Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
bahat

6 ay önce - Prş 08 Mar 2018, 23:28

İnşallah bir daha hiç kontak açmazlar.

alperen 465

6 ay önce - Prş 08 Mar 2018, 23:37

Ben bu durumu şöyle değerlemdiriyorum:Zam
Gerçekten benzin çok pahalı oldu ücretsiz kartlar çoğaldı metro hatları çoğaldı ulaşım pahalandı misal ben yeri gelince minibüse binince dikkat ediyorum otobüsle aynı mesafeye 40-45 kuruş eksik para alıyor Yani bu Benim kendimce örneğim ama genel sebep zam 2011 ile 2018 arasında dağlar kadar fark var ben hatırlıyorum bu araçlar ilk ihaleden sonra işlek olmayan pasif hatlarda bile çalışıyoşardı daha sonra işlek hatlara yöneldikleri hatta en son çoğu ioaş hattından öho çoğu öho hattından ioaş çekildi Yani ioaş artık çok daha fazla iş yapan hatlara yöneldi kim istemez ki daha çok sefer yapıp daha fazla para kazanmayı ayrıca heryere metro geldi neredeyse insanlar artık otobüse binmiyor Başakşehir de 2013-2014 senesinde ioaş çalışan hatlar şu an İoaş çalışması ne kelime yok gibiler ve Başakşehir gibi bi çok yer Yani diyeceğim şu ki ioaş bu konuda haklı onlarda para kazanıyor sonuçta ekmek artık Aslan’ın ağzından bizim milletimiz otobüsü milyonlar kazanıyor sanıyor ama öyle değil ben 12 senedir sıkı bir takipçiyim İstanbul’da bilmediğim otobüs bilmediğim hat yok şu an durum hiç eskisi gibi değil bu yüzden Benim tek dileğim bu problemin bir an evvel çözülmesi yoksa çok büyük sıkıntı çekeceğiz


alperen 465


Cemoli D18
6 ay önce - Cmt 10 Mar 2018, 13:05

İett bu alandan çekilmemeli. Adam gibi körüklü otobüslerle hizmet vermeli



Ynstrn
6 ay önce - Cmt 10 Mar 2018, 13:11

Kontakt kapatmaya ceza.

https://www.google.com.tr/amp/m.turkiyegazetesi.c ...49282.aspx


Ynstrn
6 ay önce - Cmt 10 Mar 2018, 13:11

Kontakt kapatmaya ceza. Haklarında yasal işlem başlatılıyor.

https://www.google.com.tr/amp/m.turkiyegazetesi.c ...49282.aspx



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM