Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 25
sametykcll
6 ay önce - Cum 01 Şub 2019, 19:54

1. Etaptan:




(+)





(+)



Yolun demiryolu olduğu zamanlardan kalan hemzemin geçit uyarısı:


(+)


Edit: Sondaki hemzemin geçit uyarısı demiryolunun olduğu zamanlardan kalan uyarı değilmiş İlgili haber: https://www.haberler.com/hemzemin-gecitle-demiryo ...ar-haberi/


MRT1977
5 ay önce - Pts 11 Mar 2019, 09:50



Seçime 20 gün kaldı. Başkan adayları düzenledikleri toplantılarda, seçim büro açılışlarında, seçmen ziyaretlerinde 5 yılda yapacaklarını anlatıyor.

Millet İttifakını oluşturan CHP ve İYİ Parti adayları muhalefette olduklarından ve seçim kazanma şansları olmadığını bildiklerinden konuşmuş olmak için konuşuyorlar.

Ama 17 yıldır Türkiye’yi, 15 yıldır Kocaeli’yi yöneten AK Parti’nin Büyükşehir Belediye Başkan adayı Doç. Dr. Tahir Büyükakın konuşurken, projelerini açıklarken daha dikkatli.

tahir-büyükakın

Bu kentte doğan, bu kentte büyüyen, yaşadığı kenti önemseyen, 10 yıllık belediyecilik deneyimi bulunan, genç, dinamik, çalışkan, aldığı kararların arkasında duran AK Parti Başkan adayı Doç. Dr. Tahir Büyükakın’ın

projeleri, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın açıkladığı seçim beyannamesinde yazanlarla örtüşüyor.

Bütün sorunları konuşarak ve anlaşarak, paydaşlarla beraber düşünerek, ortak akılla, samimiyetle kentin bütüncül algısını bozmadan çözeceğini söyleyen Tahir hoca ile zaman zaman 1 Nisan sonrası projelerini konuşuruz.

Tahir hocanın projeleri arasında en çok dikkatimi çeken, dönemin Valisi Kemal Önal, Büyükşehir Belediye Başkanı Sefa Sirmen’in DİSK mitingi öncesi bir gecede rayların ve traverslerin asfaltla kapatılarak yayalaştırılan “Yürüyüş Yolu” olmuştur.

Vatandaşların yürürken, engellilerin karşıdan karşıya geçerken zorlandığı İzmit’e yakışmayan “Yürüyüş Yoluna” yapacağı projeyi hep merak etmişimdir.

Genel sekreterliği döneminde tramvay güzergahının Yürüyüş Yolundan geçmesini savunan ama başarılı olamayan Tahir hocanın 1 Nisan’da başkanlık koltuğuna oturduğunda uygulayacağı projeyi öğrenmek istedim.

Hafta sonu, 3 Mayıs 1873’te ulaşıma açılan Haydarpaşa-İzmit Demiryolu İstasyon-Köseköy arasının 2001 yılında sahile kaydırılan bölümle ilgili düşüncelerini sordum.

Tahir hoca, Yürüyüş Yolunun marka olmak isteyen ticaret ve üniversite kenti İzmit’e yakışmadığını kabul ediyor olmalı ki, sorumu önemsedi.

Cevabı, “Tarihi ve nostaljiyi yaşatacak Yürüyüş Yolu zemindeki taşları değiştirerek, çevresini ışıklandırarak İzmit’in cazibe ve çekim merkezi olması mümkün değil. Yürüyüş Yolu’nda yapmak istediğimiz projeyi İzmit Belediye Başkanı seçilecek adayımız mimar Sibel Gönül başta olmak üzere mimarlarla bir araya gelerek tartışacağız. Vatandaşlarla bölgedeki esnafın görüş ve düşüncelerini alacağı” oldu.

Bir başka deyişle, “Kimseyi mağdur etmeden, bütün sorunlarda olduğu gibi Yürüyüş Yolunu da konuşarak, anlaşarak, paydaşlarla düşünerek, ortak akılla, kentin bütüncül algısını bozmadan çözeceğiz” dedi.

SONUÇ: Tahir hoca ile Yürüyüş Yolunu konuşurken şehri ikiye bölen önceleri kömürle, sonraları dizel ile çalışan lokomotiflerin çektiği vagonların geçişini, bakla dilimi beton korkulukları, geçitlerdeki çan çanları düşündüm. Tramvay güzergahının seçilmemesine bir kez daha hayıflandım. Tahir hocanın projesinin cazibe ve çekim merkezi olacağına inandım.
Alıntı:
bizimkocaeli gazetesi




Berktuğ
site denetçisi

3 ay önce - Pts 06 May 2019, 23:15


(+)




Berktuğ
site denetçisi

3 ay önce - Çrş 15 May 2019, 22:23


(+)


Berktuğ
site denetçisi

1 ay önce - Cum 28 Hzr 2019, 20:48


(+)




sayfa 25
« önceki   123 ... 232425
ANA SAYFA -> Diğer Şehirler