Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1815
Misafir 124

1 hafta önce - Pts 14 May 2018, 00:52

Çine imrenmemek lazım onlardaki para işgücü teknoloji ve azim bizde yok. Pekinde inşaası süren yoldaki kalıplar vinçler sayısız

Misafir 2b1

1 hafta önce - Pts 14 May 2018, 11:04

Bizim yerli uretim veya ortak uretim hizli trenler ne zaman raylarda olacak kesin bi tarih varmi acaba.

Hasan Mihrican

1 hafta önce - Pts 14 May 2018, 11:30

Alıntı:
Cin demiryolu haritası . İmrenmemek elde degil harika.


Çin'de YHT'yi 2 kere kullanma fırsatım oldu.
Bir keresinde Chengdu-Chongqing arasında, bir diğerinde ise Xiamen-Shenzhen arasında.
Gerçekten de konforlu yolculuklardı.
Yanılmıyorsam trenler 290-300 km/saat hıza çıkmıştı.
Çin bu konuda çok ilerlemiş.
Nüfus çok fazla, o kadar kişiyi otobüslerle karayolundan taşımak zor.
Demiryolu başistasyonları bile çoğu havalimanından büyük ve o mantıkla çalışıyor (önce check-in, sonra bir kontrol ve perona iniş vs).



Ender Özbek
1 hafta önce - Pts 14 May 2018, 11:38

Alıntı:
Ankara-Sivas demiryolu 603 km olup, iki kent arasındaki seyahat süresini kısaltacak YHT projesiyle maksimum 250 km/saat hıza uygun, çift hatlı, elektrikli, sinyalli yeni yüksek hızlı demiryolu işletmesinin 2019 yılında açılması ve seyahat süresinin 2 saat olması planlanmıştır.


Bu nasıl matematik? "Nasıl olsa memlekette okumayı seven yok, yaz gitsin, kimse görmez", mantığıyla mı yazılmış acaba?

Ya buna ne demeli:
Alıntı:
Bugüne kadar 1.213 km YHT hattı işletmeye alınırken, 1.870 km YHT ve 1.290 km hızlı demiryolunun inşası sürüyor. Tüm bu projeler tamamlandığında 2023 hedefleri doğrultusunda 10.000 km. YHT hattına ulaşılması beklenmektedir.


1213+1870+1290 nasıl 10,000 Km oluyor? Matematiksel olarak olmaz ama endüstriyel olarak da olmaz.
Dahası; YHT ile Hızlı Tren ayrımı yapılmışken, son tahlilde bunların toplamı nasıl YHT olarak adlandırılıyor?

Yazdıklarımı okuyanlar yanlış vehime kapılmasın: Ülkemin gelişip büyümesi beni heyecanlandırıyor, mutlandırıyor. Bu başka...Ama kalburüstü makamlara, yönetim seviyelerine ulaşmış kişilerin yetersizliği beni kızdırıyor.


murat967
1 hafta önce - Pts 14 May 2018, 13:23

Ender Özbek sen matematik diyorsun bende demiştim emme yazanların ısrarına bakarsak ellerinde matematik ötesi bir bilim dalı var. Halep ve arşını gösterdiğimiz halde bize eksi puanı basıyorlar

Halep ve arşın da ne ola ki diyenler için:
https://www.evvelcevap.com/halep-oradaysa-arsin-b ...ve-anlami/


Misafir 67d

1 hafta önce - Pts 14 May 2018, 14:09

öğrenciyken Ankara-Eskişehir arasında kullanırdım.o zamanlar 255 km hızı görüyorduk limit 250 olması gerekirken.son 3 ayda 4 defa bindim ve birkaç kez 205 km yi gördük.dakikalarca 55 ve 25 te gitti ve arasıra da hiçbir sebep yokken durdu.daha iyiye gideceği halde yht hizmeti geriliyor.yakın bir zamanda başındaki y harfini kaldırmaları gerek bence.



brs1905

1 hafta önce - Pts 14 May 2018, 14:18

Ankara ve Istanbul arasına Maglev treni yapılsa güzel olur Antalya Ankara Bursa Istanbul Izmir arasına yapılabilir

Misafir 315

1 hafta önce - Çrş 16 May 2018, 18:40




H6K6N
1 hafta önce - Cum 18 May 2018, 15:10
YHT Filosu


YHT Filosu’nun son durumu:

İşletilen Setler:
- 12 Adet 250 km/sa hıza uygun olan CAF Tren Seti
- 1 Adet 320 km/sa hıza uygun olan Siemens Velaro D Tren Seti
- 6 Adet 300 km/sa hıza uygun olan Siemens Velaro TR Seti

Toplam 19 YHT Seti işletilmektedir.

10 Adet 300 km/sa hıza uygun olan Siemens Velaro TR Setleri ihaleyi kazanarak 2 yıl içerisinde TCDD’ye devredilecek.

Böylece toplam 29 YHT Seti işletilecektir.

96 YHT Tren Seti ihalesi ise ikinci kez iptal edilerek ilerde ki zaman içerisinde tekrardan ihaleye girecektir.


Ahmed Bayezid
1 hafta önce - Cum 18 May 2018, 16:59
Japonya’da Hızlı Tren 25 Saniye Önce Kalktı Ortalık Karıştı / 18.05.2018


Japonya’nın Shiga bölgesinde bulunan Nogotawa tren istasyonunda, aceleci makinist treni kalkması gereken süreden 25 saniye önce hareket ettirdi. Bu nedenle trene yetişemeyen yolcular West Japan Airways adlı firmayı şikayet yağmuruna tuttu.

Bir sonraki tren 6 dakika sonra hareket edecekti. Ancak bu durum bile dakikliği ile bilinen Japonların şikayetlerinin önünü kesemedi. Zor durumda kalan şirket çareyi özür metni yayınlamakta buldu.

Alıntıdır
--------------
Biz de söz verilip vaktinde yapılmayan demiryollarımız için TCDD'yi şikayet yağmuruna tutsaydık ne olurdu acaba?

Zannımca kapatırlardı, ya da mecvut demiryollarını söküp daha çok karayolu yaparlardı.Biz de işler ters işliyor



sayfa 1815
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM