Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3516
Mehmet Kasım İyonya
5 ay önce - Pts 11 Şub 2019, 14:21

Burayı adam gibi düzeltip, güzelce asfalt edip, İETT Aktarma Durağı yapma olasılığı var mı? Cepte beklerdi otobüsler.



(+)


1-Marmaray Küçükçekmece-Avcılar-Ambarlı

2-Marmaray Küçükçekmece-Esenyurt

3-Marmaray Küçükçekmece-Beylikdüzü

4-Marmaray Küçükçekmece-Büyükçekmece

5-Marmaray Küçükçekmece-Silivri

6-Marmaray Küçükçekmece-Bahçeşehir

7-Marmaray Küçükçekmece-Hadımköy

8-Marmaray Küçükçekmece-Gürpınar

9-Marmaray Küçükçekmece-Beykent

10-Marmaray Küçükçekmece-Mimaroba

11-Marmaray Küçükçekmece-Cennet Ring


anlcelik34
5 ay önce - Pts 11 Şub 2019, 14:47

bu 11 bölgenin zaten 7si minibüs'le küçükçekmece ulaşım sağlıyor. Ha yaparlarsa 2 3 tane yaparlar 11 tane hat oluşturmazlar bunun için.

Mehmet Kasım İyonya
5 ay önce - Pts 11 Şub 2019, 14:48

Minibüse mahkum kalmamak gerek, İETT'ler istasyonun kapısına kadar, merdivenin başına kadar getirmeli, E5'te bırakanlar olmaz, istasyonlar zaten erişimi sıkıntılı, sokaktan perona ulaşmak 15 dakka.



onderta2cl

5 ay önce - Pts 11 Şub 2019, 14:56

Alıntı:
Kaymak gibi beton dökmek varken

kum + kaldırım taşı + aralarını doldursun diye üzerine tekrar kum

şeklindeki İLKEL sistemden vazgeçmediler ya. Allah islah etsin diyorum başka bir şey demiyorum..


Kaldırım taşı dediğiniz parke taş(kilit taşı) da beton. Amacı yağmur suyunun alta geçebilmesi, birikme yapmaması, eskidikçe tamirinin ve yenilenmesinin kolaylığı, gerektiğinde altındaki tesisat unsurlarına kolay erişim ve eski haline kolat döndürebilme, renkli oluşu hasebiyle yazın güneşi daha az emerek yansıtma ve düz betona göre daha şık gözükme gibi çok geçerli dayanakları var. Bence bu kadar gri düz beton kolaycılığını Allah ıslah etsin, amin.


SahEmre 1903

5 ay önce - Pts 11 Şub 2019, 14:57

Rumeli hisar sahile kaymak gibi beton döküldü birde üstüne şap pah falan yapıldı, yağmurlu havalarda her gün 3-4 kişi kayıp düşüyor. Kesinlikle kaymak yapılmamalı hayati tehlike doğuruyor.

Altı ve içi kum olan, altı iyi desteklenmiş ufak karolar falan en güzeli. Hem görünüm güzel hem de suyu çekiyor şap şup su olmuyor düşme tehlikesi de yok.



memoli58

5 ay önce - Pts 11 Şub 2019, 14:57

Yaz izinine Istanbul a geldigimde bu hat tamamlandiginda aktarmasiz Trenle Halkali dan Eskisehir-Ankaraya günübirlik ziyaret etmek istiyoruz..bu mümkünmü?yoksa Pendikten mi binmem gerekiyor ..cevap verecek arkadaslara simdiden tesekürler..

Erkan Florya

5 ay önce - Pts 11 Şub 2019, 14:59

Florya istasyonunun deniz tarafındaki girisine camdan sacak yapilmis.


(+)




(+)




Kutalmisbjk

5 ay önce - Pts 11 Şub 2019, 15:01

Saatte 28 sefer 2 buçuk dakikaya tekabül ediyor.

anlcelik34
5 ay önce - Pts 11 Şub 2019, 15:02

eğer eski mantıkta bu olsaydı yani 2007-2008'deki 30DK'LIK İETT Durakları gibi işletim olsa kesin yaparlardı. ama özellikle bahçeşehir boğazköy veya esenyurt büyükçekmece gibi bölgelerden iett aracı lazım.

SahEmre 1903

5 ay önce - Pts 11 Şub 2019, 15:05

Alıntı:
Mehmet Kasım İyonya

YOLCU KONFORU


İstasyonlardan çekilen fotoğraflarda özellikle merdivenlerin oldukça dik yapıldığını görüyorum.

Biraz daha yatay yapılamaz mıydı?


İstanbulda o kadar bol yer nerde, her istasyonun her semtin şartları farklı, ortama bişey tespit edilip heryere o uygulanmıştır.

Mesela Yeşilköyün çarşı içindeki girişi o kadar kötü ki. Giriş kısmına çıkan dar ve 3-4 dik merdivenli bir aralık var. Aslında bu aralığın yanında bir o oadar daha yer var fakat kullanılmamış muhtemelen özel mülkiyet.

Giriş te çıkış ta buradan 3 kişi yan yana geçemez. Yoğun bir istasyon olmadığı için belki sıkıntı çıkmaz ama çok kullanışsız. Sürekli insanlar kafa kafaya gelecek sağ sol yapacak merdivende. Bugün fotoğraflayıp ekleyeceğim.

Neden eski giriş tercih edilmedi bilmem. Orası çok geniş ferah ve düz ataktı. Sanırım eski girişin üzeri lojman olarak kullanılıyor bu sebeple yıkılmak istenmemiş olabilir belki tarihi özelliği bile vardır bilemiyorum.

Bir kaç saate kadar fotoğraflayıp ekleyeyim belki trene de denk gelirim.



sayfa 3516
ANA SAYFA -> ULAŞIM