Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Otomobil Fiyatları ve Tavsiyeleri
« önceki   123 ... 150151152 ... 189190191   sonraki »

ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 151
yusufyuşa23
9 ay önce - Sal 06 Mar 2018, 18:28

Alıntı:
Honda’da ki arkadaşlar ile bugün görüşme fırsatım oldu o tip olayları artık ücretsiz yapıyoruz dediler, ama bence de rezalet bir durumdu marka açısında

Koray hayırlı olsun öncelikle. Yeni civic tecrübelerinden bahset biraz. C segmentinde sıralama yaparsan hangi araçları ilk beşe alırdın?


Koray C.

9 ay önce - Sal 06 Mar 2018, 19:14

Yusuf kardeşim aracı bayiden otoparkıma kadar kullandım ama en çok sinir olduğum şey araçta hiç benzin olmaması. Araç bayide hiç çalışmadı benzin olmadığı icin ufak bir ortalığı ayağa kaldırmamdan sonra hallettiler bidon benzinle. İlk izlenimim araç gitmiyor. Performans beğenmedim. Kia cerato daha iyi bir tercihmiş bunu anladım.

Misafir 136

9 ay önce - Sal 06 Mar 2018, 19:56

Koray C bu kadar çok aracı satın alıp ne yapıyorsun.



Koray C.

9 ay önce - Sal 06 Mar 2018, 20:04

Forumu kirletmeyelim özel soruları üye olup özelden sorun arkadaşlar benim en çok merak ettiğim dizel otomatik civic. Ayrıca şuan icin Honda CRV dizel otomatik de gözlemlerimiz altında

Koray C.

9 ay önce - Çrş 07 Mar 2018, 13:14

En dolu paket Crv dizel de almış olduk
Civicten daha çok hoşuma gitti. Dizel otomatik oerformans fena değil. 250 liraya depo doldurdum menzil 800 km gösteriyor uzun yol yapıp yakıt konusunda bilgilendiririm









Misafir db4

9 ay önce - Çrş 07 Mar 2018, 14:44

Bildiğim, koray bey bir araç kiralama şirketinde çalışıyor.



Yiğit3344
9 ay önce - Çrş 07 Mar 2018, 15:24

Honda biraz yeniliğe gitse iyi olur. Şu tasarımı değiştirmeli. Daha avrupalı tasarım anlayışına geçmeli.

alperenfatih
9 ay önce - Çrş 07 Mar 2018, 15:36

Ön taraf keskin hatlar, arka taraf yuvarlak hatlar.

Koray C.

9 ay önce - Prş 08 Mar 2018, 21:12

Yeni crv ile ilgili izlenimlerim şu şekilde;
Araç güzel dolu paket olunca fena degil. Koltuk ısıtması geri görüş kamerasi xenon far cam tavan falan iyi. Ses güzel. Bunlar zaten olağan şeyler. Yakıt olarak şuan ki dizel yakıt parasını göze aldığımda 37 kuruş yakıt yakmışım. Yaptığım yol 550 km gibi. Ama söyle bir durum var. Aracı ilk aldığımda pompa atana kadar doldurdum. Sonra ise 15 km sonra yakıt ibresi çeyrek depoya kadar düştü. En son yine fulledim ibre yukarı kalkmıyor şamandıra arızası sanırım. Onun dışında beğendim yol tutusu falan iyi içi ferah. Motor güzel şanzıman vites geçişleri hissettirmiyor


Semih Yaşar

9 ay önce - Cmt 10 Mar 2018, 00:59

Mercedes E200d , yaklaşık 500 km yol yaptım.
Güzel araba, 2000 cc motor 150 BG.
9 Vites otomatik. çok ekonomik bir araba, ortalama 5 litre/100km dizel tüketimi var.
otoyol kullanımında bu şekilde en azından, şehir içi belki daha fazladır.







sayfa 151
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 150151152 ... 189190191   sonraki »
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET