Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 7
mahmut11
7 ay önce - Sal 20 Şub 2018, 22:23

Askerî işlev ve normal yolcu işlevi olsa daha iyi olurdu.

Kışın da yurt içi değil de yurt dışı destinasyonları iş yapabilirdi. Alaçatı olarak düşünmemek lazım. Bütün çeşme yarımadası..


Emir ERTEN

7 ay önce - Sal 20 Şub 2018, 22:24

Havalimanı iyi hoş ama buradan nereye direk uçuşlar olacak? Aktarmalı olursa ne anladık o işten?

İstanbul, Ankara, Adana, Antalya, Trabzon, Diyarbakır gibi şehirlerden direk uçuş olmalı.


Anıl 95
7 ay önce - Çrş 21 Şub 2018, 00:09

Alıntı:
Havalimanı iyi hoş ama buradan nereye direk uçuşlar olacak? Aktarmalı olursa ne anladık o işten?

İstanbul, Ankara, Adana, Antalya, Trabzon, Diyarbakır gibi şehirlerden direk uçuş olmalı.

İlk olarak sadece İstanbuldan uçuş koyarlar karşılıklı bence
Diğer şehirlerden de İst aktarmalı uçuşlar olur böylece



GkhanTR
7 ay önce - Çrş 21 Şub 2018, 00:27

Bu havaalanı zengin kesimin özel jetleriyle ineceği havaalanı olmaktan öteye geçemeyecektir. Yani zengin kesim için yapılan bir havaalanı.

mahmut11
7 ay önce - Çrş 21 Şub 2018, 01:22

dibinde yunan adaları olan bir yerde askeri işlev olmadan doğru olmaz.

Misafir 80f

6 ay önce - Cmt 24 Şub 2018, 15:28

Yeni açılacak havaalanı Bodrum gibi olur o zamana kadar Aziz ve partisi chp izmirden çoktan gitmiş olacaktır.



GkhanTR
6 ay önce - Cmt 24 Şub 2018, 21:02

Aziz ve partisinin gidip gitmemesinin bu projeyle bağı nedir peki?

Misafir 29a

6 ay önce - Pts 26 Şub 2018, 15:20

Yapılacak havalanının arkasında mersinli koyu bulunmakta. Orayada yat limanı yapma planları var. Orada ve çevresinde Zorlu grubu 680 dönüm araziyi yılar öncesinden boşuna toplamadı. Orada hala kaldıysa malı olanlar yerlerini satarken bir kezdaha düşünsünler.

bahadır 0302

6 ay önce - Sal 27 Şub 2018, 11:05

Alıntı:
Alaçatı’ya yeni kurulacak havalimanı için devlet her yıl 1.4 milyar euro ciro garantisi verecekmiş. Havalimanına her tip yolcu uçağı inip kalkabilecek.

Soru şu; Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü’nün yayınladığı “Haberleşme, Seyrüsefer, Gözetim Sistemleri Mania Yönetimleri Kriterleri Hakkında Yönetmelik” adında bir belge var.

Yönetmeliğin havalimanı inşaatlarında aranacak şartları içeren 14. maddesine göre; ‘Rüzgar santralleri olmayacak, maden sahası olmayacak’ deniliyor. Devlet Hava Meydanları İşletmesi bu durumu göz ardı etmiş olabilir mi? Konunun geldiği ihale tarihi noktasına bakılırsa, hayır. Bu durumda diğer soru şu; nerede ise adım başı rüzgar enerji tribünü olan Çeşme’de bu iş nasıl olacak? Aynı zamanda maden sahası olan ilçede böylesi bir köklü değişim Havalimanına ilişkin ihalenin 2 ay içinde yapılacağının duyurulması, konunun tartışmaya kapalı olduğunun işareti. Havacılığın h’sinden anlayan herkes bilir ki iki ay içerisinde bir hava meydanının ihalesi için hiç kimse teklif veremez. Yapacak olanın çok önceden dosyasını hazırlamış olması gerek.
Çeşme’nin her yerindeki rüzgar santrallerinin bu durumda ya kaldırılması, ya da kamulaştırılacak. Çünkü; Santraller olduğu sürece bu meydanın yapılamayacağı son derece net.

İstanbul’da yapımı devam eden 3. Havalimanı. Oradaki maden sahaları dahil tüm yatırımlar kamulaştırılıyor.
O zaman; havalimanın inşası halinde etrafındaki rüzgar türbinlerinin kamulaştırılarak yıkılması da söz konusu bakalım çeşme halkının tepkisi ne olacak?

ali alimi012
6 ay önce - Cum 09 Mar 2018, 00:30



4 mart



sayfa 7
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege