Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul'un trafik sorununa çözüm önerileri
« önceki   123 ... 737475

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 75
gökhan gülşin

1 ay önce - Pts 22 Nis 2019, 15:17

Araçları için otopark yeri göstermeyenlerden (belgelendirilecek) otopark vergisi almak.

Ali clarkkent
1 ay önce - Pts 22 Nis 2019, 15:26

Alıntı:
Çözüm bireysel arac sayisini azaltmak , istanbul kayıtlı araçlara ek vergi getirmek olmalı bu sayede halk mecbur toplu ulaşım kullanacak


Kurunun yanında yaşları da mı yakacaksınız. 9 senedir arabam var. Topkapı surlarından veya Edirnekapı surlarından bir kere bile olsun içeri girmedim. Buralara gideceksem raylı sistem kullanıyorum. Daha kolay. Daha pratik. Zaten Ayda 3-4 defa kullanıyorum arabayı. O da pazar günleri çocukları gezdiriyorum.

Ben bu vergiyi (kendi adıma) kabul etmem.


mustafasa7

1 ay önce - Pts 22 Nis 2019, 17:00

zon uygulamasının merkez sayısı ile doğrudan alakalı olduğunu düşünmüyorum mesela örnek verelim kartal sahil tarafında ikamet eden bir aile var ve bu aile haftada bir üsküdar/kadıköy'e gezmeye gidiyor ve bunun için arabasını kullanıyor

eğer şahsi aracıyla bu merkezlere, altıyol ve salacak gibi yerleri kastediyorum, giden araçlardan zon uygulaması kapsamında dişe dokunur bir ücret alınmaya başlansa toplu taşıma böyle çocuklu aileler için cazip bir konuma gelebilir



mustafa 1903
1 ay önce - Pts 22 Nis 2019, 17:29

Alıntı:
zon uygulamasının merkez sayısı ile doğrudan alakalı olduğunu düşünmüyorum mesela örnek verelim kartal sahil tarafında ikamet eden bir aile var ve bu aile haftada bir üsküdar/kadıköy'e gezmeye gidiyor ve bunun için arabasını kullanıyor

eğer şahsi aracıyla bu merkezlere, altıyol ve salacak gibi yerleri kastediyorum, giden araçlardan zon uygulaması kapsamında dişe dokunur bir ücret alınmaya başlansa toplu taşıma böyle çocuklu aileler için cazip bir konuma gelebilir

Böyle aile gezilerini cazip kılmak için haftasonları indirimli seyahat imkanı verilebilir (yurtdışında örnekleri var).


Kenanwow
1 ay önce - Sal 14 May 2019, 14:40
Atatürk Havalimanı taşındı, Basın Ekspres'te trafik rahatladı


Alıntı:
Atatürk Havalimanı’nın 5 Nisan'da İstanbul Havalimanı’na taşınmasının ardından Basın Ekspres yolundaki trafik yoğunluğu da büyük ölçüde azaldı. Trafiğin yoğun olduğu sabah ve akşam saatlerinde sürücüler rahat nefes aldı.

Haberin Devamı:

http://otomobil.haber7.com/otomobil/haber/2860469 ...-rahatladi




Hasan Mihrican
1 ay önce - Çrş 15 May 2019, 09:57

Alıntı:
Yine Amerikadan ( yaşadığım yer California ) dan örnek vereyim


Madem dışardan örnek veriyoruz ben de yine LosAngeles'da (California) karşılaştığım bir örnekten bahsedeyim. Orda en önemli konu anayolların akıcılığının sağlanması. Bu sebeple anayola katılımlar araçların kafalarına göre değil tam tersine kontrollü olarak birer, birer yapılıyor. Hatta bunun için katılımlara trafik lambası koyuyorlar. Bu İstanbul'da da belli yerlerde denendi ama devamı gelmedi. İstanbul'da katılım yolları kısa olduğu için bu her yerde uygulanamayabilir ama bazı noktalarda rahatlıkla kullanılabilir. Örnek olarak Batı Ataşehir'den Kozyatağı yönüne TEM katılımı. Bu katılımda yeterli bekleme/kuyruk alanı var ancak mevcut durumda 2-3 şerit birdenbire anayola katılıyor ve sabahları TEM Ataşehir bölgesinde sıkışma yaşanıyor. Bu konuda önlem alınırsa mutlaka bir rahatlama olacaktır.


Cemoli D18
3 hafta önce - Çrş 22 May 2019, 08:16

3 şeritlik tem yoluna 1 şeritlik katılım yolu var ama biz katılım yolunu dur kalk trafik sırasında 3 şerite çıkarıp hem temi hem katılım yolunu trafiğe boğuyoruz.

Güzel açıklama hasan bey.




sayfa 75
« önceki   123 ... 737475
ANA SAYFA -> ULAŞIM