Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 706
BHavaci
6 ay önce - Çrş 06 Hzr 2018, 20:32

İlk 3 soruya yanıt verilmiş hem diğer sorular için biraz geniş bir yanıt vermek adına yazıyorum

Alıntı:
4- thy'nın yeni havaalanına taşınma maliyeti 600 milyon dolar civarıymış. bilal ekşiden okumuştum. bu çok büyük bir rakam değilmi
5- önümüzdeki yıllarda dünyada uçuş talepleri ve yolcu sayısı artacak mı, yolcu tercihleri thy'nı nasıl etkileyecek
6- dünyada en çok yere uçan havayolu olduğuna göre, artık yavaş yavaş yeni frekans açılımları azalacak. nerdeyse her yere uçuyor. avustralya yeni zelanda gibi çok uzak noktaları saymazsak. filo % 50 büyütüleceğine göre yeni gelecek yüzlerce uçak nereye uçacak


4- 600 milyon dolar ifadesini nerede gördünüz bilmiyorum ama Bilal Ekşi'nin açıklaması 500 milyon dolar şeklindedir ki bu sadece taşınma masrafı değil taşınma kaynaklı masrafların genel toplamıdır belli bir vadeye yayılacağından ve kredilendirilebilir bir durum olduğundan Türk Hava Yolları açısından ciddi etkisi olmayacaktır.
5- Önümüzdeki yıllar için ICAO ve IATA'nın beklentisi olumlu doğal olarak THY'nin beklentileri de olumlu ancak büyümenin Asya özellikle de Çin ve Hindistan pazarı kaynaklı olacak olması THY üzerindeki etkisini sınırlı tutabilir.
6- Türk Hava Yolları Dünya'nın en çok ülkesine uçan hava yolu olarak hala yeni açılabilecek frekansları var. İç hatlardaki büyüme filonun yaz dönemi için yerde kalmasını önleyen bir durumdur filonun bazı üyelerinin AnadoluJet'e geçecek olması ya da başka şirketlere gidecek olması nedeniyle zaten bir değişim yaşanacak. Filonun büyüme süreci biraz yavaş gerçekleşiyor gibi olacak bu da önümüzdeki 5 yıl için Türk Hava Yolları için olumlu bir durum sonrasında zaten kış dönemi için filo hareketliliğini olumlu etkileyecek gelişmeler de yaşanacaktır.


BHavaci
6 ay önce - Çrş 06 Hzr 2018, 20:58

Alıntı:
Şunu merak ettim, A321NEO-NX demek A321-NEO LR demek değil mi ?

Aşağıdaki uçak A321NEO-NX mesela, burdan yola çıkarak ilave tank vs olduğunu düşünürsek A321-NEO LR'in maximumda 240 koltuklu olamayacağını varsayabilirmiyiz?


A321neo için Airbus'ın iki farklı oturma planı mevcut buna göre uçak 195 veya 240 yolcu kapasiteli olmak üzere iki farklı şekilde üretilebiliyor.

http://www.bagimsiz havacilar.com/airbus-b757nin-yerini-almasini-planladigi-modelini-hangardan-cikardi/


KAZIM HASIRCI

6 ay önce - Cmt 09 Hzr 2018, 08:59



Gaziantep Havalanı




BHavaci
6 ay önce - Cmt 09 Hzr 2018, 11:57

Türk Hava Yolları Türk kirazını 6 saatten kısa sürede Norveç'e taşıyor




blalkan
6 ay önce - Sal 12 Hzr 2018, 03:05

THY 85. Yıl reklam filmi




Efe Elaldı

6 ay önce - Çrş 13 Hzr 2018, 17:57

film gerçekten 1.sınıf ve çok kaliteli çekilmiş THY gururla ileriye gidiyor inşallah dahada büyüyecek



Emir GÖKER

6 ay önce - Çrş 13 Hzr 2018, 17:58

THY'nın reklam filmleri nedense hep Oscarlık performansta oluyor.

Misafir 0fe

6 ay önce - Çrş 13 Hzr 2018, 20:27

@esref550

THY'nin alacağı A321neo'lar LR değil. Sadece ACF kabinine sahip olacak. A321neo LR daha üretilmedi. Yil sonu ilk ucus olacak.


mafakyanc

6 ay önce - Prş 14 Hzr 2018, 01:09

Tama, a321neoLR daha deneme uçuşunu dahi yapmış değil. Ancak THY'ın 92 uçaklık 321neo siparişi de bir yıl içinde teslim edilmeyeceğine göre bu siparişin belli bir yüzdesi (tahminimce 12-22 uçak arası) LR versiyonuna kaydırılabilir.

İlhanYıldırım

6 ay önce - Prş 14 Hzr 2018, 01:19

Eğerki THY ileriye dönük plan Ve programlamasını İhtiyaca yönelik yaparsa Bu sizin Dediğinizin Otomatikmen Gerçekleşmesi Gerekir Diye Düşünüyorum Sayın Mafakyanc. En azından Menzil yetersizliğinden 100-150 Yolcuya Kaldırılan Çift Koridorlu Uçaklar hakkıyla çalışır diye düşünüyorum



sayfa 706
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM