Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 7
Righteous
11 ay önce - Pts 23 Tem 2018, 20:09

Yeni ihale:
Alıntı:
SONUÇ İLANI
BAHÇE - NURDAĞ (FEVZİPAŞA) VARYANTI ALTYAPI - ÜSTYAPI - ELEKTRİFİKASYON YAPIM İŞİ YAPILMASI
T.C DEVLET DEMİRYOLLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TCDD) GENEL MÜDÜRLÜK

İhale kayıt numarası : 2018/300550
1- İhalenin
a) Tarihi : 21.06.2018
b) Türü : Yapım işi
c) Usulü : Pazarlık (MD 21 B)
d) Pazarlık Usulünün Seçilme
Gerekçesi : Doğal afetler, salgın hastalıklar, can veya mal kaybı tehlikesi gibi ani ve beklenmeyen veya idare tarafından önceden öngörülemeyen olayların ortaya çıkması üzerine ihalenin ivedi olarak yapılmasının zorunlu olması.
e) Yaklaşık Maliyeti : 517.111.428,77 TRY
2- İhale konusu yapım işinin
a) Adı : BAHÇE - NURDAĞ (FEVZİPAŞA) VARYANTI ALTYAPI - ÜSTYAPI - ELEKTRİFİKASYON YAPIM İŞİ YAPILMASI
b) Yapılacağı yer : Bahçe istasyonu (dahil) ile Nurdağ istasyonları (hariç)
c) Süresi : 800
3- Teklifler
a) Doküman Satın Alan Sayısı : 7
b) Dokümanı EKAP üzerinden
e-imza kullanarak indiren sayısı : 0
c) Toplam Teklif Sayısı : 5
d) Toplam Geçerli Teklif Sayısı : 5
e) Yerli istekli lehine
fiyat avantajı uygulaması : Uygulanmıştır / % 15
4- Sözleşmenin
a) Tarihi : 19.07.2018
b) Bedeli : 413.000.000,00 TRY
c) Süresi : 19.07.2018 - 11.10.2020
d) Yüklenicisi : BESTAŞ YAPI ANONİM ŞİRKETİ, İNTEKAR YAPI TURİZM ELEKTRİK İNŞAAT SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ İş Ortaklığı
e) Yüklenicinin uyruğu : Türkiye
f) Yüklenicinin adresi : SÖĞÜTÖZÜ MAH. SÖĞÜTÖZÜ CAD. KOÇ KULELERİ NO:2A/10 ÇANKAYA/ANKARA
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.


Misafir 23c

10 ay önce - Cmt 25 Ağu 2018, 11:45

mersin antep hızlı tren ne zaman bitecek açılış ne zaman

Righteous
10 ay önce - Cmt 25 Ağu 2018, 12:35

2022 yılının ilk ayları



Misafir 96d

9 ay önce - Pts 17 Eyl 2018, 13:51

İşci alımı yapılıyormu

Righteous
5 ay önce - Pzr 30 Arl 2018, 11:15

Alıntı:
Bunlardan bir tanesinin de Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep hattı olduğunu dile getiren Turhan, buradaki konvansiyonel demiryolu hattını hızlı tren hattına çevirdiklerini belirtti. Turhan, 294 kilometrelik Gaziantep-Adana demir yolu hattının 226 kilometreye düşeceğini vurgulayarak, buranın geometrik standartlarının da iyileştirilerek güzelleştirileceğini ifade etti.

“Adana-Gaziantep arasını hızlı trenle 1,5 saate düşüreceğiz”

Söz konusu hattın önemine dikkati çeken Turhan, “Hem demiryolu hattımızın virajları ortadan kalkıyor, hem de yüksek eğimler ortadan kaldırılarak tünellerle, viyadüklerle Adana-Gaziantep arasını 68 kilometre kısaltarak 226 kilometreye indiriyoruz. Yolcu trenlerimizle yaklaşık 5,5 saat olan Adana-Gaziantep arasındaki seyahat süresini, hızlı trenle 1,5 saate düşürmüş olacağız.” dedi.

Turhan, Mersin-Adana arasındaki projenin devamı olan 67 kilometrelik kesimde de seyahat süresinin bir saatten 30 dakikaya düşmüş olacağını kaydetti.

“Demiryolu hizmetini ülke sathına yayacağız”

Bakan Turhan, demiryolu projelerine ilişkin şu açıklamalarda bulundu:

“Tabii çağımızda en kıymetli değer olarak zamanı görüyoruz. İnsan kaynağının, emeğin yollarda geçmesini değil, üreterek, üretim sahasında bu zamanın kullanılmasını amaçlıyoruz. Ülkemizde yüksek hızlı tren hatları ve hızlı tren hatları önümüzdeki yıllarda bakanlığımızın önemli ve öncelikli projeleri olacaktır. Daha ekonomik, daha güvenli olan demir yolu hizmetini ülke sathına yaymak için yeni projeler hazırlıyoruz.”

Mersin-Adana-Gaziantep güzergahının öncelikli olan kesiminin, Nurdağı Fevzipaşa Varyantı olduğunu dile getiren Turhan, burayı bir an önce tamamlayıp hizmete açmak istediklerini belirtti.

Proje standartlarının yükselmesinin etkilerine de değinen Turhan, “Şu andaki işletim şartlarında buradaki toplam 57 kilometrelik kesim 80 dakika süre alıyordu. Yeni güzergahımızı hizmete aldıktan sonra biz bunu 15 dakikaya düşüreceğiz. Bu yük treni için… Yolcu trenlerimiz bu aradaki mesafeyi 60 dakikada kat ediyordu. Bu aradaki seyahat süresiyse 10 dakika düşecektir.” ifadesini kullandı.
[/quote]



mba1907
5 ay önce - Pzr 30 Arl 2018, 12:14

Gaziantep-Akcagoze ve Nurdağı varyantları haricindeki bölümlerde çalışma yok diye biliyorum. Ayrıca Mersin Adana arası da yıllardır yapılacak... Mevcut hızı ile çok bekleriz daha...

gökhan gülşin

5 ay önce - Pzr 30 Arl 2018, 19:26

Mersin-Adana-Gaziantep hinterlandı, Ülkemizin en önemli ekonomik vadilerinden biridir.
Bu üç ilin hızlı trenle birbirine bağlanmasının oluşturacağı sinerji, Marmara bölgesine alternatif yeni bir ekonomik havza demektir.



cengiz sarıçiçek

3 ay önce - Pts 25 Şub 2019, 16:11
"KAHRAMANMARAŞ'I HIZLI TRENLE BULUŞTURUYORUZ"


Cumhurbaşkanı Erdoğan: Kahramanmaraş'ı hızlı trenle buluşturuyoruz. Nurdağı'ndan geçen Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep hızlı tren hattından Gaziantep'e bağlantı yapıyoruz. Proje çalışmaları devam ediyor.

https://www.memurlar.net/haber/811374/erdogan-kah ...yoruz.html

https://m.haberturk.com/cumhurbaskani-erdogan-dan ...383000-amp


Emre hazar
3 ay önce - Sal 26 Şub 2019, 04:38

Mersin-Adana hattı bile kaç yıldır bitmedi.

Berkcan G
2 ay önce - Cum 19 Nis 2019, 05:10

Arkadaşlar neden YHT hattı değil de konvansiyonel hat yapılıyor bilgisi olan var mı? Konvansiyonel hat maksimum 200, genelde 160a kadar düşen hızlarda çalışıyor. YHT hattı ise tren setine göre 300km/h hıza kadar çıkabiliyor ki bu değer Maglevi saymazsak Japonyanın hızlı treni Shinkansen ile aynı.

Urfadan Konya'ya kadar eski usül hat yapılıyor. Bu şehirlerin toplam nüfusu 7.5 milyon civarında. Ülkenin 7.5 milyon insanına neden YHT projelendirilmedi? Üstelik inşaatı da sıfırdan yapılıyor. Sivas'a Kayseri'ye Malatya'ya Diyarbakır'a YHT planlayan hükümet bizim şehirlerimize niye konvansiyonel hat yapıyor? Çok daha fazla nüfusa, çok daha fazla vergi potansiyeline sahibiz... Yanlış anlaşılmak istemem, onlara yapılmasın demiyorum. Onlara yapılması çok güzel bir şey, şehir ayrımı olmadan herkesin en iyi hizmeti almasını hepimiz isteriz. Benim hayıflanmam bize yapılmamış olmasına ve mantıktaki tutarsızlığadır.

Bu proje hayata geçtiğinde Mersin 2 saat gibi bir sürede Konyadaki YHT'ye bağlanacak. Adana 2,5 saat. Gaziantep ise tam 4 saat sonra YHT hattına dahil olacak. Gaziantep'ten hesaplarsak 4 saatte YHT'ye göre tam 200km daha az yol gitmiş olacağız. En azından ileride Kayseri-Gaziantep YHT bağlantısı yapılmalı ki bu süre Adana için 1,5 saate, Kahramanmaraş için 50 dakikaya ve Urfa için de 1 saat civarına düşsün. Madem bu şekilde inşaata başlandı en kestirme ek çözüm bu olacaktır diye düşünüyorum.

http://wowturkey.com/t.php?p=/tr429/myself_hedef2035ray.jpg



sayfa 7
ANA SAYFA -> ULAŞIM