Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 828

Kanal İstanbul Projesi
olumlu düşünüyorum 46.9%  46.9%  [1035]
olumsuz düşünüyorum 46.6%  46.6%  [1028]
fikrim yok / kararsızım 6.5%  6.5%  [144]
Toplam Oy : 2207

Guven75

1 hafta önce - Sal 14 May 2019, 23:48

Bu Proje ile ugrasilacagina gercek anlamde Anadoluyu kalkindiracak, sanayiisine Devrim atlatacak ve de belki yapimi 30 hatta 40 yil da sürsse getirisi daha fazla olacak göcü Marmaraya daha fazla kaaydirtmayip Anadoluya yayacak KARADENIZ-AKDENIZ yani Anadolunun Ortasindan bir Kanal Ülkemize Cag atlatir.

Serkan Guzel
1 hafta önce - Sal 14 May 2019, 23:48

Alıntı:
Montrö’yü değiştirmek için , 100 km uzunluğunda kanal mı yapmak lazım? Eğer gücün varsa, yarın değiştir Montrö’yü her geçen gemiden 1 Milyon dolar geçiş parası al.
Masal anlatıyorsun burada.


Amerika gibi süper güç olsan da, yani dayılık edeni boğazdan geçirmeyecek askeri gücün olsa da, boğazdan gemi başına kimse 1 milyon dolar ödemez. Yani üfür de bu kadar üfürme... Biraz destekli üfür hiç olmazsa...

Araştır bakalım, Süveyş kanalından gemiler geçerken kaç para ödüyor ? Aynı şekilde Panama kanalından geçilirken ne kadar ücret ödeniyor ?

Dünyanın en güçlü ülkesi ol ve gemi başına 1 milyon dolar alacağım diye ilan et. Gemi başına geçiş ücreti olarak, 1 milyon dolar ödemek yerine, alternatif nakliye yöntemleri kurulur, merak etme...

Hasılı; yazdığınız mesajın biraz ciddiyeti olsun bari...


Ahmet YükselS
1 hafta önce - Sal 14 May 2019, 23:57

Kanal tek yön olacakmış!! Bu yüzden elde patlamış!!
Elde patlayan sensin akıllı..
Evet kanal tek yön olacak.. Ama işleyiş devamlı aynı yönde olmayacak. 6 saat kuzey güney ise 6 saat güney kuzey, veya 12 saat kuzey güneyse 12 saat güney kuzey çalışacak. Bu şekilde bile boğazdan daha çok gemi geçebilecek. Çünkü, kanalın içinde boğazdaki gibi ters akıntı, girinti çıkıntı, keskin virazjlar şu bu gibi engeller olmayacağı için gemi aralıkları çok daha kısa olacak. Boğazda 10 dakikada bir gemi geçirebiliyorsan kanaldan belki 1-2 dakikada bir gemi geçirebileceksin.



Ahmet YükselS
1 hafta önce - Çrş 15 May 2019, 00:06

Alıntı:
Bu Proje ile ugrasilacagina gercek anlamde Anadoluyu kalkindiracak, sanayiisine Devrim atlatacak ve de belki yapimi 30 hatta 40 yil da sürsse getirisi daha fazla olacak göcü Marmaraya daha fazla kaaydirtmayip Anadoluya yayacak KARADENIZ-AKDENIZ yani Anadolunun Ortasindan bir Kanal Ülkemize Cag atlatir.


Karadeniz akdeniz kanalı mı? Şaka mı bu? ciddi misiniz?


Ahmet YükselS
1 hafta önce - Çrş 15 May 2019, 00:11

Alıntı:
Kaç defa yazdık, Boğazlar Amerikanın elinde olsa bile geçiş için para almak veya gemileri ücretli kanala yönlendirme hakkı ve yetkisi yok dedik.


ne oldu tek yön işinden vaz mı geçtin anında biri tutmazsa öbürü diyorsun yani yav seni eğitmekten ben bıktım sen bıkmadın
Sana elli defa anlattım, kanalın nasıl geliri olacağını, bir daha oku geriye doğru, belki şu tek yön işi gibi onu da anlarsın..



resul002
1 hafta önce - Çrş 15 May 2019, 00:19
aynen


çok çılgınca

murad_1299
1 hafta önce - Çrş 15 May 2019, 04:12

Tankerler tehlikeli deyip kanalın etrafına yerleşim yeri kurmak samimiyetsizlik göstergesidir



Ahmet YükselS
1 hafta önce - Çrş 15 May 2019, 20:13

Kanalın etrafında 200 metrelik tampon (yeşil alan) bölge olacak, ondan sonra yerleşim olacak. Boğazdaki gibi gemiler evlerin dibinden gitmeyecek.

Murat Altınay
6 gün önce - Prş 16 May 2019, 09:32

Boğaz ortalama 1500 metre genişliğe sahip, gemiler zaten sahilden uzak gidiyor, mesela 500 metre gibi. Birde 100 Metrelik sahil şeridi olsa yaklaşık 600 Metre mesafe var evlere.
Kıyıda duran yalılardan da yine 500 Metre uzak olmuş oluyor.
Pekiii,
Güvenli denilen kanal genişliği 400 metre, gemi ortadan gitse, sahile 200 Metre var. 200 Metre de tampon etti 400 Metre evlere uzaklık.
Ne oldu, hangisi güvenli??
Anlat anlat nereye kadar..
Hem zaten bir LPG tankeri patlasa 1000 Metre falan mesafe hikaye olur. Kanalda patlayan tanker gider Boğazdaki yalıyı bile etkileyecek güçte olur.

Al sana hayatın gerçekleri, al sana kanalistanbul masalları.


Ahmet YükselS
6 gün önce - Prş 16 May 2019, 18:04

Allah akıl fikir versin!! Projeye muhalefet edeceğim diye dengen bozuldu, esaslı saçmalamaya başladın..

Boğazda kaza yapan gemi sağa sola bir tarafa sürüklenip sahilde bir eve vaya binaya bindiriyor, çünkü güçlü akıntı var, bırak kaza yapan gemiyi normal hareketle giden gemi bile akıntıda sürükleniyor, bir yerlere çarpabiliyor, boğazın ortasında kaza olunca gemiler orda olduğu yerde kalıyor sanıyorsun herhalde? Akıntı sürüklüyor. Daha geçen sene içinde bu şekilde 2 büyük kaza oldu.
Kanalda ise ara tampon bölge vasıtasıyla kaza yapmış veya patlamış bir geminin binalara bindirme çarpma ihtimali ortadan kalkıyor. Yangın olsa dahi 200 metrelik tampon bölgeyi geçip evleri yakma ihtimali yok. Kaldı ki zaten kanalda boğazın içindeki gibi gemilerin birbine çarpma ihtimali de pek yok, son derece düşük ihtimal. Gemilerin boğazda çarpma olayı zaten, ya ters akıntı nedeniyle sürüklenme ya da dümen kilitlenmesiyle olan bir hadise. Kanalda ters akıntı yok, dümen de kilitlense bile gidip başka gemiye çarpma ihtimali yok, çünkü karşıdan gelen gemi olmayacak, trafik tek yön olacak. Olsa olsa yandaki bariyere çarpar, ondan da yangın çıkmaz.
Az sus da kendini daha fazla rezil etme..



sayfa 828
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET