Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Bursa Ulaşımından Haberler
« önceki   123 ... 838485 ... 959697   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 84
Efe Elaldı

9 ay önce - Pts 12 Mar 2018, 14:46

Alıntı:
Beşevler kavşağı dönel adanın kaldırılarak - akıllı kavşak uygulaması, Emek kavşağı dönel adanın kaldırılarak - akıllı kavşak uygulaması, İstanbul yolu güzergahında yolun iki yönde 3 şeride çıkarılması, stadyum bağlantı yolları ve Mudanya kavşağı viyadük imalatlarının yapılması ile tek yön uygulaması, Panayır kavşağı- Yeniceabat- Yunuseli- Recep Tayyip Erdoğan Bulvarı - güzergahındaki yolun yapılması, Çelebi Mehmet Bulvarı-Hüdavendigar Bulvarı- Yıldırım Beyazıt Bulvarı kesiminde kamulaştırma ve yol bağlantılarının yapılması, Demirtaş Organize Sanayi Bölgesi içinden Bursa Çevre Yoluna direk bağlantı yolu ve kavşağı yapılması, Erdoğan Caddesi Güzergahında kamulaştırmalarının tamamlanarak Esenevler köprülü kavşağı ve Otosansit bağlantısının sağlanması, D-200 Ankara -İzmir karayolu, Mudanya yolu, İstanbul yolu ve yakın çevre yolu güzergahında trafik elektronik denetim sistemlerinin kurulması, İzmir yönünden yakın çevre yoluna geçişini sağlayacak Acemler viyadüğünün yapılması, Mudanya yolu Flament-Akpınar köprülü kavşağında ilave dönüş kolu yapılması, Bursa genelinde tek yön uygulamalarının arttırılmasına yönelik çalışmalarının yürütülmesi çalışmaları devam ediyor.

FSM - Kanuni Caddesi dönel kavşağında, Geçit kavşağı ve devamı yolda, Orhaneli Yolu Lefkoşe Caddesi ile Kavakdere Caddesi kavşağında, İnönü Caddesi - Zafer Bulvarı - Gazi Caddesi kesişimi matador kavşakta, Recep Tayyip Erdoğan Bulvarı - 29. Aydın Sokak kesişimindeki kavşakta, D-200 İzmir- Ankara karayolu güzergahında Mudanya kavşağı Soğukkuyu Caddesinde, Mudanya köprülü kavşağında, Çalı yolu Hafize Hatun Cami kavşağında, Gökdere kavşağı Ankara yolu girişi yolunda, İhtisas kavşağında ve Bursa Çevre Yoluna Doğanköy Şehir Hastanesi bağlantı kavşağında; akıllı kavşak uygulamaları, servis yolları, dönüş kolları, şerit artırma ve şerit genişletme, yol düzenleme, trafik elektronik denetim sistemleri kurulması gibi çalışmaların yanında, şehrin doğu-batı aksında yer alan D-200 Ankara-İzmir karayolu üzerinde trafik akışını hızlandırıcı Park Yasağı-Yanyol Giriş-çıkışlarının azaltılması sağlanacak.


2019 marta kadar yapılacak trafik çalışmalrı bunlar seçimden sonra daha büyük yatırımlarla sorunları çözerler umarım ayrıca acamler-kentmeydanı arası asfalt komple yenilenmeli ana yola giriş çıkışların azaltılması lazım belli bölgelerden giriş çıkış verilmeli


Misafir 7f2

9 ay önce - Pts 12 Mar 2018, 19:44

Trafik problemlerinde bazen istimlak ile yol acma veya trafiğe kapatmadan başka çözüm yok. Mesela Bağlarbaşı merkezi, çözüm mümkün değil mevcut şartlarda. Araç trafiğine komple kapatmak en kolay yol bence. Yoksa aşırı maliyetli yol genişletme çalışmaları yapıl adı gerekecek.

Efe Elaldı

9 ay önce - Pts 12 Mar 2018, 21:48

en azından şu yazılanları yapsalar trafik akıcı hale gelecektir.bekleme süreleri yarı yarıya azalacaktır.sorunları güzelce tespit ettiler komple kaldırılıp yeniden yapılacak 3-4 kavşak var ana yolda ama şuan yapılamayacağından dolayı diğer sıkıntılı bölümlere el attılar ben olumlu buluyorum bu arada orhaneli kavşağı-mudanya kavşağı arası merkeze gidiş bölümünde kalan son şerit genişletme çalışmasıda başladı 3 şerit 4 şeride çıkarılıyor



Misafir e4e

9 ay önce - Pts 12 Mar 2018, 23:41

Efe o dediğin yerdeki genişletme 1 ayı aşkındır yapılıyor.

Efe Elaldı

9 ay önce - Sal 13 Mar 2018, 19:21

Alıntı:
Efe o dediğin yerdeki genişletme 1 ayı aşkındır yapılıyor.


hayır arka tarafı yapıldı bu yeni başladı yaya üst geçitinden başlıyor orta refuju diyorum sağ şerit bölümü önceden yapılmıştı zaten orta refuju daraltıyorlar yol mudanya kavşağı girişine kadar 4x4 e çıkıyor


Berktuğ
site denetçisi

9 ay önce - Prş 15 Mar 2018, 11:45

KÜÇÜK DOKUNUŞLARLA BÜYÜK SONUÇLAR ELDE ETMEK
Alıntı:
Bursa trafiği kısmen de olsa rahatladı.
Yeni bir kavşak mı yapıldı?
Hayır.
Yeni bir ulaşım yatırımı mı hayata geçti?
Hayır.
Yoksa toplu ulaşımda düzenlemeye mi gidildi?
Hayır.
Hiçbiri yapılmadı.
Haftanın belli saatlerinde ve bazı bölgeler dışında trafiğin rahatlamasının temel nedeni küçük dokunuşlar.
Bir de trafik polislerinin denetimlerini arttırması.
Artık ana arterlerde polisleri daha çok görür olduk.
Geçen gün Büyükşehir Belediyesi açıklamış, 29 kavşakta düzenleme yaptıklarını söylüyorlar.
Yıllarca kullandığım Otosansit Kavşağı'nda trafiğin artık su gibi aktığına tanığım.
Kavşak 10-15 günlük bir genişletme çalışmasıyla öyle bir rahatladı ki, eskiden TIR ve kamyonlar nedeniyle dakikalarca trafik lambasına takılırken, bugün 30 saniye bile beklemeksizin geçebiliyoruz.
Fatih Sultan Mehmet Bulvarı'ndan geçerken de caddenin genişletilmesiyle trafiğin nasıl rahatladığını gördüm.
Aktaş, ufak dokunuş demiş ama ufak dokunuşların büyük sonuçları olmuş.
Ayrıca kavşak düzenlemeleri, büyük yatırımlar yapmadan da trafiğin rahatlatılabileceğini ortaya koydu.
Yeter ki yapılan iş doğru olsun.  

Daralan Ankara Yolu 
Dün aracımla Kent Meydanı'ndan Ankara Yolu güzergahını kullanarak gazeteye geliyorum.
Malum ana arteri ortadan bölen BursaRay, zaten yolu daraltıyor.
Minibüslerin varlığı trafiği sıkıştıran bir diğer etken.
Burbak'ın cadde üstündeki otoparkı ise trafik sıkışıklığının üstüne tüy dikti.
3 şeritli yol 2 şeride düştü.
Tüm bunların yanında Ankara Yolu'na inşa edilen Tapu ve Kadastro Bölge Müdürlüğünü de hesap edin.
Kent Meydanı'ndan Yüksek İhtisas Kavşağı'na kadar trafik günün her saatinde sıkışıyor.
Burbak otoparklarının yeniden yapılandırıldığı şu günlerde, otoparkın Ankara Yolu'ndan kaldırılması trafiği hayli rahatlatacaktır.

Kaynak: https://www.olay.com.tr/kucuk-dokunuslarla-buyuk- ...1451yy.htm

Burbak otoparklarına hazır el atılmışken Atatürk Caddesindeki de kaldırılmalı.



Misafir bc1

9 ay önce - Prş 15 Mar 2018, 11:53

Otopark kaldırılsa gene park eden olacak bi dunya banka var, çözüm paraya kıyıp büyük bir kamulaştırma yapmak.

Misafir 9cc

9 ay önce - Prş 15 Mar 2018, 13:55

Bir çok yönden adeta bir enkaz devralan başkan Aktaş'ın,gerek mali yönden gerekse yerel seçime kadar olan süre sınırlamasından mütevellit günü kurtarmaya yönelik olan bu çalışmaları nispeten trafiğe olumlu etki etti,bu bir gerçek.Bu türden gayet basit çalışmalar nasıl olur da şimdiye kadar akıl edilmedi?Hiç mi trafiğe çıkmazlar,hiç mi halkın sesine kulak vermezler hiç mi internette haber okumazlar bu çalışmaları yapan birimin amiri,müdürü?Demek şimdiye kadar yan gel yat osman tarzında çiftliğe çevirmişler belediyeleri.Yüzlerce yetkili arasında birisi de mi akıl edemiyor şerit genişletmeyi,adaları sökmeyi?Kim bu birimler?Fen işleri mi,imar işler mi,kimdir arkadaş kim kim?Yazıklar olsun 100 kere.Güzelim kenti mahvettiniz.Ben başkanın yerinde olsam müdürleri değiştirmekle kalmaz yetkili tüm personelle yolları ayırırdım.

Misafir e4e

9 ay önce - Prş 15 Mar 2018, 15:20

Efe dediğin yeri biliyorum bende orayı kast ettim zaten. Orası uzunca süreden yapılıyordu. Hastane girişinden itibaren acemler Mudanya kavşağına kadar.
Ayrıca şu burbak uluyoldan da kaldırılsa. 4 şerit yol da 1 şerit yetmezmiş gibi 2. Şeride park eden var. 1 şerit de tramvay tek şerit ilerliyor resmen.


Misafir fff

9 ay önce - Prş 15 Mar 2018, 17:33

Misafir 9cc o dediginiz kavşak düzenlemeleri zaten önceden hazırlandı .Beğenmediğiniz müdürlerin katkısı ile ,inegölde yapılmış birşey varmı ki Bursaya uygulayacak ?
Denetim için defalarca bbb yazdı.Ancak sayın vali el koyunca emniyet denetime başladı.Denetim olmadan maalesef bizim halkımız kurallara uymaz



sayfa 84
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 838485 ... 959697   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara