışmalar yavaş ilerliyor. andırın kadirli arasında gelişmelerden haberi olan var mı?? andırın tokmaklı dan düziçine bir köprü ile devamına yapılan bir yol ile otoyola ulaşmak daha kolaydı ama güzergah daha da uzatılmış.



Ahmet YükselS
2 ay önce - Cum 21 Hzr 2019, 21:58

Kadirli Andırın arası Tokmaklıya kadar tamam, ama sorunlar var, bazı yerlerde su çıktığı için heyelanlar oluyor, o bölüm bir kaç yerde sıkıntılı.. Tokmaklı Andırın arasında bitmeyen yerler vardı, oralarda da geçen uydu fotoğrafına baktım baya ilerleme olmuş, bu sene biter sanırım, Andırın Göksun arasında ise kısmen biten yerler var, devam eden yerler var. Bu sene sonuna kadar hepsi tamamlanacak deniyor. Düziçi üstünden otoyola çıkan yol bir efsane sadece. Yıllardır hep söylenir, ama çok engebeli bir yer, çok dolambaçlı, orası alternatif kestirme filan olmaz bence, sadece andırın Düziçi arasında bir ilçe yolu olabilir.. Zaten halihazırda yukardan Göksuna kadar gelen bir araç K.Maraş merkez üzerinden otoyola ve Osmaniye tarafına kısa sürede geçebiliyor.

pasahan52
2 ay önce - Cmt 22 Hzr 2019, 23:21

Elazığ Malatya 1 saat , Malatya Ordu Merkez arasınıda Sivas merkeze ugrayarak 6 saatte aldım , yalnız ortalama hızım mesudiyeye kadar 105 civarındaydı. Mesudiye-Ordu arasını 1.5 saatte almışımdır. Tünel içinde hızlanıp tam çıkarken bozuk yola düştüm birkaç defa , daha sonra korktum ve yavaşladım. Sivas merkeze uğramadan yolu yarım saat kısaltabilirsiniz.



gangster__
2 ay önce - Sal 25 Hzr 2019, 02:27

Göksun tünellerinden sonra herkes Maraş tarafından iner otoyola. ben tokmaklıdan hemen sonra yeni bir aslantaş köprüsü ile düziçi tarafına geçmeyi kastetmiştim. diğer berke barajı yolundan sonrası zaten çok kötü. tokmaklı dan köprü yapılsa düziçi tarafında grup yolu projesi çok iyi olurdu ellek şekerdere arasından otoyola bağlnırdı. hem köyler gelişir hem de andırınlılar da otoyola daha çabuk ulaşırdı. düziçi kör nokta olarak kalmazdı. kadirli düziçi arasında da alternatif bir yol olurdu. barajdan sonra dolanacağınız yol epey bir uzun.







Yekta Öztuna
2 ay önce - Sal 25 Hzr 2019, 10:46

Ellek'ten D400 bağlantısı mevcut,Şekerdere köyünün olduğu yere otoyol bağlantısı yapılabilir.Ellek ile Tokmaklı arasındaki arazi büyük oranda ova ve mevcut yol bulunmuyor.Projelendirilmesi halinde düşük bütçe ile büyük kazanç sağlayacak bir yol olarak görünüyor.

Ahmet YükselS
2 ay önce - Sal 25 Hzr 2019, 18:36

Düziçi Tokmaklı arasında öyle düz bir çizgi ile yol yapma imkanı yok. O çizgi barajın üstünden geçiyor. Ve yaklaşık 1 kmlik köprü yapmadan olmaz. Daha küçük köprü yapmak istersen de oldukça yukarıdan taa Haruniye kaplıcalarına yakın bir yerden köprü yapmak gerekir, o da yolu çok uzatıyor. Gerçi zaten orda bir köprü var, barajın hemen altında, ama çok ufak bir köprü.. Arada baraj olmasa Düziçi otoyol ile Tokmaklı arası kestirme bir yol çok mantıklı olurdu, en azından Göksundan aşağı Andırın tarafına dönüp, Osmaniye-İskenderun tarafına hızlı geçme şansı olurdu ama baraj işi bozuyor biraz.. Yine de büyük köprü kabul ettirilirse hükümete, neden olmasın..



sayfa 57
« önceki   123 ... 565758 ... 616263   sonraki »
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET