Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 16
Tunç D.

6 gün önce - Pts 15 Nis 2019, 17:18

Alıntı:
Arkadaşlar ankaray yapılırken sinyalizasyonu vs o anki duraklar ve hatlar için yapıldı, şu anda uzatma yapılırsa önceki sinyalizasyona bağlanma olasılığı yok, olsaydı şimdiye kadar bağlanırdı.


Böyle bir şey olacağını sanmıyorum, çünkü sistem oldukça basit bir mantıkla işliyor. Metrodaki gibi otomatik sürüş, kademeli hız limiti vs. özellikler yok, kırmızı ise dur yeşil ise geç gibi oldukça basit bir mantıkla işliyor. Makaslar bile bildiğim kadarıyla manuel değiştiriliyor, trenler hareket etmeden önce merkezden onay alıyor öyle çıkıyor.

Eklenecek olan şey sadece 1 blok mesafe, zaten 1 blokluk mesafe depo bağlantısı için hazır durumda.
Hadi o da eklenemiyor, mesafe o kadar kısa ki, sinyal eklenmeden sinyalsiz olarak, depo alanında trenler birbirlerini bekleyerek dahi işletim yapılabilir.
Hattın sinyal sıkıntısından dolayı açılmaması bana hiç mantıklı gelmiyor.

Buranın ihalesi zamanında Çayyolu depo alanıyla birlikte yapılmıştı, açılmaması için en mantıklı sebep bana kalırsa hukuki sebepler gibi görünüyor.


Misafir a06

6 gün önce - Pts 15 Nis 2019, 17:51

Yıllarca buranın açılmama sebebi sinyalizasyon olamaz. O kadar tren hattı metro hattı banliyö hattı sinyalsiz açıldı burada mı "ahh sinyalsiz açarsak kaza olur en iyisi tam bitirip açalım" dediler?

Misafir 11e

6 gün önce - Pts 15 Nis 2019, 17:57

Alıntı:
Buranın ihalesi zamanında Çayyolu depo alanıyla birlikte yapılmıştı, açılmaması için en mantıklı sebep bana kalırsa hukuki sebepler gibi görünüyor.

Ne gibi hukuki sebepler?



sayfa 16
« önceki   123 ... 141516
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet