Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara'da kurulmasını istediğiniz EGO hatları [ANK ]
« önceki   123 ... 676869707172   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 68
Tunç D.
7 ay önce - Prş 01 Şub 2018, 23:22

Alıntı:
Birde 303 örnek beştepe hattı.


Bu hattı lise yıllarındayken sık sık kullanırdım,şimdiki Kızılay-Beştepe dolmuşlarına benzer bir güzergah izlemekle beraber Beştepe’nin içine girer,o bölgede yaşayanlar ile şimdi Cumhurbaşkanlığı’na bakan kısımdaki yüksek katlı konutların olduğu yer için son derece kullanışlı bir hattı.

Kızılay’dan GMK ve Beşevler’i geçer,ardından Şeker Abi’nin Yeri’nden sola dönüp önce Beştepe’yi dolaştıktan sonra şimdiki çok katlı konutların olduğu yerden çıkar,Jandarma GK önündeki göbekten,Devlet Mezarlığı eski giriş kapısına gelirdi.
Oradan U çekip şimdi Cumhurbaşkanlığı’nın içinde kalıp kaybolan ara yoldan Gazi Orduevi kavşağına çıkar,Söğütözü ve Emsan Sitesi’ne gittikten sonra geri dönüşte yine Beştepe’ye girerdi.Dönüş güzergahı ise gidişten biraz farklıydı,Beşevler’den Mareşal Fevzi Çakmak Caddesi’ne döner,220-221’lerin eski güzergahından Kızılay’a girerdi.

Daha sonraları Beştepe altgeçidi açılınca sadece dönüşte Beştepe’ye girer oldu ve M2’nin açılmasıyla kapandı.

Bu hattı bana göre ilginç kılan şey zamanında sık sık körüklü İkarus’ların sefer atmasıydı,esasında Beştepe ayağında aman aman bir yoğunluk olmamasına rağmen Örnek ayağı için yapılırdı yanılmıyorsam.
Beştepe’nin içinde tabiri caizse yılan gibi kıvrılırdı,şimdiki araçlarla o manevra bence yapılamaz.


Alparslan 2071
7 ay önce - Cum 02 Şub 2018, 11:14

Benim İlk-Orta-Lise çağlarımda, yani 1991 Temmuz ayında Kızılay metro için kapatılmadan önce, 35 no ile çalışırdı. Ulus'dan kalkar, sonra Sıhhiye-Kızılay-Maltepe-Tandoğan-Beşevler-Gazi Hast Kavşağı-Gençlerbirliği-Altıspor güzergahına girerdi. Sonra Beştepe içinde ne güzergah izlerdi bilmiyorum. Dönüşte , o yıllarda Kızılay'da sola dönüş olduğu için Maltepe-Kızılay'dan sola dönüş-Ulus güzergahını izlerdi. Metro kazıları başladıktan sonra şekilden şekile girdi, en son da 303 güzergahı oldu. Şu an en yakın karşılığı 167.

**********

Konuya dönersek:

171-202 Birleşmesi: Bilkent Metro-Havelsan'a kadar aynı-2180 Cad üzerinden-sola-Anadolu Bulvarı-sağa-Beştepe Caddesi-A.Türkeş Cad-Gençlerbirliği-Bahçelievler Ankaray önünden sola-Konya Yolu-Etiler OE Köprüsü-Hipodrom Cad-İvedik Metro-Ragıp Tüzün Cad-202 EGO güzergahı-İvedik Metro-Havelsan'a kadar M.Kemal içinde geldiği güzergahın tersi-Havelsan'dan Testaş'a kadar 171'in tersi-Afet İşleri göbekten sola-2082 Cadde-2120 Cadde-2121 Sokak (yeni bir durak konur)-Esk.Yolu-Bilkent Metro

Böylelikle 2 gün çalışıp, iptal olan 202-ÖHO Yenimahalle-Bilkent Metro hattının yerini almış, hem de Beştepe'nin ilçesine ulaşımını sağlamış olur.

VEYA

167-202 Birleşmesi-MTA Metro-Koçoğlu Camiine kadar 167 güzergahı-Beştepe Caddesi-A.Türkeş Cad-Gençlerbirliği-Bahçelievler Ankaray önünden sola-Konya Yolu-Etiler OE Köprüsü-Hipodrom Cad-İvedik Metro-Ragıp Tüzün Cad-202 EGO güzergahı-İvedik Metro-Koçoğlu Camiine kadar geldiği gibi-Koçoğlu Camiinden ASPB'na kadar 167 nin tersi-2180 caddeden devam-Genel Merkezden sola dönüş-Atatepe Sitesi-TOBB ETÜ-Köprü altından U dönüşü-Mevcut 167 güzergahı. (Gazi OE saatlerinde içeri girip çıkar).


Misafir 661

7 ay önce - Sal 20 Şub 2018, 11:06

Tekrar tekrar yine söylüyorum.eskiden olan 159 Gölbaşı Toki-ikea hattı yeniden açılsa güzel olmaz mı?



Bertan9965
6 ay önce - Prş 08 Mar 2018, 20:32

BİLKENT ŞEHİR HASTANESİ-ETLİK ŞEHİR HASTANESİ

Bilkent Metro kalkış - Bilkent Şehir Hastanesi - Atatürk Hastanesi - Bilkent Bulvarı - Eskişehir Yolu (Merkez yönü) -ODTÜ varyanttan - Anadolu Bulvarı - İstanbul Yolu (Ulus yönü) - Yenimahalle Köprü Üstü - Eşref Bitlis Caddesi - Büyük PTT'den sola - Etlik Şehir Hastanesi etrafını dolanacak şekilde - Akşemsettin Caddesi-H.S.Erkut Caddesi - Etlik Caddesi - Eşref Bitlis Caddesi - İvedik Metro Altgeçidi - İstanbul Yolu (İstanbul yönü) - Anadolu Bulvarı (Eskişehir Yönü) -Eskişehir Yolu (Eskişehir Yönü) - Bilkent Köprüsü - Bilkent Bulvarı - Atatürk Hastanesi - Bilkent Şehir Hastanesi - Bilkent Metro İstasyonu.

Bilkent Metro'dan kalkış saatleri: Sabah 06:00-08:00 arası saate bir, 08:00-17:00 arası 15 dakikada bir, 17:00-19:00 arası saate bir, 19:00-06:00 arası yok.

Tabi ileride. Şimdi değil.


Bertan9965
6 ay önce - Pts 26 Mar 2018, 22:50

202 ÖHO'lar Ankarakart'a geçince 202 EGO iptalin eşiğine gelecektir.

İptal sonrası Suadiye yolcusunun mağdur olmaması için 20:00 den sonra sefer alan 271-2 kodu ile çalışan İvedik Metro-Yenimahalle Merkez-Şentepe hattı 202 saatlerinde çalışabilir. 202 gibi dar alanda ring atmayacağından ve Şentepe'ye gireceğinden faydalı olur.

Mevcut 271 Yenimahalle Metro-Akın Caddesi-Şentepe hattına ilave olarak 271-2 (veya başka numara) İvedik Metro-Ragıp Tüzün Caddesi-Suadiye Caddesi-Şentepe düzenlemesi oluşabilir. Tabi ÖHO'lar karta geçince.

Ek olarak 202 ÖHO karta geçince, nakit biniş ihtiyacını karşılamak üzere, geçen yıllarda açıkıp, hemen kapattırılan Karşıyaka Cami-Ragıp Tüzün Caddesi-Sıhhiye dolmuş hattı tekrar devreye girebilir.


Tunç D.
6 ay önce - Sal 27 Mar 2018, 09:53

Alıntı:
202 ÖHO'lar Ankarakart'a geçince 202 EGO iptalin eşiğine gelecektir.

İptal sonrası Suadiye yolcusunun mağdur olmaması için 20:00 den sonra sefer alan 271-2 kodu ile çalışan İvedik Metro-Yenimahalle Merkez-Şentepe hattı 202 saatlerinde çalışabilir. 202 gibi dar alanda ring atmayacağından ve Şentepe'ye gireceğinden faydalı olur.

Mevcut 271 Yenimahalle Metro-Akın Caddesi-Şentepe hattına ilave olarak 271-2 (veya başka numara) İvedik Metro-Ragıp Tüzün Caddesi-Suadiye Caddesi-Şentepe düzenlemesi oluşabilir. Tabi ÖHO'lar karta geçince.

Ek olarak 202 ÖHO karta geçince, nakit biniş ihtiyacını karşılamak üzere, geçen yıllarda açıkıp, hemen kapattırılan Karşıyaka Cami-Ragıp Tüzün Caddesi-Sıhhiye dolmuş hattı tekrar devreye girebilir.


Nakit biniş ihtiyacını karşılamak amacıyla bir hattın açılmasını pek doğru bulmuyorum,onun yerine Ankarakart dolum noktaları artırılıp kartlı binişler pratik hale getirilmeli. Şu anda Ankarakart dolumu konusunda ciddi anlamda sıkıntı var,Kızılay veya metro istasyonları harici çok zor bulunuyor dolum noktası.
Sırf kart dolum noktası aramamak için dolmuş kullanan ve ulaşım maliyetini katlayan ciddi bir kitle mevcut,özellikle Eskişehir Yolu geçişli dolmuş hatları nakit biniş konusunda tekel oldukları için günün her saatinde paket üstüne paket oluyorlar genellikle.



Bertan9965
6 ay önce - Sal 27 Mar 2018, 11:42

Alıntı:
Eskişehir Yolu geçişli dolmuş hatları nakit biniş konusunda tekel oldukları için


Geçen yıl yaz sonlarında 202 ÖHO ları Bilkent Metro denemesi yaptı ama ikinci gün sonunda pes edip, kendi güzergahlarına döndüler. Nakit biniş ihtiyacını fazlasıyla karşılardı ama olmadı. Hem Esk.Yolunda yolcu bulamadılar hem de kendi yolcusu tepki verdi.

202 ÖHO, 1991 de Kızılay kapanıp TRT'den Kızılay'a indikten sonra makus kaderini yenememiş bir hat. 27 yıldır bir arayış içindeler. 1995 den beri aynı güzergahtalar. Semt nüfüsü artmasına karşın, işleri azalıyor. Yolcu sabit. Güzergahı geliştirmeye kalksalar bir yerden patlak veriyor. Dönüşte Beşevler'den geçmeyi düşündüler, 220 ciler taş koydu. Bilkent işi olmadı. Antares'den hat başı yapmak istediler. Etlik dolmuşları itiraz etti.

Sonuç: 202 ÖHO için kurulması istenen bir hat olamıyor.


Tunç D.
6 ay önce - Sal 27 Mar 2018, 12:00

Alıntı:
202 ÖHO, 1991 de Kızılay kapanıp TRT'den Kızılay'a indikten sonra makus kaderini yenememiş bir hat. 27 yıldır bir arayış içindeler. 1995 den beri aynı güzergahtalar. Semt nüfüsü artmasına karşın, işleri azalıyor. Yolcu sabit. Güzergahı geliştirmeye kalksalar bir yerden patlak veriyor. Dönüşte Beşevler'den geçmeyi düşündüler, 220 ciler taş koydu. Bilkent işi olmadı. Antares'den hat başı yapmak istediler. Etlik dolmuşları itiraz etti.


Esasında Bilkent Metro yerine Real’e kadar gitseydi iş yaparlardı,başarısız olmasının tek sebebi bana kalırsa tamamiyle metroya paralel gitmesi oldu,özellikle 111 ve Bilkent grubu yolcusunun çoğunluğunun Real’e gittiği düşünülürse ciddi bir kitleyi kendilerine çekebilirlerdi.


savasekiz
5 ay önce - Çrş 28 Mar 2018, 16:32

202 Hattı Bilkent'e uzadığında çok sevinmiştik. Çünkü eşim Atatürk Hastanesinde çalışıyor ve Yenimahalle'de oturuyorum. Ama sevincimiz 2 gün sürdü..

Fakat, özellikle hastane tarafı için ulaşım konusunda çok büyük sıkıntı var. Şehir hastanesi açıldığında neler olacak bilemiyorum, fakat 202 her ne kadar metroya paralel gitse de asıl metrodan sonrası sıkıntı. Teoride kısa gözüken yol ciddi bir yürüme mesafesi. Ayrıca, ne yürünecek kaldırım var ne de düzgün bir yol. Her yer çamur deryası. Yol yapımı başlamadan öncede durum böyleydi. Metroya yürümesi yaklaşık 20 dakika alıyor. Ufak servisler var fakat bunlarda hastane çıkışından hastane içine kadar hizmet veriyor ve oldukça yetersiz. Metroya yine atletizm yaparak yürümek zorundasınız. Metro ile ulaşım oldukça uzun sürüyor. Bir ara dolmuş ile denedik ama sabah Yenimahalle'den Hastaneler bölgesine dolmuşa binmek ciddi anlamda sıkıntı. 202'yi tekrar uzatırlar mı bilemem ama Hastaneye ulaşım sorununu acilen çözmeleri lazım. Çalışanlara ve hastalara inanın çok büyük işkence oluyor...


mursel kasap
5 ay önce - Çrş 28 Mar 2018, 19:08

Dediğiniz hastanenin yakınlarina 111 Bilkent metro bilkent hattı geçiyor.



sayfa 68
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 676869707172   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet