Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara - İstanbul Hızlı Treni [ANK]
« önceki   123 ... 9899100 ... 104105106   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 99
murat967
3 ay önce - Cmt 23 Şub 2019, 11:21

İhalede Siemens’in fazla akım çektiği biliniyordu ama yolcu taşıma, servis,bakım,ömür gibi sebepler ile kümülatif olarak avantajlı görünüyordu.
CAF bu ihalede en düşük fiyatı verdi ama teklif ettiği model ilk defa satışa sunulmuştu. Yani deneyim yokluğundan atıldı.
Bombardier ya çok yüksekti yada teklif vermemişti. Tam hatırlayamıyorum.


mkm92

2 ay önce - Prş 07 Mar 2019, 11:49
YHT’ye yatırım dopingi


Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları (TCDD) Genel Müdürlüğü'nün, 2019 Yılı Yatırım Programı'nda yer alan ödeneklerinin yaklaşık yüzde 56'sı yüksek hızlı ve hızlı tren projelerine harcanacak. Buna göre, TCDD'ye 3.9 milyar lira, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından gerçekleştirilecek diğer demiryolu projelerine 3.1 milyar lira, TCDD Taşımacılık AŞ'ye 495.5 milyon lira olmak üzere demiryolu ulaştırmasına bu yıl toplam 7.5 milyar liralık yatırım yapılması öngörülüyor.

1.3 MILYARLIK YATIRIM
Bu yıl TCDD'ye ayrılan yatırım bütçesinin önemli bir bölümü yüksek hızlı tren ve hızlı tren projelerine gidecek. Söz konusu projeler içinde en fazla ödenek, Ankara-Sivas Yüksek Hızlı Tren (YHT) hattı için ayrıldı. Ankara- Sivas YHT hattına, bu yıl 1 milyar 30 milyon lira yatırım yapılması öngörülüyor. Proje tutarı 21.4 milyar lira olan Ankara İstanbul Hızlı Tren hattı için de bu yıl 353 milyon 989 bin lira ödenek ayrıldı. Yerköy-Kayseri YHT hattı ile Gebze-Sabiha Gökçen-Yavuz Sultan Selim Köprüsü-İstanbul Havalimanı-Halkalı demiryolu projeleri için ödeneğin yer aldığı yatırım programında, 106 yüksek hızlı tren seti projesi için ayrılan kaynak ise 377.8 milyon lirayı buluyor.(Sabah)


toyota54
2 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 00:51

doğançay tünellerinde bir gelişme var mı fotoğraf olan atabilir mi 2021 den önce bitmeyeceği söyleniyor tünellerin aslı var mı



Efe Elaldı

2 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 01:25

Alıntı:
353 milyon 989 bin lira ödenek ayrıldı.


işlerin devam etmesi gerekiyor bu ayrılan ödeneğe göre gayet iyi rakam hatta hızlanması gerekli 2020 sonuna kadar tünel viyadük vs işlerin artık kalmaması lazım


Sinan Bilgin
2 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 01:56

Dogancay ripaji ikinci kisim haric hersey belki bitebilir 1,5 senede ama bu bahsettigim bolumun bitmesi soz konusu degil

3-4 yil alacaktir



Atakan8
2 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 02:12

Tcdd bilet sitesinden Ankara YHT Gar a bilet alimi gösteriliyor. Ayrica Eryaman YHT Gar da bilet alimina açik. Ankara YHT Gar için bu söz konusu durum, üzücü kazadan sonra mümkün degildi. Sonunda (mühim olmayan) sinyalizasyon bitti mi? Artik Ankara YHT Gar a gidilebiliniyor mu?

En son Atakan8 tarafından Cum 15 Mar 2019, 02:17 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Efe Elaldı

2 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 02:13

Alıntı:
Dogancay ripaji ikinci kisim haric hersey belki bitebilir 1,5 senede ama bu bahsettigim bolumun bitmesi soz konusu degil


sapanca tünelinde çalışmalar normal şekilde devam ederse 2020 sonuna en azından kaba inşaat olarak hazır olmalı geyveden doğançay ripajına çıkan tüneller bitti zaten önceki sayfalarda çokça konuşmuştuk ince işçilik ray ve katener hattı döşenecek 1 ve 2 nolu viyadüklerde de oldukça ilerlemişlerdi zamanı uzatan olay doğançay viyadüğünden sonraki doğançay-sapanca tüneli umarım 2020 sonuna en azından kaba inşaatı bitmiş olur normal bitiş tarihide 10.2020 tünelin



Sinan Bilgin
2 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 12:16

Tekrar ediyorum. Diger tum isler bitirilebilir ama henuz baslamamis bahsettigin tunel 3-4 yil (en kisa) sureden once bitirilemez

Acaba o tunel olmadan geri kalan tunel kullanilabiliyor mu , bilmiyorum


Mehmet Kasım İyonya
2 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 13:05

Tünel-26 bitsin yeter, fazlasını beklemek hayalcilik olur. Sapanca tüneli 8 km, Ayaş tünelini bitirmeyen devlet Sapanca'ya girişti, hesap kitap lazım. Çok maliyetli bir tünel, getirisi de 10 dakika. Arifiye'yi dolanıp gitse 10-15 dakka farkediyor.

Sinan Bilgin
2 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 13:55

O biter sanirim cunku oradaki kazilacak mesafe ve hazirlik surecleri zaten yol almisti , malesef isi bozan makinenin cikarilma zorunlulugu oldu . Onu orada birakma ve devam etme gibi bir alternatif olsaydi ilerlerdi insaat

Suanki durumu da bilmiyorum acikcasi ama o tunel biter

Ripajlara gelince , iptal edilebilirdi ama bir tanesi neredeyse bitti , o bitince digeri yapilmadan bildigim kadariyla islevsiz oluyor, o yuzden mecburen digeri de er gec yapilacaktir



sayfa 99
« önceki   123 ... 9899100 ... 104105106   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM