Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1053
Efe Elaldı

3 hafta önce - Çrş 02 May 2018, 23:09

zaten tek elden yönetilmeliydi kendilerinin yönetecek olmasıda ayrıca iyi olmuş

Bosphorus 78
1 hafta önce - Çrş 16 May 2018, 18:36

Köprü beklemelere son vaadiyle sunuldu. Ama gel gör ki ido ve istanbulline feribotlarında yine haftasonları kuyruklar oluşmakta. 27 nisanda yalovaya geçmek üzere yaklaşık 45 dk sıra bekledim. anneler günü topçular iskelesinde bindiğimde yine kuyruklar oluşmaya başlamışt. bu resimden sonra gemilerin hepsi sefer halindeydi iskele de boş gemi kalmamıştı. sonraki kuyrugun en az iki katına vardığını mantıken görebiliriz. Bazen eskihisar iskeleden, gebze istasyon sapağına kadar uzun kuyruklar olduğunu görüyorum. Köprüden geçemediğimiz halde hem parasını ödemek hem de sıra beklemek koyuyor. kaybettiğimiz zaman ekstra yanımıza kar kalıyor. başlı başına planlama hatası ile bizim sırtımıza binen bir kambur oldu. artık feribotla geçip köprü selfiesi ile hava atmaya devam edip durururuz ülke olarak

(+)


[/img]



Samisen
1 hafta önce - Çrş 16 May 2018, 19:03

Bu köbrüye laf söylemek için konusmayalım lütfen. Ne güzel köbrü yapılmış, kıymetini bilelim.



şero31
1 hafta önce - Çrş 16 May 2018, 20:38

Son noktayı koydu zengin isen geç arkadaş zihniyete bak

Efe Elaldı

1 hafta önce - Çrş 16 May 2018, 20:55

Köprünün güzel oldugunu zaten herkes söylüyor ama bi laf var ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca biz kullanamadıktan sonra güzel olsa neye yarar

Oktay+

3 gün önce - Çrş 23 May 2018, 14:15

Sözleşmede araba başına geçiş ücreti, 35$+kdv ve her yıl ABD enflasyonu tutarında zam olarak belirlenmiş.
Son rakam 42$+kdv= 49 dolar olmuş.
Güncel kur üzerinden;
49*4,80= 235 TL araç başına ödenmesi gereken en düşük tutar.
Şu an 71 TL ücret kesiliyor otomobillerden.

Devlet, köprüden para vererek geçen her otomobil için 235-71= 164 TL ödüyor, geçmeyen her araç için 235 TL ödüyor.
Günlük araç geçiş garantisinin 40 bin olduğunu hatırlarsak 40bin*235= 9,4 milyon TL eder günlük

360 gün üzerinden hesaplamak dahi istemiyorum.

Bunun hesabı nasıl sorulacak, nasıl bir zarardır bu ?
Sözleşme de kuru 3 yahut 3,5 dolara sabitleme gibi bir durum yok mu ?
Devletin uğradığı, milletin uğradığı zarar inanılmaz.



Uğur1
3 gün önce - Çrş 23 May 2018, 14:46

Alıntı:
İhalesinin Nisan ayında yapılacağını okumuştum.. Binali Yıldırım eğer iyi bir sonuç çıkarsa ihaleden projenin yapılabileceğini söylemişti fakat kriz şartları yüzünden finans bulunabilmesinin şu aşamada pek mümkün olmayacağını düşünüyorum.. Hatta 3.köprünün inşaatı da bu ihaleden çıkacak sonuca bağlı diyordu.. Gerçi şu aşamada eğer ihale finansmanı bulunamıyorsa bundan sonra hiç bulunamayacaktır..

İnşaat modeli de yap-işlet-devret olucaktı..

Karayolları sitesinde ihalenin 9 nisan 2009da yapılacağını söylüyor..


9 sene yazdığım mesajda finansmanın bulunabilmesinin mümkün olmayacağını düşündüğümü belirtmiştim...

2017 yılında devletin cebinden köprünün finansmanı 1,3 milyar Türk Lirası işletmeci firmaya ödendi.

Devletimiz geçen araç sayısının yıllar içinde artarak devletin ödeyeceği miktarın düşeceğini hesap ederek bu projeyi yürürlüğe koymuştur.

Dünya ekonomisinin, Türkiye ekonomisinin nereye gittiğini ve enerji tüketimini artıran projelerini intihar olduğunu çok yazdık.

2019 başında da devletin ödeyeceği rakamı ve revize olacak geçiş ücretini paylaşırız.


Yakup

3 gün önce - Çrş 23 May 2018, 16:02

Alıntı:


Sözleşmede araba başına geçiş ücreti, 35$+kdv ve her yıl ABD enflasyonu tutarında zam olarak belirlenmiş.
Son rakam 42$+kdv= 49 dolar olmuş.
Güncel kur üzerinden;
49*4,80= 235 TL araç başına ödenmesi gereken en düşük tutar.
Şu an 71 TL ücret kesiliyor otomobillerden.

Devlet, köprüden para vererek geçen her otomobil için 235-71= 164 TL ödüyor, geçmeyen her araç için 235 TL ödüyor.
Günlük araç geçiş garantisinin 40 bin olduğunu hatırlarsak 40bin*235= 9,4 milyon TL eder günlük

360 gün üzerinden hesaplamak dahi istemiyorum.

Bunun hesabı nasıl sorulacak, nasıl bir zarardır bu ?
Sözleşme de kuru 3 yahut 3,5 dolara sabitleme gibi bir durum yok mu ?
Devletin uğradığı, milletin uğradığı zarar inanılmaz.


Bu sadece Izmit Körfezi icin..

Bunun Yavuz Sultan köprüsü var.

Avrasya Tüneli var.

Devlet bunlarin hepsini düsünerek nasil hesap yapti acaba?


turgutkuzan

1 gün önce - Prş 24 May 2018, 18:51

Allah (c.c.) rahmeti, selamı ve bereketi üzerimize olsun.

24.5.2018 tarihinde açıklanan seçim beyannamesi 330. sayfa :
Alıntı:

Gebze-Orhangazi-İzmir (İzmit Körfez Geçişi ve Bağlantı Yolları Dâhil) Otoyolu Projesi

6 milyar 893 milyon dolar maliyetli otoyolun, dünyanın en uzun 4.asma köprüsü olan Osmangazi Köprüsü dâhil Gebze-Bursa kesimi tamamlanarak trafiğe açılmıştır.
433 km’lik otoyolun 219 km’sinin yapımı tamamlanmış olup 77 km’si 2018 yılında olmak üzere kalan kesimin 2019 yılı sonunda tamamlanarak trafiğe açılması hedeflenmektedir.
Kamu-Özel işbirliği modeli ile merkezi bütçeden kaynak ayırmadan yapılan proje sonucunda yük ve yolcu taşımalarının daha kısa sürede ve daha konforlu gerçekleştirilmesi sağlanacaktır.




sayfa 1053
ANA SAYFA -> ULAŞIM