Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Pegasus Airlines havayolu şirketi: Sivil Havacılıkta Farklı Bir Vizyon
« önceki   123 ... 146147148

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 148
Onur Çakırcı
1 ay önce - Pts 04 Mar 2019, 15:45

2 ay önce 320 tl ye İzmir -Kharkiv bileti almıştım. aynı uçuş 1 ay sonrasında bile 700 lira görünüyor. Anasayfaya "Enflasyonla mücadele" yazmayı biliyorlar ama.

Emre Çelik

1 ay önce - Çrş 20 Mar 2019, 17:23


(+)


ali alimi012
1 ay önce - Çrş 20 Mar 2019, 17:30

ben anadolu jete geçtim hem daha ucuz hem de suyu çayı var sandviç var ücretsiz ve en güzeli de rötarsız
gel keyfim gel. değme keyfime değme.
hadi pgs sana güle güle.....



sazanhayko
4 hafta önce - Pts 25 Mar 2019, 02:05
TC-CPO Hayal


Alıntı:
ben anadolu jete geçtim hem daha ucuz hem de suyu çayı var sandviç var ücretsiz ve en güzeli de rötarsız


Yoksa Pegasus'un görevlilerinden misiniz Ali Alim Bey? Eğer öyle ise yeni göreviniz hayırlı olsun.
Ancak şuna emin olun hiçbir uçak firması seferlerini geciktirmek istemez.


(+)


20 ‎Mart ‎2019 ‎Çarşamba günü ‏‎17:42:22 saatinde PC-3305 seferiyle İzmir'e gitmek üzere İstanbul Atatürk Havalimanı'ndan hareket ederken


erhan344

3 hafta önce - Sal 26 Mar 2019, 00:17
Kahramanmaraş Havalimanı



(+)




Hasan Mihrican
3 hafta önce - Sal 26 Mar 2019, 08:38

Çok sık uçan birinin değerlendirmesine göre en iyi 8 ve en kötü 3 havayolu yemeği.
İyiler arasında THY ve Pegasus da var. )

Airline meals: eight of the best and three of the worst, according to a very frequent flyer

https://www.scmp.com/lifestyle/food-drink/article ...rding-very


erhan344

2 hafta önce - Cum 05 Nis 2019, 13:40



Sabiha Gökçen Havalimanı’nı kullanan yolcular, Pegasus Havayolları’nın hayata geçirdiği sıra beklemeden bagaj bırakma hizmetine yoğun ilgi gösteriyor.

Pegasus, 2018 yılının Ekim ayında online check-in işlemi yapmış misafirlerinin sıra beklemeden bagaj bırakma hizmetini self-servis olarak yapabilecekleri bir hizmet sunmaya başladı. Sabiha Gökçen Havalimanı’nı kullanan yolcular ise bu hizmete yoğun ilgi gösteriyor. 2018 yılının ekim ayından itibaren bu hizmeti kullanan yolcuların sayısı 170 bini geçti. Bu hizmet ile yolcular daha hızlı, pratik şekilde uçağına geçebiliyor.

83 YAŞINA BİR YOLCU EXPRESS BAGAJ HİZMETİNDEN YARARLANDI

Bugüne kadar ortalama 170 binden fazla Pegasus misafiri Express Bagaj hizmetini deneyimledi. Hizmeti en çok kullanan yaş aralığı ise 20-29 yaş arasındaki misafirler olurken 50 yaş üzeri misafirlerin de Express Bagaj hizmetine ilgisi yüksek oldu. Teknolojik yazılımı ile her yaştan misafirin rahatlıkla kullanabildiği bagaj sistemini 83 yaşında bir Pegasus yolcusu kullandı.

YENİ NESİL ONLİNE KIOSLARIN SAYISI 50’NİN ÜZERİNE ÇIKACAK

Pegasus Havayolları’nın Sabiha Gökçen Havalimanı’nda yer alacak ve ilave özellikler eklenecek yeni nesil kiosklarının sayısı 2019 yılında 30’a yükseltilecek. 2020 yılı içerisinde ise bu sayının 50’nin üzerine çıkması ve Avrupa bölgesindeki diğer rakip düşük maliyetli havayolları arasında en büyük Self-servis işlem kapasitesine sahip havayolu olması bekleniyor.

Kokpitaero



kaan0703
1 hafta önce - Çrş 10 Nis 2019, 10:14

fırdevs ıle gıttik..


(+)

melek ile döndük



(+)

her ikisinide ve ekıplerıne teşekkür en buyuk teşekkur ali sabancıya



Ramazan DOĞAN

6 gün önce - Pts 15 Nis 2019, 22:50

TC-NBA Pegasus_Airbus A320neo_Demokrasi..

(+)
İstanbul Atatürk Havalimanı..


erhan344

4 gün önce - Prş 18 Nis 2019, 01:11
KAHRAMANMARAŞ HAVALİMANI



(+)




sayfa 148
« önceki   123 ... 146147148
ANA SAYFA -> ULAŞIM