Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 98
Misafir 91c

2 ay önce - Pts 11 Şub 2019, 21:37

Misafirdb0 bu göl tarafı dediğin bu 0.40 villa yoğunluklu olan yerlerimi kast etti tam olarak bir bilgin varsa söylersen sevinirim

Misafir db0

2 ay önce - Pts 11 Şub 2019, 21:45

Aynen orası kardesim



Misafir 825

2 ay önce - Pts 11 Şub 2019, 22:05

adanada sambayadi yatirim yapmak icin en ideal yerlerden , gelecegi parlak gozukuyor



Misafir 2ce

2 ay önce - Pts 11 Şub 2019, 23:12

Kabadakal degil, turgut ozalin gobegine bile bina yapacak babayigit mutahit bulamazsiniz.

Misafir a2f

2 ay önce - Sal 12 Şub 2019, 00:54

Kabasakalın havası yeter tekir gibi yayla havası var oranın . Özalda arkadaşın evine gittim 4. katta oturuyor balkona çıktık yemin olsun dibinde bir apartman var 12 katlı , balkonda boğuldum resmen nefes alamadım herkesin balkonu birbirine bakıyor , pencereden balkondan evin içi gözüküyor ne özelin var ne bişey dediğim yer Dermanca tıbın hemen arkası.



Misafir c07

2 ay önce - Sal 12 Şub 2019, 01:05

Misafir 91C sözüm sana. Burada herkes bildiğini paylaşıyor ama sen utanmadan hakaret ediyorsun. Şaklabanlığı sen yapıyorsun! 6 Şubat tarihli oturumda Çukurova belediyesi yolun sag tarafının 1000lik projelerini görüştü diyorum. Yolun sol tarafı yani Kabasakal Esentepe ve Şambayatta zaten sorun kalmadı diyorum. Sadece büyükşehir hemen 2 günde imzalamayacak diyorum. Çukurova belediyesi Rüzgarlıtepe yolu ile mezarlık çevresini de imara hazırlıyor. Okuduğunu anlamaktan aciz herkese saldıran bir güruh oldunuz çıktiniz. Ben naçizane bu işlerle doğrudan ilgilenen biri olarak BİLDİĞİMİ paylaştım. Inanmayan bi zahmet Çukurova belediyesini arayıp 6 Şubat Çarşamba günkü oturumu sorsun. Birdaha bu forumda yazmayacağim. Hakaret kültüründen başka birşey bilmeyen aciz güruhla işom olmaz. Son sözüm hissesi olan arkadaşlara. Hemen 2 günde inşaat yapamayacaksınız ama hissenize sahip çikın. Burası Adana'nın göz bebeği olacak.

Misafir 825

2 ay önce - Sal 12 Şub 2019, 01:13

adananin parlayan yildizi sambayadi olacak gozukuyor hased edenler catladin



Misafir 3ca

2 ay önce - Sal 12 Şub 2019, 08:28

Gerçekten son gelişme nedir

Misafir 2dc

2 ay önce - Sal 12 Şub 2019, 08:44

kardeşim dosya büyükşehirde 1 bilemedin 2 haftaya imzalanır ordan tapuya gider seçimden önce temel atılır bizde sürekli takip ediyoruz büyükşehirde arkadaşlarımız var çok şükür birsıkıntı olmadıgını ve en yakın zamanda imzalanacagını söylüyorlar bana

Misafir 1f6

2 ay önce - Sal 12 Şub 2019, 08:50

1 .2 hafta hiç bitmyr bugün imzalanir bence öyle içime doğdu



sayfa 98
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET