Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 599
Sinan Bilgin
1 hafta önce - Prş 11 Nis 2019, 12:03

Garanti gecis sayisi almadan, onunu goremeyecegi bir teklifi hangi sirket kabul eder

Ihale yapiliyor ve en dusuk sartlari sunan seciliyor.

Cok ciddi para kazaniyorlar bu dev projelerden yapan sirketler, yoksa neden girsinler ki zaten ?


huseyin yildirim
1 hafta önce - Pts 15 Nis 2019, 00:27

Bu yap islet devret projeleri verimsiz oldu.altinda yetersiz planlama ve hatali etütler var..ozellille korfez koprusununun 20 yilin uzerinde bir isletme suresi oldugu kabul edilirse bayagi kulfetli olacak. Yss ve kuzey marmara otoyolu nisbeten daha zararsiz gorunuyor.. avrasya gecisi ise bence zamana artiya gecer

8Selcuk
1 hafta önce - Pts 15 Nis 2019, 00:33

Kasadaki para yanlış yerlere harcandı. Biri de bu işte. İnsanları metro gibi toplu taşıma araçlarına yönlendirmek yerine köprü yaptılar.



kadir akbas
6 gün önce - Pts 15 Nis 2019, 10:07

Aslında YİD projeleri kasada para olmadan proje yapmak için çok mantıklı.
Fakat yeterli fizibilite çalışmaları yapılmadığından malesef şuan hiç kullanışlı değil.
Özellikle İzmir otoyolundaki YİD projesinde hem ihaleyi alan Otoyol AŞ hemde İDO için çok fazla fayda sağlıyor, bu projede kamu yararı çok çok az miktarda. Halkımız için kullanmak ise lüks olmuş durumda.


dr_korkut
6 gün önce - Pts 15 Nis 2019, 15:19

proje çok yerinde ama ido para kazansın diye fiyat fahiş. yap bakalım 30-40 tl köprüyü nasıl araç geçişleri kademe kademe artıyor

ama o zaman da ido en karlı hattını kapatır avantalar kesilir..
şu köprüyü bu halde bırakanları allaha havale ediyorum...



sayfa 599
ANA SAYFA -> ULAŞIM