Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
EGO Otobüsleri-2006 MAN Otobüsleri Fotoğraflar, Görüşler, Bilgiler [ANK ]
« önceki   123 ... 262728

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 28
mursel kasap
5 ay önce - Sal 20 Mar 2018, 18:05


(+)


06-106 valitadoru sökülmüş şekilde bekliyor.


Yoldaşım
4 ay önce - Prş 19 Nis 2018, 00:07

Alıntı:
(BOSNA-HERSEK ÜLKESİNE) Mostar Belediyesine toplu taşıma hizmetlerinde kullanılmak üzere iki adet Otobüs Türkiye Belediyeler Birliği’nce Ankara Büyükşehir Belediyesi EGO Genel Müdürlüğü vasıtasıyla temin edilerek Türkiye Belediyeler Birliği’nce teslim edilecektir.







Hala ankaralılar !!!
Ne yazık ki şeker fabrıkalar kalmadı sıra da man cng 2007 modeli 400 adet tamamı gidecek yine de 99 modeller de gidecek, sonunda. Man cng+ conecto g 08, 09, 10, 11, 12 ve 13 modellerden kalan : 800 adet kadar otobüsleri kalacak ve Daha da yeni otobüs ya yazık günahtır, (2 adet otobüs veriyorsa, daha fazla miktarları verir hiç süphelenmeyin)23 senedir ordayım yau.




(+)




(+)




(+)


Madem 2 adet otobüs yenilenebiliyorlar niye 0345 ve 0345k yenilenemiyorlar!!!!


mursel kasap
4 ay önce - Prş 19 Nis 2018, 08:27

Körüklü 1999'lardan yenilenen var.Bu arada 2006,2007 model otobüsler hemen hurdaya gidemez.Mevcut 06,07'ler yeni 10 yaşını geçti.Gitse gitse kısa 0345'ler ve yenilemeyen 0345 K'lar gider.



esestrlig
4 ay önce - Prş 19 Nis 2018, 11:55

Ankarada neden elektrikli otobüslere yatırım yapılmıyor.

En aından tüm halk otobüsleri elektrikli ya da doğalgaz dönüştürlmüuor?

Hem ucuza ulaşım olur hem hava kirliliğine faydası dokunur.

Elazığ ve Manisa geçiyor. hem de yerli otobüs.

Yeni nesil SILEO elektrikli otobüs, Türkiye’de ilk kez Elazığ ve Manisa’da yollara çıkıyor
2018 yılı içinde Elazığ ve Manisa halkının daha sessiz, konforlu2018 yılı içinde Elazığ ve Manisa halkının daha sessiz, konforlu ve çevreci seyahat etmesini sağlayacak olan yeni nesil SILEO elektrikli otobüslerin ilk teslimatları Nisan ayı sonunda gerçekleştiriliyor. ve çevreci seyahat etmesini sağlayacak olan yeni nesil SILEO elektrikli otobüslerin ilk teslimatları Nisan ayı sonunda gerçekleştiriliyor


mursel kasap
4 ay önce - Prş 19 Nis 2018, 12:02

Elektrikrikli otobüs 2014 yılının Mart nisan ayında ankaraya 413 hattına deneme amaçlı gelmişti.Sonradan kaldırdılar tabi isteseler Öho sahipleri elektrikli gazlı araçlara geçebilirler.Fakat maliyet kurtarmadıgı için almıyorlar.

Tunç D.
4 ay önce - Prş 19 Nis 2018, 13:41

Alıntı:
Elektrikrikli otobüs 2014 yılının Mart nisan ayında ankaraya 413 hattına deneme amaçlı gelmişti.Sonradan kaldırdılar tabi isteseler Öho sahipleri elektrikli gazlı araçlara geçebilirler.Fakat maliyet kurtarmadıgı için almıyorlar.


Daha önce bir ÖHO muavinine sormuştum,CNG araçları hem araç fiyatının pahalı olması,hem de bakım maliyetinin yüksek olup yaygın bakım imkanı bulunmadığı için tercih edilmediğini belirtmişti.
Bakım maliyet farkı ile dizel araç işletmek arasında pek fark bulunmuyormuş.

EGO’da ise zaten filonun neredeyse %90’ı CNG araçlardan oluştuğu için ihale usulü topluca bakım işleri vs. yapıldığı için araç başına birim maliyet dizel araçtan çok daha ucuza gelebiliyormuş.

Elektrikli otobüs teknolojisi daha çok yeni,gerek aracın neredeyse tüm aksamlarının elektronik olması -bu hem bakım maliyetinin yüksek olacağı hem de Ankara’nın yollarına fazla dayanmayacağı anlamına geliyor- gerek de Ankara’nın coğrafi koşullarından dolayı şu an itibariyle elektrikli otobüs alımının çok uygun olacağını düşünmüyorum.
5.Bölge haricinde çekiş gücü konusunda ciddi sıkıntılar yaşanır,5.Bölge’de de 1-2 serviste bataryası bitecektir.
Kullanılsa kullanılsa anca Batıkent metro ringleri gibi kısa ve düz hatlarda kullanılabilir.



ysuf2011

4 ay önce - Cum 20 Nis 2018, 11:31

Bu Otobüslerin kod numaraları kaçtı ?

MURAT YILDIRIM
4 ay önce - Cmt 21 Nis 2018, 00:38

Son kod numaralarını bilmem ama 2005 yılında ilk geldikleri zaman 06 AY 9339 1.Bölgeye ait 06-109, 06 AY 9364 ise 4 bölgeye ait 06-404 kodlu araçlar idi.

Tunç D.
4 ay önce - Cmt 21 Nis 2018, 01:05

Bu araçlar ilk geldiğinde her bölgeye dağıtılmıştı,ilk geldiklerinde 2.Bölge’de İncirli hattında çalıştığını hatırlıyorum ancak daha sonra CNG araçlar gelince kaybolmuşlardı.

Uzunca bir süre 3.Bölge’de aktif bir şekilde kullanıldı,zira o zamanlar demiryolu köprülerinin alçak olması nedeniyle CNG araçlar geçemiyordu. (Daha sonrasında köprünün dibi kazıldı,ardından da köprü komple yıkılıp yeniden yapıldı)

Onun dışında Çayyolu hatları 1.Bölge’ye geçtiği ilk zamanlarda,2008-2009 yılı gibi Çayyolu hatlarında da sıkça kullanılırdı. Araçların gaz dolumuna gitmeleri için epey yol gitmeleri gerektiğinden ve elde de o zamanlar boşta araç bulunmayıp,yerine yedek koyulamadığından,tüm günü tek depoyla çıkarmaları amacıyla dizel araçlar sefere verilirdi.
Aynı sebeple Akıncı ve Kazan hattı da yıllarca dizel araçlarla işledi.


Emir GÖKER

2 ay önce - Cmt 02 Hzr 2018, 10:06


(+)




sayfa 28
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 262728
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet