Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul metrosu: M12 Ümraniye-Göztepe hattı
« önceki   123 ... 171172173 ... 187188189   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 172
Şükrü Güllüoğlu

2 ay önce - Pzr 30 Eyl 2018, 17:42

Sahrayıcedit istasyonunun hemen orada, Merdivenköy mezarlığının yanında bir de Sahra Aralığı adında bir sokak vardır. 2 sene orada yaşamıştım. Bu sahralar ile kesin bağlantılı

Misafir 4f7

2 ay önce - Sal 02 Ekm 2018, 21:07

Sn. Güllüoğlu
Bahsettiğiniz mezarlığın adı Sahrayıcedit Mezarlığı'dır. Merdivenköy Mezarlığı ise Merdivenköy Mahallesi Ayışığı Sokak'tadır. Haritadan kontrol edebilirsiniz.


Şükrü Güllüoğlu

2 ay önce - Çrş 03 Ekm 2018, 06:45

Doğru evet.



Barış Öztuna
2 ay önce - Cum 05 Ekm 2018, 23:55

Çalışma yok değil mi ? Sahrayıcedid istasyonunda bazen birkaç otomobil ve görevli oluyor o kadar. Başka hareketlilik yok.

Hasan Mihrican
2 ay önce - Cmt 06 Ekm 2018, 10:27

M5 forumundan Ali Burak Bey'in paylaşımı aşağıdadır.
M12 projesi yavaşlatılan işler arasında görünüyor.

Alıntı:
Ali Burak97
mesajlar: 380 15 saat önce - 18:45 (dün)
Metrorail Forumu


Arkadaşlar bugün İstanbul Kongre Merkezinde yapılan Metrorail etkinliğine katıldım.

İBB Anadolu Yakası Raylı Sistemler Müdürünün yönettiği bir oturuma katılma fırsatım oldu.

Forumun genel amacı Raylı Ulaşım Sistemlerinde Yerli ve Milli anlayışın geliştirilmesiydi.

Oturum başkanı hanımefendi, Sinyalizasyon konusunun en sıkıntılı konu olduğunu, ne yazıkki bu alanda sertifikaların alımı dahil dışarıya bağlı olduğumuzu anlattı. M5 de test yaptırabilmek için, test tarihi için bile sertifikayı veren kurumun seçeceği tarih bekleniyormuş. Anladığım kadarıyla bu kuruma bağlı olmak elimizi kolumuzu bağlıyor arkadaşlar.

Konuşması sırasında “bu ay içinde açılacak inşallah” dedi M5 için.

Oturumda ayrıca M1 hattının Yerli ve Milli Sinyalizasyon sistemine geçirilmesinin ihalesinin yapıldığını ve bunun ileride yaygınlaştırılacağı söylediler. Eğer forumda konuşulanlar gerçekleşir, önce kendi sinyalizasyon sistemimiz,sonra kendi sinyalizasyon standartlarımız oluşturulursa test ve sertifika alma süreleri kısalacaktır inşallah.

İstanbul Büyükşehir Belediyesinin sunumunda


M5 Üsküdar Ümraniye Çekmeköy %98
M7 Mecidiyeköy Mahmutbey %90
M8 Dudullu Bostancı %46 ( Çok hızlı ilerliyor,çok memnunuz dedi)
T5 Eminönü Alibeyköy %33 (İyi gidiyor en geç 2019 ortası dedi)
Ataköy İkitelli %31
Ümraniye Göztepe %4 (Bu ve birkaç proje için biraz yavaşlatıldı dedi)

Tamamlanma oranları dikkatimi çekti sizlerle paylaşayım dedim.


alphagut
2 ay önce - Sal 09 Ekm 2018, 23:05

Hasan Mihrican bilgi için teşekkürler.



Levent964

2 ay önce - Çrş 10 Ekm 2018, 00:36
Neden?


Alıntı:
İBB Anadolu Yakası Raylı Sistemler Müdürünün yönettiği bir oturuma katılma fırsatım oldu.

Forumun genel amacı Raylı Ulaşım Sistemlerinde Yerli ve Milli anlayışın geliştirilmesiydi.

Oturum başkanı hanımefendi, Sinyalizasyon konusunun en sıkıntılı konu olduğunu, ne yazıkki bu alanda sertifikaların alımı dahil dışarıya bağlı olduğumuzu anlattı. M5 de test yaptırabilmek için, test tarihi için bile sertifikayı veren kurumun seçeceği tarih bekleniyormuş. Anladığım kadarıyla bu kuruma bağlı olmak elimizi kolumuzu bağlıyor arkadaşlar.

Konuşması sırasında “bu ay içinde açılacak inşallah” dedi M5 için.

Oturumda ayrıca M1 hattının Yerli ve Milli Sinyalizasyon sistemine geçirilmesinin ihalesinin yapıldığını ve bunun ileride yaygınlaştırılacağı söylediler. Eğer forumda konuşulanlar gerçekleşir, önce kendi sinyalizasyon sistemimiz,sonra kendi sinyalizasyon standartlarımız oluşturulursa test ve sertifika alma süreleri kısalacaktır inşallah.


ÖNCELİKLE BU YERLİ VE MİLLİ ANLAYIŞA ÇOK MUTLU OLDUM.

Yani işler bitti ama gecikme sertifikasyondan kaynaklanıyor öylemi? Aksine Milli olduğunda Sertifikasyon sürecinin hiç te öyle kolay olmadığını göreceğiz. Çünkü bizler eğer yaptığımız sinyalizasyon yazılımını (sistemini) Avrupa'ya veya dünya'ya satmayı düşünüyorsak veya kendi ürettiğimiz yabancı lisanslı ve milli lisanslı ürünlerimizi satmayı veya kurmayı düşünürsek Yabancı ihalelere katılmayı düşünürsek, uluslararası sertifikasyondan geçmek mecburiyetinde kalacağız.

Turizm ve Uluslararası kargo sigortalamasında bunların hepsi karşımıza engel olarak çıkacak. Bu kötü de değil. İşte adama seve seve uluslararası standartları uygulatıyorlar. AB müktesebatında bir ülkeyseniz, Bu oturum sorumlusu hanım hayal görüyor. Biz AB müktesebatı kapsamında bir kere AB norm ve standartlarını kullanmayı taahhüt ettik. Mecburuz bu sertifiye sisteminden geçmeye. İnanın bize daha fazla zorluk çıkaracaklardır. Bütün bunlara rağmen çok sevindim. Aklımız başımıza geliyor.


bandistad
2 ay önce - Prş 11 Ekm 2018, 16:50

Alıntı:
Ümraniye Göztepe %4 (Bu ve birkaç proje için biraz yavaşlatıldı dedi)


Biraz mı? Dalga mı geçiyor acaba? Proje hemen hemen durdu benim gördüğüm kadarıyla. neredeyse hiçbir çalışma yok .


sinsinan
2 ay önce - Cum 12 Ekm 2018, 10:32

Alıntı:
Biraz mı? Dalga mı geçiyor acaba? Proje hemen hemen durdu benim gördüğüm kadarıyla. neredeyse hiçbir çalışma yok .

neredeyse mi? trollerden korkumuza gerçeği bile söyleyemiyoruz. hiç bir çalışma yok.

şimdi biri belge göster der, diğeri ödeneği ayrıldı yalancıların mumunu söndürdüm der.


onderta2cl

2 ay önce - Cum 12 Ekm 2018, 10:48

Kendi gözlemlerime dayanarak Göztepe Parkı ve Sahrayıcedit İstasyon Şantiyeleri'nde çalışmaların uzun süre önce durduğunu gönül rahatlığıyla ifade edebilirim. Hatta daha ileriye gideyim; ülke için bu koşullarda başından beri lüx bir projeydi. Ataşehir'e ise Ümraniye ve/veya Kadıköy entegreli daha butik metro hatları 5 yıl önce yapılmış ve hizmete alınmış olmalıydı. Metrosu hazır olmayan bir finans merkezi düşüncesi başlı başına sakil bir planlama. M8 gibi ivedilikle ve çok önceleri yapılmalıydı. Yine Doğu Ataşehir'i de Migros civarlarından M6 benzeri 3-4 istasyonlu bir hat veya LRT ilr bağlamış olmalılardı. Arabası olan da olmayan da çekiyor orada 20 yıldır.



sayfa 172
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 171172173 ... 187188189   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM