Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 698
Misafir f43

2 ay önce - Pzr 14 Nis 2019, 23:02

kahramanmaraş havaalanından günlük uçuş sayısı kaç

erhan344

2 ay önce - Pts 15 Nis 2019, 15:37

2019 uğurlu gelsin



Vural Demir
2 ay önce - Pts 15 Nis 2019, 20:55


(+)




(+)




(+)




Misafir 792

2 ay önce - Pts 15 Nis 2019, 22:03

kahramanmaraş havaalanından günlük uçuş sayısı kaç


Misafir arkadaşın sorusu cevapsız kalmasın edeler her alakasız polemiğe girip buna cevap vermemek olmaz.
Kahramanmaraş havalimanın uçuş sayısı burada günlük atılan mesaj sayısından azdır.

Yarın için 3 uçuş gözükmektedir. 3 gelir 3 gider toplam 6 sefer bulunmaktadır.
Bazı günler sefer sayısı dhmi sitesinden gözüktüğü kadarı ile 4
Bazı günler ise 8 olabiliyor.

Ortalama 6 sefer diyebilirsiniz.

Dış hat konusunda ise dhmi sitesinde bilgi bulunmamaktadır.


Misafir 913

2 ay önce - Sal 16 Nis 2019, 00:00

Bugün mehmet fiskeci sağolsun yine bir haber yapmış havaalanı ile ilgili aslında Niyazi karanın yazmış olduğu gerçekleri kendi üslubuyla dile getirmiş tilki veya diğer arkadaşlar o linki buraya taşırsanız sevinirim çünkü yapıcı bir üslupla dile getirmiş



erhan344

2 ay önce - Sal 16 Nis 2019, 00:40

Kimlik gazetesi haberi

HAVALİMANI MESELEMİZ VE GÜMRÜKLEME OLAYI

Artık dilimizde tüy bitmişti. Usanmıştık, yorulmuştuk. Siyasilerimiz, bürokratlarımız ve yerel yöneticilerimiz, lafa gelince mangalda kül bırakmazken, kendileri için sorun yok nasıl olsa, ha Gaziantep’ten uçmuşlar ya da gelmişler veya Adana üzerinden gelip gitmişler, mesele değil onlar için.

KALDI Kİ, KAHRAMANMARAŞ’TAN GURBETE GİDEN ÇOK SAYIDA VATANDAŞIMIZ VAR.

Ancak memleketlerine geldiklerinde, gümrük olmadığından, mecburen ya Gaziantep’e, ya da Adana’ya inmek zorunda kalıyorlar. Direkt İzmir’e yok, Kıbrıs’a yok, yurtdışına zaten yok. Sonra…Giderken de aynı sorun. Çünkü sadece Ankara ve İstanbul seferlerine mecbur ve mahkûm edilen bu kentin insanı, artık verilen vaadlerden, tutulmayan sözlerden bıktı, usandı.

HAVALİMANI’NDA HÂL KALICI GÜMRÜK YOK. DEDİK AMMA…İsterseniz yazının bundan sonrasını Niyazi Kara’ya bırakalım.“Cumhurbaşkanımızın kentimiz mitinginde söylediği gibi, geçici hudut var. Yurt dışından Kahramanmaraş’a gelecek olan vatandaşlarımız gümrük olmadığı İçin çevre illere uçak bileti alıyorlar. Bu yıl izne gelecekler biletlerini diğer il Havalimanlarına almak zorunda bırakıldı. Kalıcı gümrük Resmi Gazete’de yayınlanmadığı için, gümrük işlemleri yapılamıyor. Bu yüzden büyük sıkıntı var. Konuyu Ak Parti Milletvekillerinin büyük çoğunluğuna ilettik. İlgileniyoruz dediler. Hala Resmi Gazete yayınlanmasını bekliyoruz. Havalimanımız, yakın zamanda ihtiyaca cevap veremeyecek. EXPO 2023 için çok küçük bir Havalimanı. 2.5 milyon kişi 192 gün içerisinde Kahramanmaraş’a gelecek. Eğer hepsi Havalimanımıza gelirse günlük ortalama 13. 000 kişi gelecek demektir. Havalimanın içi çok küçük. İçerisine iç hatlar yerine şu anda 72 kişilik oturma yeri konmuş. 160 kişilik uçaklar gelse 90 kişi ayakta kalacak. Bir de yolcuları uğurlamaya gelenleri düşünün. Dış hatlarda polis var. 2 gişe konmuş. Ama Gümrük yok. Dış hatlara geçiş yerine 10-15 kişilik oturma yeri var. Biz bu Havalimanı ile mi 2.5 milyon kişiyi ağırlayacağız.

Oteller yetersiz kalacak. Bu kadar kişi nerede kalacak. Bunun altyapısı şimdiden hazırlanmalı. Zaman daralıyor, ne bekleniyor. Son dakikaya kadar beklemeye ne gerek var. Halkımız 7 yıldır hızlı tren bekliyor. Hızlı trenin gelişi bu hızla 2023’e bile yetişmeyecek. Kasaba otogarı görüntüsü veren ve Kahramanmaraş’a hiç yakışmayan otagar’ın yenisi de bu gidişle 2023’e yetişemeyecek. Bunlar ne zaman yapılacak. Kahramanmaraş için büyük önem arz eden bu konular için çalışmalar ne zaman başlayacak.

”AKLIN YOLU BİR İSE, Kİ ÖYLE, MESELE BUNDAN İBARET
Tespitler, yorumlar ve öneriler isabetli, doğru ve sevgili Niyazi dibine kadar haklı… Aklın yolu bir ise ki öyle, mesele bundan ibaret.Evet, yarın ki şunun şurasında 2023’e ne kaldı, EXPO devreye, hizmete girdiğinde bu şehir mevcut havaalanı ile ne kadar sağlıklı hizmet verebilecek.Ağrı bizim 5’te birimiz bir vilayet. Bir havaalanı var, zannedersin İzmir Çiğli, zannedersin İstanbul Atatürk, zannedersin Ankara Esenboğa Havaalanı. 2 yıl önce iftara gittiğimizde, bu havaalanına inince şaşırmış, hayret etmiştik. Ne şaşırması, ne hayret etmesi, gıpta etmiştik, gıpta…Bizimkisi o zaman kümes gibi, ebçik gibi kalmıştı Ağrı Havaalanı yanında. Yazınca, yorumlayınca bazılarının canı sıkılmıştı. Ne yani gerçekleri de mi yazmayalım?Sayın siyasiler, sayın bürokratlar, sayın etkili ve yetkili kimseler. Lütfen bu sese kulak veriniz! Lütfen ama!NOT: Bu haberden sonra müjde, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı sayın Mahir Ünal’dan geldi. Kısa süre sonra gümrüklemenin devreye gireceğini söyledi ve özellikle Avrupa’ya giden ve gelen yolcuları sevindirdi.

http://www.maraskimlik.com/m/?id=23283


(+)


tilki123
2 ay önce - Sal 16 Nis 2019, 07:50

Bu yazıda neden pist konusuna değinmiyor yazarlarımız anlamış değilim. Mevcut terminal binasının kapasitesi zaten 2.000.000 yolcu bunda bir sıkıntı yok. Ama EXPO 2023’te o iki 2.000.000 yolcunun gelmesi için pistin uzatılması gerekiyor. Bu konu görduğunuz gibi analiz edilirken gündeme taşınmamış. Bunu iletelim Sn. Kara’ya



Ahmet YükselS
2 ay önce - Sal 16 Nis 2019, 20:47

Kusura bakmayın da yazarlarımız baya cahil. Neyi eleştirip neyi eleştirmeyeceğini bile bilmiyorlar, hiç yapılmaması gereken yerde eleştiri yapıp en fazla üzerinde durulması gereken konuları atlıyorlar.
Güya hızlı tren 2023'e sarkmış, Maraş 7 yıldır hızlı tren bekliyormuş! Sanki bu sadece Maraşın sorunu! Bölgede hiç bir ile 2023'den önce hızlı tren gelmeyecek zaten. Expo için Otel yatırımları için altyapı çalışması şimdiden başlamalıymış!! Kafaya bak! Adam şimdiden otel yapıp 4 sene sinek mi avlasın? Niye boşa zarar etsin? İşte laf olsun torba dolsun.. Artı, sadece expoyu düşünerek otel yapmaz kimse. Expo bittikten sonra ne olacak? Yatırımcı genel potansiyele bakar.
Tilki edenin dediği gibi, şu aşamada havalimanın en önemli mevzusu pist konusu olmalıdır. Mümkünse yeni pist, ama bu olmazsa mevcut pistin uzatımı mutlaka olmalı.


tilki123
2 ay önce - Sal 16 Nis 2019, 21:08

Ahmet Yüksel ede sana katılıyorum.

Öncelikle şunu sağlıklı düşünmemiz lazım.
Hızlı Tren K.maraşı nereye bağlıyor Nurdağına değil mi? Peki neden? Çünkü buradan Mersin veya Şanlıurfaya bağlanacağız. Peki Mersin-Adana-Osmaniye-Nurdağı-Gaziantep-Şanlıurfa hızlı tren hattı bitti mi? Hayır. Yani çok mantıksız bir yorum. Hadi onu geçtim Türkoğluna kadar hat zaten hazır.

Pisti konuşmamız lazım.


muharremenis
2 ay önce - Sal 16 Nis 2019, 22:27

Aldığım bir duyuma göre 19 Nisanda gümrüklü meydan statüsüne geçiyoruz ancak tarih o kadar yakın ki emin olamıyorum



sayfa 698
ANA SAYFA -> ULAŞIM