Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1875
Şükrü Güllüoğlu

2 ay önce - Cmt 13 Nis 2019, 12:19

Bu setlerin geliş tarihine göre zaten inşaatı yavaşlatırlar. Ayrıca 10 set bile bence yetersiz. Set yoksa, hattın olmasının da bir anlamı yok.

Carre
2 ay önce - Pzr 14 Nis 2019, 16:57

Ya bir şey sorucam bir yht nın maliyeti daha fazla bir 10 vagon talgo marka +200 km lik bir lokomotifin mi maliyeti daha fazla

pantelis84
2 ay önce - Pzr 14 Nis 2019, 17:31

Dışardan alınan herşey pahalıdır.

Siemens 8’li set 35Milyon Euro 💶
Caf 6’lı set 17Milyon Euro 💶

Alstom Lok+Stadler 10’lu Azerbaycan aldı fiyatı araştırılabilir

Ayrıca Talgo’nun Metro tipli ~240 km hıza uygun araçları var Rusya ve Bosna Hersek kullanıyor onların fiyatlarıda araştırılabilir.

Yanlız şunu eklemek lazım. Bunların net bir fiyatı yoktur. Yani ekmek gibi heryerde fiyatı sabit olan birşey değil. İhale ile aldığın için istediğin şartlara göre fiyat verirler. Değişebilir.

Örneğin Thales Elektirkli makas motoru 25Bin Euro 💶 faturada kesebilir 35Bin Euro 💶 faturada kesebilir. Sebebi adam hesabını kitabının yapar istediğin bu işi şu fiyata yaparım der sende kabul edersen fiyatı o olur.

Türkiye 🇹🇷 için en uygunu. Tüvasaş’ın biran önce EMU setini hazır edip teslim etmesidir.

Neden? Siemensten 10 tren Caftan 20 tren olmadı 5 tanede Talgo olsun aman Alstom küsmesin 2 tanede ondan alalımla olmaz bu iş.

Tüvasaş’ın ~200 km ilk EMU’su hazır olsa
1-) Ankara-Eskişehir
2-) Ankara-Sivas
3-) Ankara-Bursa
4-) Bursa-İstanbul
5-) Adana-Mersin
6-) Konya-Eskişehir
7-) Adana-Gaziantep
Ankara-Samsun
9-) İstanbul-Adapazarı
10-) İzmir-Denizli
11-) Ankara-Kayseri
12-) İstanbul-Edirne
Liste uzar gider

Bu güzergahlarda çok rahat çalışır. Paran cebinde kalır. Kendi işçin mühendisin kazanır aynı zamanda uzmanlaşır.İstersen çok rahat revizyona alırsın. Her bakımdan karlı

Siemens ve Cafları sadece
1-) Ankara-İstanbul
2-) Ankara-İzmir
3-) İstanbul-Adana
Gibi en az +500km de çalıştırırsın ki ihtiyaçlarına yeter.

Medeniyetin basamaklarını atlayarak çıkamazsın. Sektörün her noktasında uzman olmadan ~350 km ilk tren işletmek popülizmden başka birşey değildir. Oda Arabistan’a yakışır

Bahsettiğim makina bu. Türkiye’de Demiryollarına çağ atlatıcak olan makina.



(+)

(Foto alıntıdır)
3’lü 4’lü 5’li 6’lı Nereye ne lazımsa anında hazır.


Buda yeni videosu





inanç09
2 ay önce - Pts 15 Nis 2019, 16:16

Alıntı:
ankara yht kazasında 1 set perte cıktı zaten.


Tamir imkanı yokmu hurdamı oldu koskoca set


erkinalp
2 ay önce - Pts 15 Nis 2019, 20:00

Alıntı:

Siemens ve Cafları sadece
1-) Ankara-İstanbul
2-) Ankara-İzmir
3-) İstanbul-Adana
Gibi en az +500km de çalıştırırsın ki ihtiyaçlarına yeter.

4. İstanbul-Kars
5. İstanbul-Siirt
6. İstanbul-Belgrad-Paris
7. İstanbul-Belgrad-Roma
8. İstanbul-Adana-Halep-Bağdat
9. İzmir-Konya-Kayseri-Tahran
10. İzmir-Kars
11. Ankara-Nahçıvan
12. Samsun-Antalya



Carre
2 ay önce - Prş 18 Nis 2019, 12:52

Siemens velaro alana kadar neden talgo avril alinmadi diğerlerine gire siemens daha pahalı değil mi üstelik avril ve velafo modeli kıyaslandığında sizce arada ne fark var ?

Carre
2 ay önce - Prş 18 Nis 2019, 12:52

Siemens velaro alana kadar neden talgo avril alinmadi diğerlerine gire siemens daha pahalı değil mi üstelik avril ve velafo modeli kıyaslandığında sizce arada ne fark var ?



Carre
2 ay önce - Prş 18 Nis 2019, 15:38





Tüvasaş 225 km hıza sahip tren de mi proje çalışması yapıyor ?



okan9514
1 ay önce - Cum 19 Nis 2019, 20:42

Eskisehir-İstanbul 20.05 yine gec kaldi,20.30 gibi geldi.
20.38 treni 20.33'da tam da garda olmasi gereken saatte geldi ve 20.38'de hareket etti.


ozgurozkan34
1 ay önce - Cmt 20 Nis 2019, 00:08

Kesinlikle şuan talgo set alınması daha mantıklı. Ankara - Eskişehir - Konya seferleri mevcut yht ler ile yapılmalı.

Aşağıdaki trenler de elektrikli lokomotif ve talgo seti ile çalışmalı. YHT ve HT hatlarını kullanıcak, bu hatların olmadığı yerde konvansiyonel yoldan gidecek trenler lazım.

İstanbul - Sivas
İstanbul - Adana
İstanbul - Kayseri
İstanbul - Ankara (gece)
İstanbul - Konya (gece)
Gebze - Denizli Pamukkale Ekspresi (gece)



sayfa 1875
ANA SAYFA -> ULAŞIM