Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 392
Nadir35
4 hafta önce - Pts 29 Nis 2019, 01:46

001
Kara çam'ın evinin önü-Kara çam'ın gitmek istediği adres

Güzergah:Kara çam'ın canının istediği şekilde

Sefer sıklığı:Kara çam otobüsü kullanmak istediği her dakika otobüs kalkacaktır kara çam istemediği sürece seferler olmayacaktır

Ücretlendirme:Kara çam için bedava ve süresiz aktarma hakkı

Böyle bir hattın kesinlikle kurulması gerekiyor ulaşımı rahatlatmak için bu şarttır


kara çam
4 hafta önce - Pts 29 Nis 2019, 01:58

@Nadir35

İyi söyledin Fakat bana 315'in Otogar'a kadar uzaması yeter de artar zaten. Bence Eshot 800'den önce bunu düşünmeli.


Nadir35
4 hafta önce - Pts 29 Nis 2019, 02:00

Bazen zorlama hatlar üretmenize atıfta bulunarak böyle bir şaka yaptım hocam kırmadım umarım
Sizin dileğiniz de gerçekleşir inşallah bu arada



kara çam
4 hafta önce - Pts 29 Nis 2019, 12:51

Estağfurullah, sağolun

Benim çoğu hattı Alsancak'a yönlendirmemin sebebi şu: Bahsettiğim otobüsleri Gümrük'e uzatmayacaklar, zaten Halkapınar'dan Alsancak'a direkt metro da yok, tramvay da Halkapınar 2 yolcularının 5 dklık yürüme mesafesi ötesinde, Bayraklı araçlarını malum durağı görecek şekilde Alsancak'a uzatırlarsa Bayraklı sakinleri aktarma için araç değiştirse bile 5 dk boyunca yürümek zorunda kalmayacak.


AnL_95
3 hafta önce - Cmt 04 May 2019, 03:34

Yeni başkanla beraber otobüs hatlarının halkın talepleri doğrultusunda yeniden planlanması gerektiğini düşünüyorum. Ayrıca yeni başkanın ulaşım ve sosyal belediyecilik konusunda İstanbul ve Ankara'dan feyz alması gerekir.



kara çam
2 hafta önce - Pzr 12 May 2019, 23:27

160 Pınarbaşı-Bostanlı İskele
164 Ayakkabıcılar-Bostanlı İskele

Güzergahları: Kamil Tunca-Manas-Karşıyaka Sahili

166 Evka 4-Bostanlı İskele
Güzergahı: Atatürk Mahallesi-Özkanlar-Altınyol-Karşıyaka Sahili


erkinalp
2 hafta önce - Pzr 12 May 2019, 23:38

Evka 4-Atatürk Mahallesi-Hayrettin Duran Lisesi-Varyant-Gediz Caddesi-Bauhaus-Otoyol-Otogar hattı iyi gider. Osmangazi-Işıkkent yolcusu buna kayar.



kara çam
1 hafta önce - Cmt 18 May 2019, 15:41

Öncekiler çok ciddi istenmiş hatlar değildi ama ciddi ciddi 36'nın Adatepe'ye uzamasını istiyorum. Tek otobüsle trafik yokken 20 dk'ya gidebileceğim mesafeyi 866+36 yaparak 30-40 dakikada(ucu ucuna yetişirse 25 dk'da) gidiyorum. Yolcu azlığından dolayı 466 kadar da sefer yapmıyor. Bir kaçırdın mı 24 dk gelmiyor(ki, bir keresinde Bankalar durağında 30 dk bekledim de gelmedi. 304 ile Konak'ta inmek metroyla gitmek zorunda kaldım).

erkinalp
1 hafta önce - Cmt 18 May 2019, 21:26

104'le gidip 35'e aktarabilirsin. Hem de hiç yürümeden, çünkü 35 Kavaflar'da duruyor.

kara çam
1 hafta önce - Pzr 19 May 2019, 00:18

1-104 ile 35'in hiçbir eş durağı yok. Biri Kavaflar'da indirirken biri Hisarönü'de indiriyor.(Değişmiş lan, böyle değildi eskiden.)
2-Kavaflar'a kadar geldikten sonra Kapılar'a kadar zahmet olacak ama yürüyeyim.
3-Mesele süre. Ücretsiz aktarma veriyorlar sonra altıyüz kere aktarma yapıyorlar. Diğer otobüs trafiğe yakalansa, şoförü kriz geçirse, geç çıksa o zaman ne oldu aktarma, çöp.
-Eskiden Buca'dan Egekent'e kadar şak diye gitme imkanımız varmış 36+342 ile.
-Şimdi Gümrük otobüsü de kalmadı. 470'le gitsen Menderes+Eşrefpaşa+İkiçeşmelik, Lozan'dan tramvay, Alsancak'tan 912.
-Hele öğlense 70 İkiçeşmeliğin tek şeritli trafiğine takılsın. Tariş'e kadar 80 dk geçsin. O arada da 802 gelmezse çift dikiş.
-İzbanla gitsen, Çiğli'den sonra 25+ kilometre.

Ben yakın zamanda öz kimliğimle Eshot'a bir plan göndereceğim. Artık dikkate alırlar almazlar. İnşallah çocukluk ettiklerini görürler. Çünkü anaokulundaki bir çocuk böyle bir plan yapsa öğretmeni onu alaya alır.



sayfa 392
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege