Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Mercedes-Benz Capacity ''Metrobüs''
« önceki   123 ... 111213 ... 636465   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 12
Çağrı Tekin

11 yıl önce - Çrş 31 Ekm 2007, 19:40

Şu ana kadar hiç Euro IV stantardlarında otobüsümüz olmamıştı. Ankara'da Euro V, İstanbul'da ise Euro III'ler vardı. Bu otobüsler de çok pahalı fakat Phileas'lar kadar da değiller. En azından diğerinden bir adet alınacağına bunlardan iki adet alınabilir yanılmıyorsam. Ayırca bu fiyat farkını hakedecek bazı özellikleri var otobüsün. Daha uzun olduğunu zaten biliyoruz. Ayrıca sitede daha önce ne kadar yüksek hızla gidilirse gidilsin savrulma olmadığı yazıyordu. Ek olarak bu otobüsleri herhangi bir otobüs hattında kullanabiliriz fakat Phileas'lar metrobüs hattının dışına çıkamazlar uzunluklarından ötürü.

Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Çrş 31 Ekm 2007, 19:42

KISA BİR BİLGİ: Arkadaşlar, bir açıklama: "pahallı" değil; "pahalı"dır. "Baha-lı" kelimesinden gelir. Baha: Kıymet, değer anlamındadır. Kıymet-li, değeri yüksek anlamında kullanılır...

Akın KURTOĞLU


Serdar0007
11 yıl önce - Cmt 10 Ksm 2007, 17:19

Fabrika Parkında capacitylere ait bir kare, bu arabalar istanbula ait, çok yakında geliyorlar.





Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Sal 13 Ksm 2007, 00:53

Sayıları 20 civarı oldu galiba... En son gelen bir parti vardı. Takip eden oldu mu adedi? En yüksek filo numarasında kaça ulaştık acaba?

Akın KURTOĞLU


Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Çrş 05 Arl 2007, 17:17

Alıntı:
Öztürk, 50 Capacity aracın mevcut olduğunu, bunlara 100 aracın daha ilave edileceğini ve araçlar geldikçe hatları da kademeli olarak hizmete sokacaklarını söyledi.
(İBB-web)

Mevcut 50 CapaCity'e 100 tane daha kardeş geliyor Böylece toplam rakam 150'ye bağlanacak imiş...

Akın KURTOĞLU



hüseyin avni
11 yıl önce - Çrş 05 Arl 2007, 18:36

Temmuzda,orjinal metrobüsler gelince,capacityleri iett hatlarına verilcekmiş.Bostancıda yenilenmesi gerekli hatlar ve öncelikli hatlar şunlar.
4-Kadıköy-Bostancı(Daflar,yolda ağaçlara takılıp bir keresinde camı bile kırılmıştı,hattın yoğunluğuda hesaba katıldımı,sık sık capacityler sefer yapsa anca yolcuyu kaldırır.
2-Üsküdar-Bostancı
133T-Bostancı-Tuzla(Bu hattada verilir,bugüne kadar bu hatta yapılan haksızlıkların acısına 130da cıtarolar çalışmaya devam eder,133Tye ise capacityler verilir,yoluda uygun,yayla mahallesinde bir yerde zorlanırdı diyecem,ama sokağa burnunu verdiği için otobüsler çok rahat manevra alıyor burdada.
10B-10S hatlarındada %25 0345(klimalı)-%75 capacity uygun olur.
17S(2 otobüs çalışmakta,birisi capacity olabilir.)
17-Bu hattada %90 capacity %10 cıtaro verilmesi uygun olur.
112-bostancı taksim
128-mecidiyeköy-bostancı
Üsküdar
15-üsküdar beykoz(17 hattından eksilen %90 capacityyi alır.
15M-en fazla iki otobüs çalışır,birisi capacity olabilir,kavacık aktarma merkezli hat olduğu için.
Beykoz
15F-Tamamı capacity konulcak hatlardan
15BK-%50 0345 %50 capacity
Sizce nasıl olmuş,sıralamam.


:BARIŞ:

11 yıl önce - Çrş 05 Arl 2007, 18:42

Alıntı:
15F-Tamamı capacity konulcak hatlardan


Beykoz yönüne giderken, bağlarbaşından sağa döndüğü yerden citaro bile zor dönüyor.Bu koskoca araçlar nasıl dönecek oradan.



Doğukan Kahraman
11 yıl önce - Çrş 05 Arl 2007, 18:53

Bence Körüklü Ikarus'ların olduğu hatlarla değiştirilmeli benim terciğim şu hatlar

29Ş Şişli - İstinye Dereiçi

30M 30A Mecidiyeköy - Beşiktaş

48N Güzeltepe - Taksim

Bu hatlarda Capacity ihtiyacı vardır her zaman Körüklü Ikarus çalışıyor.


kutlay34
11 yıl önce - Çrş 05 Arl 2007, 19:03

Alıntı:
Temmuzda,orjinal metrobüsler gelince,capacityleri iett hatlarına verilcekmiş.Bostancıda yenilenmesi gerekli hatlar ve öncelikli hatlar şunlar.
4-Kadıköy-Bostancı(Daflar,yolda ağaçlara takılıp bir keresinde camı bile kırılmıştı,hattın yoğunluğuda hesaba katıldımı,sık sık capacityler sefer yapsa anca yolcuyu kaldırır.
2-Üsküdar-Bostancı
133T-Bostancı-Tuzla(Bu hattada verilir,bugüne kadar bu hatta yapılan haksızlıkların acısına 130da cıtarolar çalışmaya devam eder,133Tye ise capacityler verilir,yoluda uygun,yayla mahallesinde bir yerde zorlanırdı diyecem,ama sokağa burnunu verdiği için otobüsler çok rahat manevra alıyor burdada.
10B-10S hatlarındada %25 0345(klimalı)-%75 capacity uygun olur.
17S(2 otobüs çalışmakta,birisi capacity olabilir.)
17-Bu hattada %90 capacity %10 cıtaro verilmesi uygun olur.
112-bostancı taksim
128-mecidiyeköy-bostancı
Üsküdar
15-üsküdar beykoz(17 hattından eksilen %90 capacityyi alır.
15M-en fazla iki otobüs çalışır,birisi capacity olabilir,kavacık aktarma merkezli hat olduğu için.
Beykoz
15F-Tamamı capacity konulcak hatlardan
15BK-%50 0345 %50 capacity
Sizce nasıl olmuş,sıralamam.


Bu hatlara mı sadece capacity verilmelidir... Kusura bakmayın ama burada capacity'nin çalışmaması gereken bütün hatları yazmışsınız(2-3 hat hariç)...
Verilmesi gerekEn hatlar bana göre; 130, 82, 73, 85M, 146, 21U, 19D, 122C, 122L, 129K, 129T, 14B(Tepeüstü'nden sabahları kalkıp ordan başka hata geçmesi şartıyla), 30A, 29Ş, 85, 85B hatlarına verilebilinir bence...


Çağrı Tekin

11 yıl önce - Çrş 05 Arl 2007, 19:11

Alıntı:
17S(2 otobüs çalışmakta,birisi capacity olabilir.)


17S malesef yoğun olmamasından ötürü boş çalışan bir hat. Bence bir capacity çalışacağına, üç solo ikarus çalışsın daha iyi. Yolcu otobüsün kalitesiyle birlikte, sıkılığını da bir eleme unsuru olarak kullanıyor. Yani saatte bir capacity çalışsa da yolcu otobüs durağında o kadar beklemeyeceği için otobüs boş gider.

Alıntı:
133T-Bostancı-Tuzla


Ortalama 25 dakika olan sıklıkta körüklü otobüs çalıştırılması doğru olmaz. Sırf paralel bir hatta (130) citaro veriliyor diye buna da capacity verilmesi mantıksızdır. Onun yerine sefer sıklığı arttırılır, yolcu sayısı da buna bağlı olarak artarsa, körüklü otobüsler verilir.



Alıntı:
4-Kadıköy-Bostancı(Daflar,yolda ağaçlara takılıp bir keresinde camı bile kırılmıştı,hattın yoğunluğuda hesaba katıldımı,sık sık capacityler sefer yapsa anca yolcuyu kaldırır.
2-Üsküdar-Bostancı
10B-10S hatlarındada %25 0345(klimalı)-%75 capacity uygun olur.
17-Bu hattada %90 capacity %10 cıtaro verilmesi uygun olur.
112-bostancı taksim
128-mecidiyeköy-bostancı


Bence minibüs yolunda körüklü otobüs çalıştırılmamalı. Bu otobüsler şehrin banliyölerine hizmet etmeli. Fakat sefer sıklıkları da solo otobüslerle mümkün olanın en üst seviyesine çıkarılmalı. Bu yüzden bu hatlardan 112 ve 128 dışında körüklü çalıştırılmasına karşıyım. Bu iki hatta da DAF'lar çalıştırılmalı.

4'teki DAF'lar bence tutulmalı, çünkü şehrin en gözde mekanlarının üstten görülmesi yolcu açışından iyi oluyor. Ayrıca körüklü otobüsler için Minibüs Yolu'nda beslediğim tutumum Bağdat Caddesi için de geçerli. Ne olursa olsun solo otobüsler çalışmalı bu iki caddede.



sayfa 12
« önceki   123 ... 111213 ... 636465   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM