Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 282
EnderOnder
3 ay önce - Çrş 05 Hzr 2019, 20:17

Gönül ister bir an once acilsin ama Maalesef evdeki hesap carsiya uymuyor bana gore islerin baslamis olmasi tamamlanma yonundeki somut calismalar ve devletimizin de bu projeye onem vermesi tamamlanmasi yonun de hic bir kaygimin olmamasina yol aciyor endiseye gerek yok onumyzdeki bir yillik surecte yerkoy kirikkake Ankara etaplarinin kaba isleri biter ondan sonraki bir yila yakin surecte sinyalizasyon ve ustbyapi isleri tamamlanir aksi durumlarda arti eksi yuzde 20 oynar iki uc yil sabir arkadaslar cogu zoru gitti azi kaldi bu projede yer yer calismis biri olarak bunu soyluyorum

SeyraniK
3 ay önce - Prş 06 Hzr 2019, 01:27

Bir tünel inşaatı fotoğrafı atılmış buraya da merak ettiğin bir şey var tünel yüksekliği kaç m olarak yapılıyor?

yalnizyolcu
3 ay önce - Prş 06 Hzr 2019, 11:30

Ray üst kotundan itibaren 8,60m genellikle.Ray üst kotun altında ise bazı tünellerde 3,2m lik invert tabakası var.İnvert olmayanlarda ise 1,65 lik taban kısmı var. Fotoğrafı atılan tünel sadece üst yarıyı gösteriyor.



Murkes
3 ay önce - Cum 14 Hzr 2019, 09:25

Herhangi bir gelişme var mı ?

Berktuğ
site denetçisi

3 ay önce - Cum 14 Hzr 2019, 11:30

İlk by-pass Sivas'ta yapılıyor, YHT Garı henüz hazır olmadığı için trenler mevcut Gar'dan kalkacak. Bu yüzden Sivas Çimento'ya gelmeden viyadükle by-pass yapılarak konvansiyonel hat güzergahından gidecek.


(+)




yldzhmt
3 ay önce - Cum 14 Hzr 2019, 12:00

Dun ankara gittim
Kirikkale universitesi yaninda karayolunu gecen viyadugun yarisi bitmis. 6 ay once de orda calisma vardi hala tamamlanmamis.
Lalahan girisi ve cikislarinda tren yolu karayolunun ustinden geciyor. Bir tanesinde calisma var yht koprusunu yapiyorlar. Ama digeri cok sıkıntili. Cunku yht kopru ayaklari tam kara yolu hizasina geliyor. Karayolu da lalahana girisi sagliyor altinda da baglanti yolu var. Iste burasi uzun surer. Kirikkale taraflarinda 1m ray serimi bile yok. Insallah en kisa zamanda biter


erkinalp
3 ay önce - Cum 14 Hzr 2019, 12:08

Bu geçki hattını konvansiyonel trenler de kullanacak.



ismail özçelik
3 ay önce - Cum 14 Hzr 2019, 14:49

Berktuğ Bey aslında Sivas'ta Yht garı eski düşünülen yere yapılıyor. Yani raylarda ilk düşünülen yerden tekrar geçecek haliyle. Orada konuştuğum bir mühendis 2 yht 1 elektrikli hat olacak şekilde toplam 3 hat olacağından bahsetti. Ama bence en az 4 hat olması gerekiyor ya da plan bu şekilde olmalı.

Karakas Mehmet

3 ay önce - Cum 21 Hzr 2019, 18:47




Alıntı:
Sn. Mehmet Karakaş,

Öncelikle Doğuş İnşaat’a gösterdiğiniz yakın ilgi için teşekkür ederiz. Doğuş İnşaat, 1951’den bugüne inşaat sektöründe gerçekleştirdiği toplam değeri 27,2 milyar doları aşan 209’dan fazla projesiyle, dünyanın en itibarlı müteahhitlik şirketlerinden biridir. Şirketimizin farklı uzmanlık alanlarını içeren kapsamlı portföyü; baraj, metro ve raylı sistemler, yol, tünel ve arıtma tesisi gibi çoğunlukla alt yapı projelerini içermektedir.

Doğuş İnşaat tarafından tek yüklenici olarak hayata geçirilen ve Türkiye’de ilk defa MSS Sistemi’nin (Seyyar İskele Sistemi) kullanıldığı bu proje, Türkiye’nin en uzun yüksek hızlı tren viyadükleri olacak toplam uzunluğu 6.216 m olan 4 viyadüğün yapımını kapsamaktadır. Projeye dair en güncel videoya, aşağıdaki linkten erişebilirsiniz.

Doğuş İnşaat yetkililerinin benim mail yazıma ilgileri ve cevap verdiklerinden dolayı kendilerine teşekkürler ederim


En son Karakas Mehmet tarafından Cum 21 Hzr 2019, 18:54 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


harun82_44
3 ay önce - Cum 21 Hzr 2019, 18:52

İzleyince nasıl bir emek olduğu anlaşılıyor . Daha yüzlerce köprü,tünel,viyadük ne emek be.Helal olsun



sayfa 282
ANA SAYFA -> ULAŞIM