Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2817
SahEmre 1903

1 hafta önce - Cum 12 Ekm 2018, 02:12

Alıntı:


The Makinistanbul

Arkadaşlar öncelikle sa forumda 2 aydır bulunuyorum okuyucu idim şimdi kayıt oldum kurumda çalışacak olan biriyim makinist olarak olan sorular varsa gelen bilgiler üzerine aktarırım


Hoş geldiniz.

Bu aşamada en çok sorulacak soru hattın ne zaman hizmete gireceği olacaktır herhalde...


Şükrü Güllüoğlu
1 hafta önce - Cum 12 Ekm 2018, 05:20

Alıntı:
Ayrıca bir arkadaş yht söğütlüçeşmeye gelsinde banliyö kısmı 1 sene sonra açılsın demiş, milyonlarca insan banliyöyü beklerken yhtyi bekleyen insan sayısı herhalde bunun yüzde 1 yada 2si kadardır yani bu yorum biraz insanlarla dalga geçer gibi olmuş.


Herkesin beklentisi birbirini tutmayabilir. Herkesin fikri kendi önceliklerine göre, ya da kendince ülkeye faydalı gördükleri yönünde değişebilir.


onderta2cl

1 hafta önce - Cum 12 Ekm 2018, 10:00
Kataner ve sinyalizasyon karamsarlığı


Merhaba,

Arkadaşlar sinyalizasyonda yazılım ve hatta donanım kaynaklı problem çıkar mı? Çıkabilir elbette. Hatta sinyalizasyon ekipmanında ulaşılan montaj yüzdesine de birşey diyemem. Ama kataner konusunda benim içim çok rahat. Bilmiyorum tecrübe edeniniz oldu mu ama ben Ayrılıkçeşmesi'nde kataner çalışmasını 15-20 dk. kadar oturup izledim. o kadarcık sürede bile 30-40 mt.'yi hazır ettiler. Yani bu işte çok çok hızlılar, Kataner kaynaklı gecikme olmaz, 15 güne kadar tamamlanmaya yakın olur. Varsın 29 Ekim olmasın, 3 Kasım olsun, büyük sorun değil. Ama tekrar söyleyeyim; sinyalizasyonu bilemem.



ismail ferruh

1 hafta önce - Cum 12 Ekm 2018, 10:52

1 Ocak 2019 da bütün işler biter. Elektirikli trenle test sürüşleri başlar, daha önceleri dizel trenle test yapılırmı bilmem. Evet 29 EKİM için bir gayret var ama görüştüğüm teknik eleman ve şantiye çalışanları bu tarihe inanmıyor. çalışanlar inanmazsa bu iş yetişmez. eskii bir şantiyeci olarAk arazide gözlemlerim yetiştirmek üzre bir koşuşturma da yok. Sefer beye bir çoğumuz kızdı sahada oturan işçilerin resmini çekti diye anladığım kadar Sefer bey bir mesaj vermek istedi yıllarım şantiyelerde geçti sahada bu kadar oturan işçi görmedim. oturan kadar kaytaran var. küçük bir detay çok önemi olmaz ama geçikmede . şantiye çalışanları işin bitmesini istemez bir ay bile uzasa onların karınadır. KÜÇÜK HESAPLAR
Fakat 29 EKİM de test sürüşünü 1 OCAK ta açılışı canı gönülden istiyorum. CUMANIZ MÜBAREK OLSUN


Levent964

1 hafta önce - Cum 12 Ekm 2018, 12:28
Avrupa ve Anadolu Yakası Meyve ve Sebze Halleri


Meyve ve sebze fiyatlarının yüksekliği yakın bir zamanda basında gündeme geldiği için soruyorum. Nakliyatta çok önemli bir kalem tutuyor. Hele hele akaryakıtta devlet desteği seçimlerden sonra kalkacağı düşünüldüğünde daha da artacak.

Bu arada sanırım YHT Hattı Karamana kadar yakında tamamlanıyor. Sonuçta Mersine kadar gidecek. Her gün Yüzlerce Kamyon veya tır sadece Hal için Mersinden yola çıkıp İstanbul trafiğine katkı yapıyor. Bunlar gece 24.00'ten sonra CR-3 Hatları ile soğutuculu tır romorkleri vasıtası ile en uygun istasyona kadar getirilip Hal'e taşınsa, keza et süt yumurta tavuk gibi gıda maddeleri de Trakya, Bursa, Balıkesir, hatta Aydın'dan geliyor diye biliyorum. Bunlar da bu biçimde getirilse, eeee bu kadar romork dönerken boş gitmese, Neticesinde Hal'e gelen kamyonlar, tırlar herhalde boş geriye gitmiyorlardı.

İstanbul Adapazarı'na kadar bu bölge Türkiye'nin neredeyse % 60, 70 üretimini yapıyor. Sonra Mersin İhracat Limanı yani yük bulunabileceğini düşünüyorum. Özellikle Uzak doğu, Okyanusya Afrika ve Avusturalya'ya yapılan ihracat süresi bile kısalabilir. Keza Bursa Balıkesir hatta Aydın'a benzeri bir taşımacılık efektif olur mu? Gece de YHT hatları daha boş kalacağı düşünüldüğünde Ortalama 100 km hızlarda yük trenleri böyle bir güzergahta servis hızı sağlayabilir mi? Peki Tabii indir bindir olacak yani... Nerede seyrettim hatırlamıyorum Soğutuculu tır romorku direk vinçsiz kendi çekicisiyle özel yük vagonuna yükleniyordu. Ancak çekici romorku bıraktıktan sonra ayrılıyordu. Daha sonra romork mu tekerleklerini biraz yukarı alıyordu, yoksa vagon mu kendini kaldıryordu hatırımda kalmamış. Sanırım ya Alaska yada Norveç deniz mahsulleri taşıyordu. Hatta soğutucuları bile internetten takip ediyorlardı. arıza yaptığı anda, anında müdahale ediyorlardı. Böyle bir şey bize faydalı olur mu? Gıda maddelerinin fiyatlarını aşağıya çekebilir mi? İstanbul'a ve Ülkemize bir katkısı olur mu? Bu iş CR3 bölgesinde gece olur mu?


GokmenC
1 hafta önce - Cum 12 Ekm 2018, 12:30

Otobüsle geçtiğim için çekemedim, Yunus ile Kartal istasyonları arasındaki sinyalizasyon lambalarının birkaçı kırmızı olarak yanıyordu.



erimz
1 hafta önce - Cum 12 Ekm 2018, 14:02
Bakırköy


Kitapçılar çatısı kaplanmış, ilk etabı bitmiş.


(+)


Kitapçılar tarafı trafo montajı yapılmış. Bağlatıları daha yapılmamış


(+)

Yenimahallede ki trafo.



(+)


Sevgiler.


ismail ferruh

1 hafta önce - Cum 12 Ekm 2018, 14:04
sn. levent bey


bahsettiğiniz sisteme road railer deniyor yaygın olarak kanada ve abd de kullanılyor. bu konuda geçmişte bakanlığa yazdım büroklarla bazı görüşmelerim oldu . memur mantığı pek sıcak bakmadılar. detaya girmek istemiyorum. bu işe siyasiler ve özel sektör sahip çıkarsa verimli olur. mevcut hükümetin KARA LİMANLARI projesi vardı. bu proje hayata geçerse dediğiniz olur. selam

Alıntı:


Cihan3422
1 hafta önce - Cum 12 Ekm 2018, 14:53

Bu OHL denen firmaya(sakın ha sahada çalışanlara laf yok onlar emir kulları) da o firmayla rıza gelmiş olan akılsız vizyonsuz yöneticilere de binlerce kez lanet olsun...2 sene hat üzerinde hiçbir çalışma yapılmadı...Eğer geçmişte inşaatı yapan firma(KKC)hattı devralsaldı bugün trene binişimizin ikinci yılını kutluyor olurduk...Yazıklar olsun...Dilekolay 6 sene giden ömürlere,yollarda çekilen çilelere,kaybolan ekonomiye,trafikle beraber oluşan çevre kirliliğine yazık...O firmayı seçen vizyonsuz yöneticilere hakkımı helal etmiyorum...

akcay_ida

1 hafta önce - Cum 12 Ekm 2018, 15:15

Alıntı:
Bu OHL denen firmaya(sakın ha sahada çalışanlara laf yok onlar emir kulları) da o firmayla rıza gelmiş olan akılsız vizyonsuz yöneticilere de binlerce kez lanet olsun...2 sene hat üzerinde hiçbir çalışma yapılmadı...Eğer geçmişte inşaatı yapan firma(KKC)hattı devralsaldı bugün trene binişimizin ikinci yılını kutluyor olurduk...Yazıklar olsun...Dilekolay 6 sene giden ömürlere,yollarda çekilen çilelere,kaybolan ekonomiye,trafikle beraber oluşan çevre kirliliğine yazık...O firmayı seçen vizyonsuz yöneticilere hakkımı helal etmiyorum...


Cihan'a Bey'in yazdıklarına tamamen katılıyorum.


(puan verme hakkım olmadığı için olumlu puan veremedim)



sayfa 2817
ANA SAYFA -> ULAŞIM