Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 219
ali alimi012
7 ay önce - Prş 14 Mar 2019, 22:46

en büyük sıkıntı gece 1 ile 5 arası uçuşların olmaması veya çok az olması bu aralık doldurulmalı. terminal içinde bazı bölümlerde çalışmalar var bu bitmeli.

JakoKoben
7 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 01:54
Sabiha Gökçen Havaalanı 2020 Yılında Metroya Kavuşuyor


İstanbul’luların merakla beklediği Sabiha Gökçen-Tavşantepe metrosunda sona yaklaşılıyor. İnşaat çalışmaları hızla devam eden projenin son açılış tarihi 2020 yılı diye güncellendi.

Sabiha Gökçen Uluslararası Havaalanı-Kaynarca (Tavşantepe) Metro Hattı'nın açılış tarihi belli oldu. İnşaatı hızla devam eden projenin 2020 yılı içerisinde vatandaşların hizmetine açılması planlanıyor.

İhalesi 2015 yılının Şubat ayında yapılan Sabiha Gökçen-Tavşantepe metrosunun inşaat çalışmalarına Mart 2015'te başlanmıştı.

Toplam 7,4 kilometre uzunluğa sahip proje tamamlandığında Tuzla İstasyonundan Tavşantepe İstasyonuna seyahat süresi 9 dakika, Kadıköy İstasyonuna ise 46 dakika olacak. Pendik İstasyonu ile Sabiha Gökçen Havaalanı istasyonu arasındaki mesafe ise 13 dakika olacak.

Proje kapsamında 3 adet delme tünel, 1 adet aç-kapa olmak üzere toplam 4 adet istasyon bulunuyor;

- Hastane İstasyonu
- Şeyhli İstasyonu
- Kurtköy İstasyonu
- Sabiha Gökçen İstasyonu

Hattın Diğer hatlarla ulaşım süresi:

- Kartal – Sabiha Gökçen Havaalanı 17 dk
- Ayrılıkçeşme – Sabiha Gökçen Havaalanı 44 dk
- Kadıköy – Sabiha Gökçen Havaalanı 46 dk
- Pendik – Sabiha Gökçen Havaalanı 13 dk
- Sirkeci – Sabiha Gökçen Havaalanı 59 dk
- Yenikapı – Sabiha Gökçen Havaalanı 63 dk


Cihanser
7 ay önce - Sal 19 Mar 2019, 23:28
Sabiha Gökçen Havalimanı'nın Teknolojisi Güncellenecek


Avrupa'nın en büyük 12'inci havalimanı olan İstanbul Sabiha Gökçen (İSG), geniş ölçekli operasyonlarının her yönüyle daha iyi yönetilmesini sağlayacak bir teknoloji güncellemesi için küresel bilişim teknolojileri sağlayıcısı SITA ile anlaştı.

İSG'den yapılan açıklamaya göre, İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı, havaalanı operasyonlarının her yönüyle yönetilmesi amacıyla SITA Havaalanı Yönetim Çözümü ile yeni bir iş birliğine imza atıyor.

Hayata geçirilen iş birliği kapsamında SITA, havaalanı operasyonlarını daha iyi öngörmesi, planlaması ve kontrol etmesi için, Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı'nın gerçek zamanlı verilere erişmesini sağlamak amacıyla mevcut Havaalanı Yönetim Çözümünün (AMS) yeni versiyonunu kuracak.

Bu güncelleme sayesinde havalimanının kaynak yönetimi sisteminin otomasyona geçirilmesi de önemli değişikliklerden biri olacak ve donanım ve personel gibi kaynakların doğru olarak otomatik belirlenmesi, bir uçağın kapıya yanaşması gibi önceden kurgulanmış senaryolara göre doğru zamanda doğru yerlere sevk edilmesi sağlanacak.

Açıklamaya göre, SITA, terminal genelindeki 436 adet ekranla çalışan Uçuş Bilgi Görüntüleme Sistemi'ni son versiyona yükselterek yolcuların her adımda bilgilenmesine imkan tanıyacak. Havayollarının aynı check-in ve boarding altyapılarını paylaşabildiği 200'den fazla ortak kullanımlı terminal donanımı da (CUTE) yenilenecek.



Cihanser
7 ay önce - Çrş 20 Mar 2019, 18:48
Sabiha Gökçen'de Kravatlı Taksici Dönemi Başladı


Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı'nda görev yapan taksicilerde kravat mecburi hale geldi.

İstanbul'un şehir havalimanı olan Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı'nda yolcu memnuniyetini ve hizmet kalitesi artırmak için yeni uygulamalar faaliyete geçiyor. Bu kapsamda Sabiha Havalimanı'nda görev yapan ve Sabiha Gökçen Havaalanı Taşıma ve İşletme Kooperatifi SAWKOOP'a bağlı taksiciler de kravat ve gömlek zorunlu hale geldi.

Bu yenilik ile havalimanı taksilerini kullanan yolcuların memnuniyetinin hedeflendiği belirtildi.

Konuyla ilgili konuşan SAWKOOP Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Çavuş, "Kravat ile daha kurumsal oluyoruz. Bizim uygulamamızda tek tip kravat vardır. Aynı zamanda gömlek vardır. Kravatın dışında diğer konular olan yaka kartı, kıyafet olarak ise lacivert ve siyahı belirledik.
Bunlar bu şekilde olduğu zaman hem kurumsal olarak hem de yolcu memnuniyetini artırarak daha kibar, daha beyefendi taksiciliği hedefliyoruz.

Sabiha Gökçen Havalimanı'nın terminal yolcu çıkışındaki yolcular baktığında hem daha temiz duran taksileri hem de kılık kıyafeti kravatından, saç traşına kadar daha düzgün olan şoförleri daha fazla tercih ediliyor" dedi.





İhsan007
6 ay önce - Pzr 24 Mar 2019, 01:40
Sabiha Gökçen Havalimanı'na Ulaşım Kolaylaştı


Kuzey Marmara Otoyolu Projesi'nin hizmete girmesiyle Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı'ndan, İstanbul'un Avrupa Yakası ile çevre illere ulaşım daha da kolaylaştı.

Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı'na halen Kuzey Marmara Otoyolu, D-100 Karayolu ve TEM Otoyolu ile ulaşım sağlanabiliyor.

Yolcular, özel araçlarıyla Başakşehir ve civarından Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nü kullanarak, Kuzey Marmara Otoyolu üzerinden 55 dakikada Sabiha Gökçen Havalimanı'na ulaşabiliyor.

Kadıköy'den TEM Otoyolu'nu kullanarak 35 dakikada havalimanına gelebilen yolcular, Taksim'den yine Kuzey Marmara Otoyolu Paşaköy mevkisini takip ederek 50 dakikada Sabiha Gökçen'e ulaşıyor.

Özellikle Levent, Maslak, Mecidiyeköy ve Beşiktaş'tan gelen yolcular Fatih Sultan Mehmet Köprüsü Anadolu Yakası çıkışı istikametinde Yavuz Sultan Selim Köprüsü bağlantı yoluna girerek, 15 dakikada Sabiha Gökçen Havalimanı'na varabiliyor.

Sabiha Gökçen Havalimanı'na özel araçların dışında İETT otobüsü, taksi, deniz otobüsü ile de ulaşım sağlanabiliyor.

Belediye otobüsleri ile 4.Levent, Bostancı, Kadıköy, Uzunçayır Metrobüs durağı, Pendik YHT, İzmit, Adapazarı, Yalova ve Bursa'ya kadar ulaşım imkanı bulunuyor. Deniz Otobüsü ile Pendik Deniz Otobüsü İskelesi'ne gelindikten sonra belediye otobüslerini kullanarak, havalimanına 15 dakikada ulaşılabiliyor.



sayfa 219
ANA SAYFA -> İSTANBUL