Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2816
onderta2cl

2 ay önce - Cum 12 Ekm 2018, 10:00
Kataner ve sinyalizasyon karamsarlığı


Merhaba,

Arkadaşlar sinyalizasyonda yazılım ve hatta donanım kaynaklı problem çıkar mı? Çıkabilir elbette. Hatta sinyalizasyon ekipmanında ulaşılan montaj yüzdesine de birşey diyemem. Ama kataner konusunda benim içim çok rahat. Bilmiyorum tecrübe edeniniz oldu mu ama ben Ayrılıkçeşmesi'nde kataner çalışmasını 15-20 dk. kadar oturup izledim. o kadarcık sürede bile 30-40 mt.'yi hazır ettiler. Yani bu işte çok çok hızlılar, Kataner kaynaklı gecikme olmaz, 15 güne kadar tamamlanmaya yakın olur. Varsın 29 Ekim olmasın, 3 Kasım olsun, büyük sorun değil. Ama tekrar söyleyeyim; sinyalizasyonu bilemem.


ismail ferruh

2 ay önce - Cum 12 Ekm 2018, 10:52

1 Ocak 2019 da bütün işler biter. Elektirikli trenle test sürüşleri başlar, daha önceleri dizel trenle test yapılırmı bilmem. Evet 29 EKİM için bir gayret var ama görüştüğüm teknik eleman ve şantiye çalışanları bu tarihe inanmıyor. çalışanlar inanmazsa bu iş yetişmez. eskii bir şantiyeci olarAk arazide gözlemlerim yetiştirmek üzre bir koşuşturma da yok. Sefer beye bir çoğumuz kızdı sahada oturan işçilerin resmini çekti diye anladığım kadar Sefer bey bir mesaj vermek istedi yıllarım şantiyelerde geçti sahada bu kadar oturan işçi görmedim. oturan kadar kaytaran var. küçük bir detay çok önemi olmaz ama geçikmede . şantiye çalışanları işin bitmesini istemez bir ay bile uzasa onların karınadır. KÜÇÜK HESAPLAR
Fakat 29 EKİM de test sürüşünü 1 OCAK ta açılışı canı gönülden istiyorum. CUMANIZ MÜBAREK OLSUN


Levent964

2 ay önce - Cum 12 Ekm 2018, 12:28
Avrupa ve Anadolu Yakası Meyve ve Sebze Halleri


Meyve ve sebze fiyatlarının yüksekliği yakın bir zamanda basında gündeme geldiği için soruyorum. Nakliyatta çok önemli bir kalem tutuyor. Hele hele akaryakıtta devlet desteği seçimlerden sonra kalkacağı düşünüldüğünde daha da artacak.

Bu arada sanırım YHT Hattı Karamana kadar yakında tamamlanıyor. Sonuçta Mersine kadar gidecek. Her gün Yüzlerce Kamyon veya tır sadece Hal için Mersinden yola çıkıp İstanbul trafiğine katkı yapıyor. Bunlar gece 24.00'ten sonra CR-3 Hatları ile soğutuculu tır romorkleri vasıtası ile en uygun istasyona kadar getirilip Hal'e taşınsa, keza et süt yumurta tavuk gibi gıda maddeleri de Trakya, Bursa, Balıkesir, hatta Aydın'dan geliyor diye biliyorum. Bunlar da bu biçimde getirilse, eeee bu kadar romork dönerken boş gitmese, Neticesinde Hal'e gelen kamyonlar, tırlar herhalde boş geriye gitmiyorlardı.

İstanbul Adapazarı'na kadar bu bölge Türkiye'nin neredeyse % 60, 70 üretimini yapıyor. Sonra Mersin İhracat Limanı yani yük bulunabileceğini düşünüyorum. Özellikle Uzak doğu, Okyanusya Afrika ve Avusturalya'ya yapılan ihracat süresi bile kısalabilir. Keza Bursa Balıkesir hatta Aydın'a benzeri bir taşımacılık efektif olur mu? Gece de YHT hatları daha boş kalacağı düşünüldüğünde Ortalama 100 km hızlarda yük trenleri böyle bir güzergahta servis hızı sağlayabilir mi? Peki Tabii indir bindir olacak yani... Nerede seyrettim hatırlamıyorum Soğutuculu tır romorku direk vinçsiz kendi çekicisiyle özel yük vagonuna yükleniyordu. Ancak çekici romorku bıraktıktan sonra ayrılıyordu. Daha sonra romork mu tekerleklerini biraz yukarı alıyordu, yoksa vagon mu kendini kaldıryordu hatırımda kalmamış. Sanırım ya Alaska yada Norveç deniz mahsulleri taşıyordu. Hatta soğutucuları bile internetten takip ediyorlardı. arıza yaptığı anda, anında müdahale ediyorlardı. Böyle bir şey bize faydalı olur mu? Gıda maddelerinin fiyatlarını aşağıya çekebilir mi? İstanbul'a ve Ülkemize bir katkısı olur mu? Bu iş CR3 bölgesinde gece olur mu?



GokmenC
2 ay önce - Cum 12 Ekm 2018, 12:30

Otobüsle geçtiğim için çekemedim, Yunus ile Kartal istasyonları arasındaki sinyalizasyon lambalarının birkaçı kırmızı olarak yanıyordu.

erimz
2 ay önce - Cum 12 Ekm 2018, 14:02
Bakırköy


Kitapçılar çatısı kaplanmış, ilk etabı bitmiş.


(+)


Kitapçılar tarafı trafo montajı yapılmış. Bağlatıları daha yapılmamış


(+)

Yenimahallede ki trafo.



(+)


Sevgiler.


ismail ferruh

2 ay önce - Cum 12 Ekm 2018, 14:04
sn. levent bey


bahsettiğiniz sisteme road railer deniyor yaygın olarak kanada ve abd de kullanılyor. bu konuda geçmişte bakanlığa yazdım büroklarla bazı görüşmelerim oldu . memur mantığı pek sıcak bakmadılar. detaya girmek istemiyorum. bu işe siyasiler ve özel sektör sahip çıkarsa verimli olur. mevcut hükümetin KARA LİMANLARI projesi vardı. bu proje hayata geçerse dediğiniz olur. selam

Alıntı:




Cihan3422
2 ay önce - Cum 12 Ekm 2018, 14:53

Bu OHL denen firmaya(sakın ha sahada çalışanlara laf yok onlar emir kulları) da o firmayla rıza gelmiş olan akılsız vizyonsuz yöneticilere de binlerce kez lanet olsun...2 sene hat üzerinde hiçbir çalışma yapılmadı...Eğer geçmişte inşaatı yapan firma(KKC)hattı devralsaldı bugün trene binişimizin ikinci yılını kutluyor olurduk...Yazıklar olsun...Dilekolay 6 sene giden ömürlere,yollarda çekilen çilelere,kaybolan ekonomiye,trafikle beraber oluşan çevre kirliliğine yazık...O firmayı seçen vizyonsuz yöneticilere hakkımı helal etmiyorum...

akcay_ida

2 ay önce - Cum 12 Ekm 2018, 15:15

Alıntı:
Bu OHL denen firmaya(sakın ha sahada çalışanlara laf yok onlar emir kulları) da o firmayla rıza gelmiş olan akılsız vizyonsuz yöneticilere de binlerce kez lanet olsun...2 sene hat üzerinde hiçbir çalışma yapılmadı...Eğer geçmişte inşaatı yapan firma(KKC)hattı devralsaldı bugün trene binişimizin ikinci yılını kutluyor olurduk...Yazıklar olsun...Dilekolay 6 sene giden ömürlere,yollarda çekilen çilelere,kaybolan ekonomiye,trafikle beraber oluşan çevre kirliliğine yazık...O firmayı seçen vizyonsuz yöneticilere hakkımı helal etmiyorum...


Cihan'a Bey'in yazdıklarına tamamen katılıyorum.


(puan verme hakkım olmadığı için olumlu puan veremedim)


berlin81

2 ay önce - Cum 12 Ekm 2018, 15:19

Alıntı:
Bu OHL denen firmaya(sakın ha sahada çalışanlara laf yok onlar emir kulları) da o firmayla rıza gelmiş olan akılsız vizyonsuz yöneticilere de binlerce kez lanet olsun...2 sene hat üzerinde hiçbir çalışma yapılmadı...Eğer geçmişte inşaatı yapan firma(KKC)hattı devralsaldı bugün trene binişimizin ikinci yılını kutluyor olurduk...Yazıklar olsun...Dilekolay 6 sene giden ömürlere,yollarda çekilen çilelere,kaybolan ekonomiye,trafikle beraber oluşan çevre kirliliğine yazık...O firmayı seçen vizyonsuz yöneticilere hakkımı helal etmiyorum...


OHL devletten ek ödenek talep etti, devlet ödeme yapmamak için direndi ve inşaat durdu. Daha sonra ek ödenek tahsis edilerek çalışmaların devam etmesi sağlandı. Ek ödenek tahsis edilmesi için neden 2 sene beklendi?


onderta2cl

2 ay önce - Cum 12 Ekm 2018, 16:42

Bostancı sahilyolu sanırım tekrar kapanmış Kadıköy yönüne? İBB kamerasından gördüğüm kadarıyla halen eskisi gibi. M8 sayfasında da aynısı yazıldı. Yakın bir forumdaşımız var mıdır?



sayfa 2816
ANA SAYFA -> ULAŞIM