Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul metrosu: T5 Alibeyköy-Eminönü tramvay hattı (Haliç tramvayı)
« önceki   123 ... 707172 ... 838485   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 71
Misafir c86

2 ay önce - Çrş 09 Oca 2019, 22:50

Bu hat parkların içerisinden geçiyor ve bu parklar yazın çok yoğun şekilde kullanılıyor. İnsanların hatta girmemesi için nasıl bir önlem alınıyor bilen var mı?

Cemoli D18
2 ay önce - Prş 10 Oca 2019, 09:55

Korkuluk ve korumalarla.

naims1
2 ay önce - Prş 10 Oca 2019, 11:27

Herhangi bir önleme gerek yok ki aslında cadde tramvaylarında.



8Selcuk
2 ay önce - Cum 11 Oca 2019, 05:12

Bildiğim kadarıyla bu hatta trenin ilerlemesi için gerekli enerji sadece trenin geçtiği yerlerden sağlanacak. Bu yüzden trenin olmadığı bölgelerde insanlar rahatça dolaşabilecekler.

Misafir d1c

2 ay önce - Cum 11 Oca 2019, 11:52

1 milyar Euro ya yakın maliyet bana yüksek geldi,Eyüp lisesinin orda teleferik durağı yapıyorlar zor bir proje denize kazık çakıyorsun iyide denize akan künkler tıkanmış olacak,keşke metro olsaydı eyüp merkezde 2 ye ayrılır 1 kolu gop meydan küçükköy meydana diğer kol alibeyköye giderdi

springstil

2 ay önce - Cum 11 Oca 2019, 18:37
T5 Projesi Hakkında


>Tramvay gücünü rayların arasına gömülü özel bir sistemden alacak.
>Tramvay sahasında ve sahilde yayalar rahatlıkla dolaşabilecek, herhangi bir korkuluk vb.. olmayacak.
>Tramvay yapımı için numaralandırılıp sökülen ve başka bir yere taşınan ağaçlar aynı yerlere geri dikilecek.
>T5 hattı bir kolu Alibeyköy'e, bir kolu da Feshane Durağı'nda ayrılarak Hz. Halid Bulvarı ve Demirkapı Cd. üzerinden Bayrampaşa Meydan'a ulaşacak.
> Tramvay hattı üzerine doğal çimle yeşillendirme yapılıp beton kirliliği önlenecek..



Hüseyin Keskin

2 ay önce - Cum 11 Oca 2019, 21:41

Haliç Köprüsü üzerinden, çalışmalar devam ediyor. (06.01.2019)


(+)



(+)



(+)



(+)



(+)


springstil

2 ay önce - Cmt 12 Oca 2019, 20:35
T5 Projesi Hakkında


İBB'nin 2019 bütçesinde T5 tramvay araçlarının maliyeti olacak 250 milyon liralık bütçe ayrılmış durumdadır.


(+)


Misafir 156

2 ay önce - Pzr 13 Oca 2019, 04:01

Bence tramvaylarin yanina Sultanahmet tramvayindaki gibi mantar seklinde kucuk yuvarlak tas konulmamali.

Insanlar dalgin olabilir, ayakkabisini baglasin diye egildigi sirada tramvay gecebilir. Olumcul kaza riski var.

Yillar once boyle bir olay yasamistim, sultanahmet-gulhane arasinda eminönü istikametinde sol taraftaki dar ve kalabalik kaldirimda yuruyordum. Ayakkabimin baginin acildigini gordum ve kalabaliktan dolayi o mantar bicimli tas gozume carpti o an ayakkabi baglamak icin. Kafam karisikti, baska birsey dusunuyordum. O anda tramvay gecti birden. biraz daha ilerde olsaydim tramvay carpiyordu.

Bu durumu, baskasinin basina da gelmesin diye belediyeye bildirdigimde de hic onemsemediler. Orasi tarihi yarimada ve barikat kuramayiz diye mail gelmisti.Bari taslarin boyunu daha yuksek yapsalardi. 60-70 cm yuksekligindeki tas bu tur kazaya engel olabilir.


Adil99
2 ay önce - Pzr 13 Oca 2019, 09:55

Alıntı:
Tramvay sahasında ve sahilde yayalar rahatlıkla dolaşabilecek, herhangi bir korkuluk vb.. olmayacak.

5 dakikada bir tramvay geçen bir yerde insanların nasıl rahatça gezebileceğini ben anlamadım.



sayfa 71
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 707172 ... 838485   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM