Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul metrosu: M3 Kirazlı - Metrokent hattı
« önceki   123 ... 54555657   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 55
returnlife
8 ay önce - Prş 24 Oca 2019, 15:45
Bakırköy Etabı


Bu hattın bakırköy etabı için planlanan tarih nedir acaba?

recep30
7 ay önce - Sal 19 Şub 2019, 12:16
İstanbul metrosu: M3 Kirazlı - Metrokent hattı


2019 Sonu 2020 Başları

Mehmet Kasım İyonya
5 ay önce - Çrş 10 Nis 2019, 21:00

İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun megabüs projesini gösterdiği haritada ilginç bir detay var. M3 Metrosu'nun İkitelli-Olimpiyatköy kolundaki son istasyonu olan Olimpiyatköy İstasyonu'nun orada yeni bir otogar yapılacağı resmedilmiş. Esenler Otogarı'nın taşınma planlarını bilirsiniz. Şehirlerarası otobüslerin 3. Çevreyolu'ndan direk buraya geleceği anlaşılıyor. Yolcu da metro ile şehre dağıtılacak. Havalimanı'nın orada yapılacak otogar ise sanırım Alibeyköy gibi bir cep otogarı olacak. Burası ana otogar olacak sanırım.


(+)


Haritanın aslı:


(+)




Ahmet377
4 ay önce - Çrş 22 May 2019, 17:11

Bakırköy etabı yeraltı mı full yoksa yüzeye çıktığı kısım var mı?

Hasan Mihrican
2 ay önce - Çrş 10 Tem 2019, 12:01

5 Haziran 2019 itibariyle;

Rekor günlük yolcu sayısı 91,977.
Kırıldığı tarih 06.01.2017

https://www.metro.istanbul/haber/detay/yolcu-sayi ...yeni-rekor


(+)




Mehmet Kasım İyonya
2 ay önce - Çrş 10 Tem 2019, 16:04

Alıntı:
5 Haziran 2019 itibariyle;

Rekor günlük yolcu sayısı 91,977.
Kırıldığı tarih 06.01.2017


RAKAMLAR ÇOK KÖTÜ. 1 metro saatte 70 bin taşımak üzere planlanıyor. 1 günde 90 bni yolcu taşınması kapasitenin çok aşağılarda kullanıldığını gösteriyor. Bu da hangi metronun öncelikli olarak yapılması gerektiğini ortaya koyuyor. Bakırköy-Kirazlı bölümünü yapmadan Kirazlı-Başakşehir bölümünü yapmanın sonucu böyle kötü çıkıyor.

Aynı şekilde Beylikdüzü-Bakırköy Metrosu'ndan önce M3'ü yapmaya çalışmak da aynı kapıya çıkıyor. Metrobüsün 1 milyon yolcu taşıdığı aksa metro yapmayıp, günde 90 bin kişi taşıyacak yere metro yapmayı seçmek, önceliklerin iyi belirlenmediğini gösteriyor.


Burç

2 ay önce - Çrş 10 Tem 2019, 16:06

Alıntı:
Metrobüsün 1 milyon yolcu taşıdığı aksa metro yapmayıp, günde 90 bin kişi taşıyacak yere metro yapma


Belediye başkanına şikayet et de metro yapsın. Hala geçmiş belediye başkanlarını eleştirmeye çalışıyorsun. Artık bu iş Ekrem İmamoğlu'nun görevi.



Mehmet Kasım İyonya
2 ay önce - Çrş 10 Tem 2019, 16:10

Burada yazmıştım. Beylikdüzü-Söğütlüçeşme Metro Projesi, bakanlığın bir projesidir. İBB'nin değil. 2015'te açıklanmıştı.

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=7281191#7281191


Burç

2 ay önce - Çrş 10 Tem 2019, 16:18

İstanbulun ulaşım sorunları için topu hep hükümete atacaksan hiç oynamayalım. İstanbul belediye başkanı ne yapacak, sadece çöp mü toplayacak?

İstanbuldaki ulaşım sorununu çözmesi gereken hükümet değil, İstanbul belediyesidir, Ekrem İmamoğlu'dur.


Mehmet Kasım İyonya
2 ay önce - Çrş 10 Tem 2019, 16:22

Tabi ki Ekrem Bey sorumludur. Ancak hükumetin yapması gerekenler de vardır. Bazı hatları bakanlık yapıyor. Devraldı. Yetki onda.

1-Bakırköy-Kirazlı Metrosu
2-Sabiha Gökçen Metrosu
3-Beylikdüzü-İncirli-Söğütlüçeşme Metrosu

Belediyenin boğazın altından tünel açma yetkisi yok. 2015'te bakanlığın açıkladığı 3 katlı tünel projesi, Beylikdüzü-Söğütlüçeşme Metro Hattı'nın yapılması sorunları çözecektir. Bir adım atması gerekiyor.



sayfa 55
« önceki   123 ... 54555657   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM