Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 661
Gargamel04
2 ay önce - Prş 14 Mar 2019, 15:12

6 milyon kâr edilmis ama bankocuların hala şubat ayı maaşı yatırılmadı. Ben bu sirketi hic anlamıyorum. Personeli bu kadar mağdur edip biz iyiyiz mutluyuz imaji vermeye çalışıyor ama islerin iyi olduğunu sanmıyorum.

Deniz tek
2 ay önce - Prş 14 Mar 2019, 17:34

Yalandan gülümsemeler, yalandan biz çoook iyiyiz mesajları. Pamukkalenin sosyal medya ekibi bu işi gerçekten çok iyi yapıyor. Ben zannediyorum ki bu ekibin parası düzenli veriliyor. Yoksa kimse hem parasını alamayıp hem de sosyal medyada biz süperiz mesajları veremez.

Gargamel04
2 ay önce - Prş 14 Mar 2019, 23:37

Aynen öyle insanlari isten çıkardılar ocak maaşlarını is kur odicek nisan 5 gbi. Subat maasıda ne zaman yatar Allah bilir. Adamlar 3 aydır maas vermiyor bankoculara. Izmit bölgedeki calısanlari görseniz varya evine ekmek gotüremeyenmi dersin, kredisini ödeyemeyen mi dersin, evine haciz gelenmi dersin.. okadar ah alıp hala sucu baska firmalarda arıyorlar. Allah büyük bunun hesabını burda olmasa bile ahirette sorar.



feyyazturu
2 ay önce - Prş 14 Mar 2019, 23:40

Alıntı:

6 milyon kâr edilmis ama bankocuların hala şubat ayı maaşı yatırılmadı. Ben bu sirketi hic anlamıyorum. Personeli bu kadar mağdur edip biz iyiyiz mutluyuz imaji vermeye çalışıyor ama islerin iyi olduğunu sanmıyorum


İnsan kaynakları ve halkla ilişkiler olayını hep karıştırıyorsunuz. Personelin durumu başka müşteri ile ilişikte başka. Be yazsınlar sosyal medyaya. Şöyle batıyoruz böyle batıyoruz mu ? Zaten yolcunun sorunu değil ki


Deniz tek
2 ay önce - Prş 14 Mar 2019, 23:50

E o zaman firmanın mahkeme ile ilgili şeyleri de yolcunun sorunu değil. Yolcuyu ilgilendirmeyen şeyler. Ama internet sitelerinde sosyal medya hesaplarında boy boy ''biz işimizin başındayız, sadece morale ihtiyacımız var'' tarzı, ''efendim biz konkordato ilan ettik, iflas ettik ama geçici belgeyle size hizmet etmeye devam ediyoruz'' tarzı şeyler de yayınlamasınlar. Yolcunun sorunu değil nasıl olsa. Faaliyetteysen zaten tekerlek dönüyordur, faaliyetin durursa zaten yolcu otobüse binemez.

Madem personelin sorunu yolcuyu ilgilendirmiyorsa, firmanın evrak işleri, sıkıntıları, borçları, mahkemeleri de yolcuyu ilgilendirmemeli dimi? Burada personelin dert yanması etik değilse, aynı etiklik firmanın sosyal medyada dert yanması için de olmalı.



feyyazturu
2 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 07:10

Yolcuyu hiç ilgilendirmez sizin şirket için sorunlarınız. Pamukkale hizmet verirse alırız vermezse almayız. Bu hafta 2 defa Pamukkale kullandım ve ben yolcu olarak bir sorun yaşamadım. Senin o İnternetten şöyle böyle reklam yapıyor dediğin gibi hizmet verdiler mi verdiler . Şirket içi sorunlar Pamukkale ve personelinin sorunu.
Kapanır ve söylediği hizmeti vemez biz de kullanmayız

Yolcular üzerinden bu işin propagandasını yapmaktan vazgeç artık


Alyc
2 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 17:19

Bu olay bireyselcileri çok etkiledi mi ? Egedeki bireyselcilerin çoğu çıkmış



Gargamel04
2 ay önce - Cum 15 Mar 2019, 23:34

Kocaelidede durum aynı. Sahısların çoğu ayrıldı.

Gargamel04
2 ay önce - Cmt 16 Mar 2019, 02:55

Kocaelidede durum aynı. Sahısların çoğu ayrıldı.

ertugrul bey

2 ay önce - Pts 18 Mar 2019, 22:11

Bugün Kayseri Otogarı'na PAMUKKALE TURİZM'den Yetkililer Gelmiş... Umarım Aklımdaki Gerçekleşir..



sayfa 661
ANA SAYFA -> ULAŞIM