Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 23
mursel kasap
9 ay önce - Cum 12 Oca 2018, 16:57

Bahsetmiş olduğunuz 2.bölge hatları hem çapraz hatlar olmadıkları için hemde metro ile aynı güzergahta olduğu için beslemeye dönüştürüldü.Gelelim 427'ye ring olsa dahi kimse 427'ye binmez.Muhtarın sözü geçmese dahi mavi masaya imza toplamaya giderler.Hem 427'nin merkeze yakın geçmesinden ötürü bölünse saçmalık olur.M4 uzatma dahi açılsa 408,413,427 hatlarına kesinlikle dokunulmamalıdır.Çapraz hatların bölünmesini isteyenlere bir kaç sözüm var.Nerede oturuyorsunuz bilmiyorum.fakat bir şeye karşı çıkacaksaniz çapraz hatların bölünmesine değil.Aktarma ücretinin yarıya indirilmesi veya aktarma ücretinin komple kaldırılması için destek olun.

mursel kasap
5 ay önce - Prş 19 Nis 2018, 18:38

Bildiğim hatların bir kaçını yazayım.355 Zerdalitepe kayaş tren istasyonu.357 Kıbrıs köyü kayaş tren istasyonu.361 Yeşilbayır kayaş tren istasyonu.352 Mamak tren istasyonu kutludüğün.354 Elmadağ kayaş tren istasyonu.359 Kayaş tren istasyonu gökçeyurt.397 Yeşildere kayaş tren istasyonu.M4'ün Kızılay uzatması açıldıktan sonra 204 incirli meteoroloji metro istasyonu.254 Atapark meteoroloji metro istasyonu o da belki.266 Bağlum hattı gün boyu paket olduğu için Bağlum hattını beslemeye katmadım.

Misafir a54

5 ay önce - Prş 19 Nis 2018, 18:43

377-Şahapgürler-Kayaş tren istasyonu hattı ilk besleme olması gereken hatlardan biri.



fastornado
5 ay önce - Prş 19 Nis 2018, 20:58

Melih beyin yönetimi döneminde Ankara'nın başına musallat olmuş iğrenç ring sistemi artık o kadar kanıksanmış ki insanlar raylı sistem açıldığında hangi otobüs kalkacak diye tartışıyor hemen.

Gökçek zihniyetinin tecellisi olarak gördüğüm mevcut iğrenç ring sistemi eğer beşinci bölge ve Batıkent tarafında da uygulanmaya devam edecekse,ivedi olarak Keçiören ve Mamak dahil tüm otobusler ringe dönmeli. Bu iğrenç sistemi tüm vatandaşımız tatmalı(!)

Bunun yanında, daha öncede yazdım, eğer ring sistemi mantığı devam edecekse ve raylı sistem açıldığında evinin önünde metro istasyonu olmayanlar lanet edecek şekle sokulacakca, Melih beyin istifa etmesine hiç gerek yoktu. Ring sistemi Gökçek zihniyetinin uygulamasıdır. Tembel ve ulaşımı hizmet olarak görmeyen anlayışın uzantısıdır. Melih bey hemen geri dönsün kalan ömrünu ulaşım hizmetini yürürlukten kaldırmaya çalışarak geçirsin. Görünen o ki Ankara halkı zaten belli oranda, geçen yılların etkisiyle, Gökçek zihniyetine uyum sağlamış.


caner 1234
5 ay önce - Prş 19 Nis 2018, 22:26

tebrikler

Misafir 347

5 ay önce - Cum 20 Nis 2018, 10:02

Beğenmeyen varsa başka şehirde yaşayabilir. Yüce liderimiz Sayın Gökçek efendi seçimlerde geri gelecek ve Ankara'mızı hak ettiği gibi yönetecek.



Misafir 714

5 ay önce - Cum 20 Nis 2018, 10:22

Doğru dürüst planlanır ve yeterli araç verilirse ring sistemi doğrusudur. Raylı sistem olan hat üzerinde bir de otobüs işlemesi kadar saçma bir şey olabilir mi? Ha, Gökçek ring sisteminin raylı sistemi sabote etmek üzere kurguladı. Dolmuşçular, beyaz köy midibüsleri zarar etmesin istedi. Ama ilkesel oalrak doğrusu ring sistemidir.

esestrlig
5 ay önce - Cum 20 Nis 2018, 10:29

LONDRA:



PARİS:

(+)



MOSKOVA:


BÖYLE METROLARIMIZ OLMADIKTAN SONRA RİNGLERE MAHKUMUZ MALESEF.

Basit kısa vadeli bir çözüm diğer illerdeki gibi ÖHO lara EGO bilet siteminin getirilmesi ve ringlerin ücretsiz hale getirilmesi olabilir .

ya da minibüslerin EGO sitemine dahil olup ring olarak kullanılması oalbilir.


Tunç D.
5 ay önce - Cum 20 Nis 2018, 10:58

Alıntı:
Melih beyin yönetimi döneminde Ankara'nın başına musallat olmuş iğrenç ring sistemi artık o kadar kanıksanmış ki insanlar raylı sistem açıldığında hangi otobüs kalkacak diye tartışıyor hemen.

Gökçek zihniyetinin tecellisi olarak gördüğüm mevcut iğrenç ring sistemi eğer beşinci bölge ve Batıkent tarafında da uygulanmaya devam edecekse,ivedi olarak Keçiören ve Mamak dahil tüm otobusler ringe dönmeli. Bu iğrenç sistemi tüm vatandaşımız tatmalı(!)

Bunun yanında, daha öncede yazdım, eğer ring sistemi mantığı devam edecekse ve raylı sistem açıldığında evinin önünde metro istasyonu olmayanlar lanet edecek şekle sokulacakca, Melih beyin istifa etmesine hiç gerek yoktu. Ring sistemi Gökçek zihniyetinin uygulamasıdır. Tembel ve ulaşımı hizmet olarak görmeyen anlayışın uzantısıdır. Melih bey hemen geri dönsün kalan ömrünu ulaşım hizmetini yürürlukten kaldırmaya çalışarak geçirsin. Görünen o ki Ankara halkı zaten belli oranda, geçen yılların etkisiyle, Gökçek zihniyetine uyum sağlamış.


Buna en güzel örnek İstanbul’daki M4 hattı,aynı bizim Çayyolu hattı gibi E-5’in altından dümdüz gitmesine rağmen aynı güzergahta otobüsler de vızır vızır işliyor,hem otobüs hem de metro birbirini destekliyor,bir yerde yığılma kesinlikle yaşanmıyor.

Ring sisteminin doğru olduğu hatlar var mı,bence 171 hattı gibi kısa ve metroya yakın hatlarda kesinlikle zaman kazandırıyor.
Eskiden otobüsler Kızılay’dan pik saatlerde gelemez iken şimdi gayet de güzel geliyor,ne zaman geleceği de belli oluyor.

Doğrusu şu an itibariyle 5. Bölge hatlarının tekrardan Kızılay’a girmesi,zaten güzergahının yarısını almış bir aracı metroya yönlendirmek abes kaçıyor.


Bertan9965
5 ay önce - Cum 20 Nis 2018, 11:20

Alıntı:
504 YENİKENT-SIHHİYE
504 YENİKENT-SİNCAN BAŞKENTRAY

504 YENİKENT-ORTAPINAR TOKİ-İLKSAN TOKİ-SIHHİYE
504 YENİKENT-ORTAPINAR TOKİ-SİNCAN BAŞKENTRAY

505 SİNCAN-M.AKSOY SK.-SIHHİYE (1.HAT)
505 SİNCAN-SIHHİYE-M. AKSOY SOK.(2.HAT)
505 SİNCAN İÇİ TREN BAĞLANTILI RİNG HATTI

508 SİNCAN-AHİ MESUD BULVARI-SIHHİYE
508 SİNCAN-AHİ MESUD BULVARI-ELVANKENT BAŞKENTRAY

508 SİNCAN-115.SOKAK-AHİ MESUD BULVARI-SIHHİYE
508 SİNCAN-115.SOKAK-AHİ MESUD BULVARI-ELVANKENT BAŞKENTRAY

510 SİNCAN-SIHHİYE
510 SİNCAN İÇİ TREN BAĞLANTILI RİNG HATTI

510 SİNCAN-SARAYCIK MAHALLESİ-SIHHIYE
510 SİNCAN BAŞKENTRAY-SARAYCIK MAHALLESİ

514 ÇİMŞİT-SIHHİYE
514 ÇİMŞİT-SİNCAN BAŞKENTRAY

515 FATİH-SIHHİYE
515 FATİH-EMİRLER BAŞKENTRAY

516 SİNCAN-PEÇENEK-ÇİÇEKTEPE-YAPRACIK TOKİ KONUTLARI
516 SİNCAN BAŞKENTRAY-PEÇENEK-ÇİÇEKTEPE-YAPRACIK TOKİ KONUTLARI

520 FATİH (GOP)-SIHHIYE
520 FATİH (GOP)-EMİRLER BAŞKENTRAY

523 SİNCAN-POLATLI 2. CAD.-SIHHİYE
523 SİNCAN-POLATLI 2. CAD.-EMİRLER BAŞKENTRAY

525 PLEVNE MAH.-SIHHİYE
525 PLEVNE MAH.-EMİRLER BAŞKENTRAY

529 OSMANİYE-SİNCAN
529 OSMANİYE-SİNCAN BAŞKENTRAY

533 ELVANKENT-İSTANBUL YOLU-SIHHİYE
533 ELVANKENT-EMİRLER BAŞKENTRAY

535 ETİMESGUT-ULUS
535 ETİMESGUT SEMT İÇİ-ETİMESGUT BAŞKENTRAY

536 ETİMESGUT-SUVARİ MAH.-SIHHİYE
536 ETİMESGUT-SUVARİ MAH.-ETİMESGUT BAŞKENTRAY

540 ERYAMAN-SIHHİYE
540 ERYAMAN-EMİRLER BAŞKENTRAY

540 ERYAMAN-SIHHİYE (4 ETAP)
540 ERYAMAN-(4 ETAP)-EMİRLER BAŞKENTRAY

557 YENİKENT-ORTAPINAR TOKİ-İLKSAN TOKİ-SIHHİYE
557 YENİKENT-ORTAPINAR TOKİ-İLKSAN TOKİ-SİNCAN BAŞKENTRAY

565 SİNCAN-AHİ MESUD BULVARI-ŞEHİT HASAN ÖZTÜRK CADDESİ-SIHHİYE
565 SİNCAN-AHİ MESUD BULVARI-ŞEHİT HASAN ÖZTÜRK CADDESİ-ETİMESGUT BAŞKENTRAY


Başkentray istasyonları cevresinde, bu yazılanları yapabilecek imkan kısıtlı. Otobüsler bekleme yapmadan , mahalle/semtlerinden gelip, çabucak yolcuyu alıp kaçmaları lazım. Hareket noktası tarzı bir şey yapılamaz. Yol genişliği uygun değil.

Optimum üzeri gelenler YHT Gar'da depolanabilir. Ama İstasyon ve Atatürk caddelerinde fazla bekleme olanağı yok. Hemen alıp kaçması lazım.

Öyle böyle sonuçta yukarıda yazılı olan İst. Yolu hatlarının ömrü uzun değil. Yeni ÖHO ihalesi sürecinde iş netleşir.



sayfa 23
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 2223242526   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet