Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2818
berlin81

5 gün önce - Cum 12 Ekm 2018, 15:19

Alıntı:
Bu OHL denen firmaya(sakın ha sahada çalışanlara laf yok onlar emir kulları) da o firmayla rıza gelmiş olan akılsız vizyonsuz yöneticilere de binlerce kez lanet olsun...2 sene hat üzerinde hiçbir çalışma yapılmadı...Eğer geçmişte inşaatı yapan firma(KKC)hattı devralsaldı bugün trene binişimizin ikinci yılını kutluyor olurduk...Yazıklar olsun...Dilekolay 6 sene giden ömürlere,yollarda çekilen çilelere,kaybolan ekonomiye,trafikle beraber oluşan çevre kirliliğine yazık...O firmayı seçen vizyonsuz yöneticilere hakkımı helal etmiyorum...


OHL devletten ek ödenek talep etti, devlet ödeme yapmamak için direndi ve inşaat durdu. Daha sonra ek ödenek tahsis edilerek çalışmaların devam etmesi sağlandı. Ek ödenek tahsis edilmesi için neden 2 sene beklendi?


onderta2cl

5 gün önce - Cum 12 Ekm 2018, 16:42

Bostancı sahilyolu sanırım tekrar kapanmış Kadıköy yönüne? İBB kamerasından gördüğüm kadarıyla halen eskisi gibi. M8 sayfasında da aynısı yazıldı. Yakın bir forumdaşımız var mıdır?

Levent964

5 gün önce - Cum 12 Ekm 2018, 17:54
İsmail Bey!


Öncelikle cevabınız ve emeğiniz için çok teşekkür ederim. Hele hele bu konuda müracaata kadar gitmiş olmanız her türlü takdirin üzerinde. Böyle duyarlı insanları görmek sadece bizleri mutlu etmiyor, aynı zamanda ülkemizde geleceğe yönelik umut ve hayallerimizi da besliyor.

Burası devletin bir sitesi yani bunun için tır romorklarında da özel bir modifikasyon var mı bilmiyorum. Fakat bu kadar dorsenin üretildiği ülkemizde yapılmayacak işler değil bunlar. Yeter ki fizibıl olsun. Yani herkese kazandıran bir sistem olsun. Hatta Kamyoncular da aç kalmasın bu tarz tren işletmesi gereken kira bedelleri karşılığı onlara da bırakılırsa meyve sebze ücretlerinde ve nakliyat ücretlerinde de anlaşılırsa neden olmasın? Hatta Nakliyeciler odası Halcilerle birlikte bir kooperatif kurarak talip olsalar.

Değerli Yöneticiler bu işi Ulaştırma Bakanlığına taşıyınız. Bu site üyeleri kanımca böyle bir projeyi destekler. İBB destekler. TCDD keza öyle. Haydarpaşa'nın harem uzantısından gece yarısı çok rahat Kadıköy Haline taşınır. Keza Avrupa Yakasında nasıl olur bilemiyorum. Çünkü çekici çok kolay bağlanıp alıp götürüyordu. Vakit kaybı minimum oluyor. Seyrettiğim bir filmde 1 saatte 1,5 km uzunluğundaki tren boşalabiliyordu. Sonra TCDD'ye de ciddi ve sürekli bir iş kazandırır, gelir kazandırır. Hatta Kargo şirketleri bile bu işe çok rahat girebilir. Konun gündemde sıcak tutulmasının hepimiz için faydalı olacağını düşünüyorum. Saygılarımla.

Ekle: İsmail Bey sizden sonra yükleme sistemini de gösteren bir video buldum.

[url=]
[/url]



En son Levent964 tarafından Cum 12 Ekm 2018, 18:58 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Metin777
5 gün önce - Cum 12 Ekm 2018, 18:04

Alıntı:
OHL devletten ek ödenek talep etti, devlet ödeme yapmamak için direndi ve inşaat durdu. Daha sonra ek ödenek tahsis edilerek çalışmaların devam etmesi sağlandı. Ek ödenek tahsis edilmesi için neden 2 sene beklendi?


Hatta simdi bunun icin kanun bile cikarildi, eger maliyet artisi olursa muteahhit isi birakabilecek yada ek odenegi alip ise devam edebilecek, onceden isi birakinca ceza vardi ama artik o da yok. Isci zam isteyince vatan haini olur sirtinda cop kirilir ama muteahhit olunca hayat gayet guzel.


sefer bayraktar

5 gün önce - Cum 12 Ekm 2018, 18:09

Ataköy Bakırköy arası son durum.


(+)




(+)




(+)


LEVENT93

5 gün önce - Cum 12 Ekm 2018, 18:16

Alıntı:
Bostancı sahilyolu sanırım tekrar kapanmış Kadıköy yönüne? İBB kamerasından gördüğüm kadarıyla halen eskisi gibi. M8 sayfasında da aynısı yazıldı. Yakın bir forumdaşımız var mıdır?


Ben sabah geçtim Önder Bey yeni yolda açıktı, geçici yapılan yolda. Fakat şöyle bir durum söz konusu yol Altıntepe alt geçidinin oraya kadar açılmış, oradaki şantiye yine yolu kesiyor.Oradan sonra Kasaplar Çarşısının içine girip ara sokaktan tekrar Bağdat caddesi yönüne girmek gerekiyor.

Yolu açmaktaki ilk öncelik sahilyolu ile minibüs yolu bağlantısını rahatlatmak sanırım. Bağdat caddesi yönüne gideceklerin geçici yolu kullanmaları daha sağlıklı şuan için. Minibüs yolu veya E5 Bostancı köprüsüne çıkacaklar yeni yolu takip edip sağ tarafta kalan yenilenen demiryolu altgeçidini kullanabilirler.



onderta2cl

5 gün önce - Cum 12 Ekm 2018, 18:24

Levent Bey çok teşekkür ederim bilgi için

Yılmazafer
5 gün önce - Cum 12 Ekm 2018, 23:56

Arkadaşlar olaya birazda tren ve istasyon personeli penceresinden bakalım.şuan da yeni alınacak makinistler eskişehirde kursta ve bu kursları devam ediyor bu adamlar gelmeden zaten bu işler tam anlamıyla olmaz.içlerinde başarılı ve başarısız olanlar olacak.geldiklerinde staj süreleri,uyum ve hatta adaptosyon süreleri olacak, onun haricinde istasyon personeli,manevracılar,hareket memurları,dispeçerler daha sayamadığım bi dünya personel eksik.yani bana göre ortada ciddi bir personel eksiğide var.ben bu şekilde düşünüyorum.

Mustafa Yavuz Ay
5 gün önce - Cmt 13 Ekm 2018, 00:12

Alıntı:
OHL devletten ek ödenek talep etti, devlet ödeme yapmamak için direndi ve inşaat durdu. Daha sonra ek ödenek tahsis edilerek çalışmaların devam etmesi sağlandı. Ek ödenek tahsis edilmesi için neden 2 sene beklendi?


Tamamen YALAN

Bu projede hic bir ek ödenek tahsis edilmemistir.
Hatta ihale sartnamesine gore bu mümkün de degildir.

OHL ilave ödeme istemistir, ama talep haksiz oldugu icin haliyle reddedilmistir.
Eger bu talep kabul edilseydi, diger teklif verenlere buyuk haksizlik olurdu.


En son Mustafa Yavuz Ay tarafından Cmt 13 Ekm 2018, 00:24 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Mustafa Yavuz Ay
5 gün önce - Cmt 13 Ekm 2018, 00:24

Bu forum o kadar cesitli YALAN lara sahne oldu ki simdiye kadar

Aklimda kalanlardan bir kismini yazayim

YALAN 1 : Deplase isleri sebebiyle OHL yapamiyor. (Halbuki her kurum kendi deplasesini kendi yaptirir, baska müteahhidi karistirmaz)

YALAN 2 : Devlet istihkaklari ödemedigi icin OHL is yapmiyor ( OHL hangi isi yapip istihkakini alamadiysa artik )

YALAN 3 : Ek maliyetler cikti, devlet vermiyor (Halbuki OHL nin teklifi de, kredi de Euro uzerindendi)

YALAN 4 : Hat ustundeki tarihi eserler ( Halbuki ilk gunden beri Goztepeden baska engelin olmadigini, Goztepenin de buyuk bir engel olmadigini yazdim )

YALAN 5 : Aslinda siyasiler istemiyor, yok Avrasya tunelinin, yok YSS koprusunun bitmesini bekliyorlar.

YALAN 6 : Minibüscu lobisi

YALAN 7 : Tarihi goztepe binasini yikacaklar

vs vs.

Diger yalanlari hatirlayan arkadaslar yazabilirler

Ben ise ilk günden beri OHL nin kasitli olarak is yapmadigini yazdim.
Verdikleri teklif diger tekliflerden sadece yüzde 3 düsüktü, yüzde 3 ile hic bir sirket zarar etmez, boyle bir projede en az yuzde 20 kar vardir cunku.

Peki teminat mektubunu yakma riskini OHL ye goze aldiran neydi? Tabii ki koclar, tosunlar, lanet olsun onlara da, onlarin diger kripto soydaslarina da.

OHL taseron formülünü de sürekli reddetti, cünkü arkasini dayadigi koclar tosunlar vardi.
Ama 15 temmuzdan sonra koclarin tosunlarin bürokraside güvendigi dag olan fetöye kar yaginca yelkenleri suya indirdi, taseron formülünü kabul etti.

VE GORULDUGU GIBI GOZTEPE HARICINDE KAYDA DEGER HIC BIR ENGELLE KARSILASILMADAN PROJE BITTI, HATTA GOZTEPE BILE COK ZOR BIR ENGEL DEGILDI.

Simdi OHL yi savunan yalan makinelerini sahneye alalim, bakalim onlar ne diyecekler.



sayfa 2818
ANA SAYFA -> ULAŞIM