Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 276
Carre
2 ay önce - Prş 07 Şub 2019, 12:24

Çok iyi olmuş bu trenler cidden bu trenler kesinlikle yayılmalı bayıldım cidden bunların kaç tanesinin daha dönüşümü olacak biliyormusunuz erdem bey ?

Misafir 93d

2 ay önce - Prş 07 Şub 2019, 12:45

Aktarma kalktığı zaman mı bombardierler geri dönecek

Erdem Taşlıca
2 ay önce - Prş 07 Şub 2019, 13:05

Alıntı:
Çok iyi olmuş bu trenler cidden bu trenler kesinlikle yayılmalı bayıldım cidden bunların kaç tanesinin daha dönüşümü olacak biliyormusunuz erdem bey ?


2 tanesi yapıldı, devamı gelecek mi bilmiyorum. Ama banliyö treni değiller artık, bölgesel tren olarak kullanılacaklar.



Misafir a1e

2 ay önce - Cum 08 Şub 2019, 01:29

Bombardier'ler çöp olmayacak. Yeni sinyalizasyonun ardından muhtemelen servise verilirler.
Ve evet, dendiği gibi muhtemelen turuncu-gri renk kombinasyonu yerine, mavimsi bir gri-metalik gri renkleri seçilecek. Boyanan aracı gördüm. Ama şahsen boyanmamasını tercih ederdim. O mavimsi gri renk biraz da lilaya çalıyor, belirsiz bir renk gibi. Eski renk kombinasyonunun korunmasını, veya illa değişecekse tamamen NY usülü metalik gri olmasını tercih ederdim.


bülent89
2 ay önce - Cmt 16 Şub 2019, 19:02

Bugün itibariyle Kızılay aktarması da kalktığına göre, artık bu başlığın M1-OSB/Törekent-Koru metro hattı olarak değişmesi gerekir diye düşünüyorum. Dolayısıyla M2 ve M3 başlıklarının da kilitlenmesi vakti gelmiştir. Çünkü Törekent'ten Koru'ya kadar aktarmasız ve doğrudan doğruya tek bir metro hattı var artık.



murad_1299
2 ay önce - Cmt 16 Şub 2019, 19:17

öneri sayfasına yazarsanız denetçiler görebilir

Misafir 017

2 ay önce - Cmt 16 Şub 2019, 20:38

Aceleye gerek çok çünkü şurada yazanlara göre daha aktarmanın kalkıp kalkmadığı belirsiz. Kimisi deneme seferi diyor kimini makinist değişiyor diyor

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=7042361#7042361



trenemre
2 ay önce - Pts 18 Şub 2019, 16:21

Kızılay artık ara istasyon olduğuna göre bence cam duvar yapma vakti gelmiştir çünkü özellikle bu istasyonda çok fazla insan birikiyor ve raya çok yakın duruyorlar dolayısıyla trenler hızlı giremiyor.

Tunç D.

2 ay önce - Pts 18 Şub 2019, 16:34

Alıntı:
Kızılay artık ara istasyon olduğuna göre bence cam duvar yapma vakti gelmiştir çünkü özellikle bu istasyonda çok fazla insan birikiyor ve raya çok yakın duruyorlar dolayısıyla trenler hızlı giremiyor.


Diğer başlığa da yazdım.

Kızılay’a trenler gördüğüm kadarıyla oldukça hızlı giriyor. Muhtemelen önceleri Kızılay istasyonu sinyal sistemine hat sonu olarak tanımlandığı için sistem trenleri kırmızı ışığa yaklaştıkça yavaşlatıp durduruyordu,ancak artık öyle bir olay yok.
Cam duvar yapma vakti geldi geçiyor bile,bence acil ihtiyaç desem yalan olmaz. Çünkü zaman zaman istasyonu bilmeyen vatandaşlar aradaki hattı görmeyip raylara düşebiliyorlar. Pek çok kez şahit oldum bu duruma,hatta bir defa da ben engel olmuştum.


tilsimonline

2 ay önce - Sal 19 Şub 2019, 14:07

Alıntı:
Kızılay’a trenler gördüğüm kadarıyla oldukça hızlı giriyor. Muhtemelen önceleri Kızılay istasyonu sinyal sistemine hat sonu olarak tanımlandığı için sistem trenleri kırmızı ışığa yaklaştıkça yavaşlatıp durduruyordu,ancak artık öyle bir olay yok.
Cam duvar yapma vakti geldi geçiyor bile,bence acil ihtiyaç desem yalan olmaz. Çünkü zaman zaman istasyonu bilmeyen vatandaşlar aradaki hattı görmeyip raylara düşebiliyorlar. Pek çok kez şahit oldum bu duruma,hatta bir defa da ben engel olmuştum.


güvenlik nedeniyle tren girişleri 40km/h den 25km/h a indirmişler



sayfa 276
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet