Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 598
efe utku
1 hafta önce - Cum 11 Oca 2019, 15:09
ÇM41,ÇM42,ÇM43,ÇM44,UM61 VE UM62 hatlarıyla ilgili


ÇM41, ÇM42, ÇM43, ÇM44, UM61 ve UM62 numaralı hatlar M5 Metro hattına entegre ulaşımlarda ücretsiz olarak hizmet verecektir.

Abuzittin 544
1 hafta önce - Cum 11 Oca 2019, 17:27

Kısalan hatlar hep madenler kemerdere bölgesine kısaltılıyor ama söz konusu bölgelerin otobüs ve araç yaya trafiğini kaldıracak potansiyeli nedir, fizibilite yapılıyor mu merak ediyorum. Yapılıyorsa şayet madenler bölgesinde biten araçlar akşam sonu gelmez kuyruklar oluşturuyor ve bu konuda ne yapılacak o bölgede peron alanı imal edilecek mi hepsi merak konusu

İlave: 11g ve um73 metro entegre olmasına rağmen ücretsiz aktarmaya dahil edilmedi sebebini merak etmekteyim
Ilave2: ring araçlar çamlık dan girip madenlerden veya kemerdere den dönene kadar çok rahat 20 30 dk geçiyor. Bölgede bir düzenleme yapılması şart gibi geliyor.


Abdullah O345
6 gün önce - Cum 11 Oca 2019, 19:15

133KT hattındaki ÖHO'ların sayısı 13 adet olmuş. 133AK hattındaki 1 adet ÖHO, 133KT hattına aktarılmış.



erkinalp
6 gün önce - Cum 11 Oca 2019, 20:15

Alıntı:
11g ve um73 metro entegre olmasına rağmen ücretsiz aktarmaya dahil edilmedi sebebini merak etmekteyim

O bölgenin metro entegre hattı 18.


gsmapavri
6 gün önce - Cmt 12 Oca 2019, 11:12
15C


15C hattındaki İETT sayısı artmıştır.

Misafir 7db

5 gün önce - Cmt 12 Oca 2019, 18:59

9üd ve 11üs dışında üsküdara giden hat kalmamış



Misafir 6b8

5 gün önce - Cmt 12 Oca 2019, 19:18

Sayın erkinalp
11G güzergahını incelerseniz, alternatifinin sadece 131TD olduğunu görürsünüz. İkisinde de metro entegre hizmeti yoktur. 11G necip fazıl metroya kadar çalışmakta, 131TD ise ümraniye ye kadar gitmektedir.
bahsedilen kaygılara ve sorulara iett de cevap veremiyor, haliyle buradan cevap arıyor değil kimse ancak bir farkındalık oluşur umudundayız.
Denilebilir ki, 11G ve 131TD güzergahından, UM62 ye yürümek çok mu zor? Demek ki zor olabiliyor ki insanların bu tarz talepleri olabiliyor.
Söz konusu bölgeyle alakam olmadığı halde tavrınızı tuhaf buldum doğrusu.
Diğer cevabınıza ise, o bölgenin aktarması 18 demişsiniz, UM73 metro için oluşturulmuş bir hattır ve haliyle bu hattın metro entegre olmasını bekler herkes. Herkes her numarayı ezberleyemez, "um ise çm ise metro entegredir" diyebilmek de atla deve değil halledilebilirdi istenirse.
Bir diğer husus ise, madenler ve kemerdere bölgesinin yoğunluğu ilealakalı. Fazlasıyla yerinde bir tespit olmuş, o konuda şahsen ben fizibilite yapıldığını zannetmiyorum @abuzittin 544


Cüneyt Ersezen
5 gün önce - Cmt 12 Oca 2019, 23:16

Geçtiğimiz günlerde MR20 nin güzergahı yenibosna metrodan kuyumcukent e uzatılacaktı lakin iptal edilmiş araçlar yine yenibosnadan kalkıyor. Sadece tek fark araçlar kazlıçeşmeden çıktıktan sonra ilerki göbekten dönüş yapıp sahile inmek yerine biraz daha ilerden gidip ordan sahile iniyor. Durak atlamasıda olmamakta.

anlcelik34
5 gün önce - Pzr 13 Oca 2019, 17:00

tam bundan 2-3 ay önce hatta 2 yıl önce 73 TAKSİM ve 82 EMİNÖNÜ aracıda Kuyumcukent'e eklenmişti ama tekrardan YENİBOSNA METRO'Ya geri döndüler. Bu bölgede niye kuyumcukent'e taşıdıklarını anlamıyorum.

Misafir 2d2

4 gün önce - Pzr 13 Oca 2019, 19:05

320 hattini iett guzergahini su sekilde yapabilurdi baglarbasi zeynepkamil dogancilar uskudar olaak degistirseydi guzel olurdu bana gore ama bugun bir baska hatta soforler kendi arasinda konusurken duydum 320 hatti hem uzun hemde metro dan sonra yolcu olmadigi icin kisaltildi diyordu



sayfa 598
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM