Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 21
mertesat07
3 ay önce - Pzr 28 Nis 2019, 22:56

440, 490 hatlarını bugün Kent Önü durağında beklerken gördüm. Bu hatlar Gebze Teknik Üniversitesinden kalkıyordu. Kent Önüne mi ötelendiler. Akşam saatinde 500 hattını Kent Önü durağından Gebze Teknik Üniversitesi yönüne ilerlerken gördüm

mertesat07
3 ay önce - Sal 30 Nis 2019, 18:24

440 hattına ait bir araç Kentönü Depolama Alanında bekliyordu



batuhan41
3 ay önce - Çrş 01 May 2019, 00:22

Alıntı:

440 hattına ait bir araç Kentönü Depolama Alanında bekliyordu


Kocaeli belediyesi gtü bayramoğlu arasindaki yolda calisma yapiyor o yuzden otelenmis olabilir.



erdem türkoğlu
3 ay önce - Prş 16 May 2019, 16:25

289 nolu BredaMenarinibus
750Y KARAMÜRSEL - GÖLCÜK - YENİYOL - İZMİT hattında


(+)


750Y, 750 hattının içinde yer alan sabah akşam birer seferi olan bir depar hat. Tüm gün her saat çalışan bir hat olsa, Karamürsel - Gölcük - İzmit arası 750 ile birlikte hem Eskiyol hem Yeniyol üzerinden 30 dk arayla sefer yapılmış olur. Bu kadar önemli bir güzergahta saatte bir kez belediye otobüsü çalışması yeterli değil.

Yeniyol üzerinde, İzmit’e gitmese de Umuttepe’ye giden 755 hattı da var ama Karamürsel - Gölcük - Başiskele - Yeniyol arası yolcu indi-bindi yaptırmıyor. Belediyenin bu yanlıştan dönmesi gerek artık. Hem otobüsler verimsiz çalışıyor hem de yolcu önünden geçen belediye otobüsüne alınmayarak mağdur ediliyor.


mertesat07
3 ay önce - Prş 16 May 2019, 22:06

200 hattı Fatih durağından sonra Osmangazi Köprüsü durağından geçecek şekilde düzenleme yapılması lazım
402 401 yetersiz geliyor



ceyhunyor
3 ay önce - Cmt 18 May 2019, 08:43

Merak ediyorum bir Ankaralı olarak, niye Kocaeli'nde demiryolu entegrasyonu ya da İzmit merkez banliyösü yok? Otobüs ulaşılının alternatifinin daha güçlü olması lazım.

basar44
2 ay önce - Cmt 01 Hzr 2019, 14:47

Alıntı:
Tüm gün her saat çalışan bir hat olsa, Karamürsel - Gölcük - İzmit arası 750 ile birlikte hem Eskiyol hem Yeniyol üzerinden 30 dk arayla sefer yapılmış olur. Bu kadar önemli bir güzergahta saatte bir kez belediye otobüsü çalışması yeterli değil.
Bence ileride 755'kaldırılarak 750 ile birleştirilmesi lazım, yarım saatte bir sefer konulabilir saat başı 750 buçuklarda ise 750Y olarak yeniyol üzerinden izmite gidebilir otogar ve Yahya kaptan yolcuları için ücretsiz tramvay aktarması ile çünkü saatte 1 araç gerçekten yetersiz kalmaya başladı. Ayrıca yaz aylarında gece son sefer saatlerini de uzatmaları gerekiyor özellikle yaz aylarında sadece saat başları çalışan bir hat haline çeviriyorlar aksine daha fazla sefer konularak daha aktif hale getirmeleri gerek



mertesat07
2 ay önce - Cmt 08 Hzr 2019, 13:01

800C ve 800K seferleri 15 Haziran 2019 itibariyle başlıyor.


Kaynak: Gebze Haber



Eray3424
2 ay önce - Cmt 08 Hzr 2019, 13:37

Açıkçası Kocaeli belediyesi Darıca Çayırova bölümüne kendilerine ait hatları uzun yıllar koymamış ve Oturaklı durak dahi koymamıştı bu sene ve geçen sene koydular koydukları duraklar dahi dökülüyor boyası çıkmiş oturağı kırılmış. bir iki tanesi düzgün oda ilçe merkezi bi zahmet düzgün olsun oda.Şuan kocaelinin Büyük otobüsleri bu bölgelerde görülmeye başlandı fakat geç kaldılar.Yeni konulan otobüsler 1 yolcusu dahi doğru düzgün yok bu bölgelerde genellikle İETT (17B,133Ş,133M)hatları uzun yıllar hizmet verdiği için insanlar bu hatları kullanıyor. Aynı şekilde Gebze-Harem ve Midibüs şeklindeki ulaşim araçlarıyla Gebze ve İstanbula ulaşımlarını sağlıyorlar.Marmarayın Darıcaya gelmesi ile birliketede bu bölgedeki Kocaeli belediyesine ait hatlar iyice işlevini kaybetti.Evi marmaraya uzak olan ya midibüsü tercih ediyor yada bu midibüsler ile Şifa Mahallesine gidip 500T veya 130Ş binip gidiyorlar veya evinin yakınından İETT veya Gebze-Harem Geçiyorsa ona biniyor.Birde üniversiteye ulaşım ise Gebze teknik Üniversitesine İstanbulda yaşayıp buraya gelenler 17B nin Cevizli peronlar deparını yakalyıp biniyor yada marmaray direk üniversitesi onünde duruyor ona biniyorlar.Başka şehirlerde yaşayanlar ise İzmit Midibüslerine biniyor yada Gebze-Harem ile otogara gidiyor.Bir tek dolu gördüğüm hat Kartal metroda duran yeşil körüklü otobüs Oda İzmit-Kartal metro yapıyor ondandır.birde havalimanına hattları varmış onu görünce şaşırdım oda biraz işlev gösteriyor onun dışındakiler boş yatırım gibi.

erdem türkoğlu
2 ay önce - Cmt 08 Hzr 2019, 14:30

Alıntı:
Yeni konulan otobüsler 1 yolcusu dahi doğru düzgün yok bu bölgelerde genellikle İETT (17B,133Ş,133M)hatları uzun yıllar hizmet verdiği için insanlar bu hatları kullanıyor. Aynı şekilde Gebze-Harem ve Midibüs şeklindeki ulaşim araçlarıyla Gebze ve İstanbula ulaşımlarını sağlıyorlar.


Gebze'deki Ulaşımpark hatlarını İETT hatlarıyla kıyaslamanız doğru değil. Çünkü İETT hatları İstanbul'a ulaşım sağlarken, Ulaşımpark hatları Gebze içinde ulaşım sağlıyor.

Yine de aynı güzergahlarda KBB ÖHO'lar balık istifi yolcu taşırken Ulaşımpark otobüsleri boş gidiyorsa, bu da halkın tercihi. İzmit, Derince, Gölcük, Karamürsel, Kandıra gibi yerlerde otobüsler gayet dolu çalışıyor.

Gebze'de ise yolcuların Kentkart kullanım oranı çok düşük. ÖHO'lara ve Gebze-Harem'lere paralı bindikleri için kart kullanmaya alışmamışlar. Herkesin İstanbulkart'ı var ama çoğunluğun Kocaeli Kentkart'ı yok. Dolayısıyla Ulaşımpark otobüslerine de binemiyorlar. Bu sebeple Gebze'de ÖHO'larda paralı binişlerin kaldırılması gerekiyor.

Tek sebep bu da değil tabi. Gebze'de bazı Ulaşımpark hatlarının güzergahları yolcu alışkanlıklarına hiç uygun değil. Hareket saatleri düzgün planlanmamış. ÖHO'ların çok sık çalıştığı hatlarda saatte 1 kez belediye otobüsü olması yetersiz, yolcular güzergahı bile bilmiyor. ÖHO'ların seyrek olduğu hatlarda ise belediye otobüsünün ÖHO'nun hemen arkasından gidecek şekilde ayarlanmış olması gibi durumlar da var. Saymakla bitmez.



sayfa 21
« önceki   123 ... 2021222324   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara