Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Konya - Karaman Hızlı Tren Projesi
« önceki   123 ... 737475   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 74
deger35
3 hafta önce - Prş 28 Mar 2019, 22:06

bu hattın açılamaması parayla yada başka şeylerlerle açıklanması zor yetkililer işlerin agır aksak gitmseni açıklamalı

Misafir 769

3 hafta önce - Cum 29 Mar 2019, 14:53

serkanben sana katiliyorum adam bir de biz şöle diyoruz derken içinden geçmedi mi siz kimsinizzz yav

Misafir 42a

3 hafta önce - Cum 29 Mar 2019, 21:43

İyi akşamlar herhese,


küçük bir hesap yapalım,

Konya'nın yüzölçümü 38.873 km², İstanbul'un yüzölçümü 5476km²,

Konya İstanbul'dan yaklaşık 7 kat daha büyük, ama İstanbul'un nüfusu Konya'nınkinden yaklaşık 8 kat daha fazla! Neden?

Nüfus mübadelesi yapılırsa Konya'daki hızlı tren hattı daha çabuk biter, ayrıca bu hat gibi 15-20 tane daha hızlı tren hattı yapılır!

Aksi takdirde sittinsene bu hat açılmaz!



Misafir 9ed

3 hafta önce - Cmt 30 Mar 2019, 23:56

Küçük hesaplar yapmaya gerek yok, sinyalizasyon bitince bu hat da biter

H6K6N
1 hafta önce - Pts 15 Nis 2019, 01:09

Bu Hattın açılışı ne zaman arkadaşlar?



Misafir c06

1 hafta önce - Pts 15 Nis 2019, 01:49

Evet konya yuzolcum olarak daha buyuk. Is imkani saglansa da insanlar Istanbul'dan gitse. Sigmiyoruz gercekten. Baska sehirler bomboş. Dengeyi saglayalim. Herkesin yukunu istanbul cekmek zorunda mi?

Misafir 66b

6 gün önce - Pts 15 Nis 2019, 15:43

Misafirc03 senin tapulu malin mı İstanbul ? Sen neden öncülük etmiyorsun bu göçe ? Memleketine dönerek Kentten köye göçün ateşini fişekle ... Dipnot : Ben 7 göbek olmasa da 3. kuşak olan ailem İstanbul'da yasıyor ki ben o şehirde diilim şuan için.. En kısa zaman da ayrılmamak üzere döneceğim ...



Şükrü Güllüoğlu

6 gün önce - Pts 15 Nis 2019, 16:12

Sinyalizasyon alengirli iş. Ne zaman biteceği belli olmaz.

Levent964

6 gün önce - Sal 16 Nis 2019, 04:07
Merak ettim!


Sinyalizasyon işini bu hatta kim aldı? İşsizliğin bu seviyelere geldiği dönemde umarım, Aselsan gibi bir Türk şirketi almış olsun. Aksi durumda çok yazık oluyor. Simens'in sinyalizasyonunu Marmaray'da görüyoruz. Bir türlü düzene sokamadılar. Güya Türkiye'de yetkili servisleri var. Bu sistemlerin üreticisi de Türk olsun, Sistemi kuranı da. Adamı çağırdın mı 1 hafta sonraya randevu vermez. Kafasına vurursun. Senin şirketin, en iyisini yaptırırsın. Bu kadar işsizliğin ardında bu hatalı tercihler, kendine güvensizlik ve tembelliğin yanı sıra, yabancı hayranlığını, bir de bu işten haksız nemalananların olduğunu düşünmeye başlıyorsunuz. Hesapta Simens gibi bir şirketten en iyisini bekliyorsunuz. Nerede o kalite ? Yani söylenecek, yazılacak o kadar konu var ki, hangi biri. Valero bizim neyimize? O kadar zengin miyiz?

Peki bu işi kim yapacak? İlk sorumlusu TCDD'deki bürokratlar. İkinci sorumlusu Bakanlar ve Bakanlıkta çalışanlar. Kardeşim Yabancı Lisans ile Türkiye'de üretim yapmayı marifet sayanlara sesleniyorum. Gelmişiz 2019 yılına. Ne zaman Türk ürünleri göreceğiz? Bakın işsizlere, iş bulamıyoruz. Yıllarca vergi verdim ve vermeye devam ediyorum. Kardeşim Her alanda Türk Malı istiyoruz. Hele hele demiryolu gibi 250 yıllık bir sektörde...

Milli EMU'lara paramızı harcayın. Valero isteyenlere de çok sözüm var da ağır olur. Onlar çalışmadan yeterli miktarda EMU üretilmeden Valero da, CAF da görmek istemiyoruz. Bu da yaptık bitti şeklinde olmamalı. Her pakette Millilik oranı artmalı, yurt içi imkanlarla, üniversitelerimizle birlikte geliştirilmeli.


mehmuztr
5 gün önce - Sal 16 Nis 2019, 12:09

Karaman Belediyesi'nin el değiştirmesinde bu hattın önemli bir payı var. Kime "Bu sefer niye oy vermedin?" diye sorduysam cevabın içinde hızlı tren en az bir kere geçti.



sayfa 74
« önceki   123 ... 737475   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM