Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4281
tarik1221
7 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 00:17

Alıntı:

Engelliler diğer hatlarda ücretsiz geçiş için kullandıkları kartlarıyla bu hattı ücretsiz kullanabiliyorlar mı?


Evet kullanıyorlar.


ozgurozkan34
7 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 00:21

İzban ve başkentray a kıyasla en uyduruk setler malesef İstanbul da.

- 77 km lik bir parkurda çalışacak treni komple metro düzeninde yapmak çok doğru değil. Çok az da olsa 4lü koltuk olmalıydı. Göbek görmekten insan sıkılıyor, dışarıyı izlemeye çalışırken de boynumuz tutuluyor.
- setlerde kapı açma düğmeleri olmalı iklimlendirilmiş hava kalabalık olmayan istasyonlarda biraz daha trende kalmalı.


Crazyhits 11
7 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 00:33

Az önce YHT geçti.Gece seferi de varmış



hulki99
7 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 00:47
Erenköy - Beşiktaş yolculuk


Zaman istatistiği sevenler için örnek yolculuk;

10:45 Erenköy'den tren kalkış
10:57 Söğütlüçeşme
11:10 Üsküdar Peron
11:18 Üsküdar-Beşiktaş motor iskelesi
11:30 Beşiktaş iskele

45 dakika sürüyor (sinyal yüzünden beklemeler sıfırlanınca birkaç dakika iner bu). Buna 0-15 dakika arası tren bekleme dahil değil. Bağdat'tan dolmuş + Kadıköy-Beşiktaş vapuru alternatifiyle başabaş zamanlama. Ancak 1.15 TL daha ucuz ve kural tanımaz dolmuş şoförleri yüzünden sinirlerimiz bozulmuyor...


Alper 034
7 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 01:13

Herhangi bir metro, tramvay gibi açılışlarda muhakkak ufak tefek sorunlar görülür. Bunlar zamanla giderilebilecek şeyler olabildiğince idare etmek lazım. Peronlara gelen trenlerin yanında 5li set veya 10 lu set olduğu yazsa biraz kargaşa giderilir ancak gebze halkalı kalkışlar 10 lu set olsa (elimizdeki net sayıyı bilmiyorum) ara hatlarsa 5 li set kullanılsa daha kullanışlı olacağını düşünüyorum



Mesud_eng
7 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 01:19

Alıntı:
Forumda rastlamadım söylendiğini sinyallerde mavi ışık yanıyor kırmızı ile beraber sarıya dönüşünce mavi kayboluyor anlamını bilen varmı?


Mavi sinyal cbtc ve Ertms2 olan hatlarda kullanılmaktadır. Mavi kırmızı sinyal bildirimi makiniste önündeki blokta başka bir tren var, onboar ekipmanda gösterilen hız seviyesinde ilerle anlamına gelmektedir.


Ayhan İmamoğlu

7 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 01:20

Alıntı:
Bu yolculuk esnasında bindiğim sette 2 adet Rotem logolu kıyafetiyle 2 görevli vardı, Tren içersinde dikkatli bir şekilde dolaştılar, Tam hatırlamadığım bir istasyonda inip karşı yöne giden trene bindiler. Destek personeli sahada ve kontrol devam ediyor.

Gebze tren istasyonunda TCDD personeli olduğunu sandığım bir personel elinde ajanda türü bir not defteri ile trenden indi, çeşitli notlar aldığını uzaktan görebildim. Başka bir personel e bugün 3. turu yaptım dedi. Sanırım TCDD kendi personeli ile hattı bir şekilde kontrol ediyor
eksiklerin düzeltilmesi açısından iyi bir olay

43 istasyonun eksiklikleri adam akıllı tamamlanır umarım az yada çok ne varsa dört dörtlük bir hat istiyoruz



En son Ayhan İmamoğlu tarafından Cum 15 Mar 2019, 01:38 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


ctasan
7 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 01:27

Başlık adı değişti, eski adı "İstanbul Marmaray CR3 Projesi (Banliyö hatlarının iyileştirilmesi)" idi. Bu da demek oluyor ki başlık kilitlenmeyecek. Doğru seçim.

Cenk tavukçuoğlu
7 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 02:00

Herkesin ortak görüşü halkalı gebze arası 10lu söğütlüçeşme zeytinburnu arası 5li olması.Bunu ben tcddyede yazmıştım,hat işletmeye açılınca isteğiniz uygulanacaktır yazıldı ancak uygulanmamış.

Arda M Öztürk

7 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 02:20


(+)


Bu gece dikkatimi çekti Söğütlüçeşme'deki peron boşluğunu kapatmışlar ek bir parça ile.



sayfa 4281
ANA SAYFA -> ULAŞIM