Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Sakarya - İnnovia Arifiye Konut Projesi
« önceki   123 ... 848586 ... 115116117   sonraki »

ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 85
Misafir 156

9 ay önce - Çrş 07 Mar 2018, 23:26

ne yaparsa yapsın artık umursamıyorum bu rezil firmayı yeter ki bitirsin başka bir şey istemiyorum. bu firmada zerre haysiyet yok işi gücü hep olumsuz durumlar inşaatta 2-3 kişi ile çalışılıyor görüntüsü verirler, en dandik malzemeyi kullanırlar ve en iyi yaptıkları şey de yalancının kralı olmaları. benim kaç tane arkadaşım peşimden firmadan yatırım yapmak istediler nasıl liyakatsiz ve yalancı bir firma olduğunu anlatınca sayemde kurtulmuş oldular ama ben düştüm bir kere bunların ağına.

EĞER BUNCA OLUMSUZ SAYFAYI OKUYUP TA HALA GİDİP BUNLARIN YALANINA DOLANINA KANMAK İSTEYEN VARSA SİZE HER ŞEY MÜSTAHAK BİLESİNİZ! ZATEN SONUNUZ BİZİM GİBİ KAFANIZI DUVARLARA VURMAK OLUR!!!!


Misafir 999

9 ay önce - Prş 08 Mar 2018, 17:09

Hakikatten yaa.nasil bir iş bu. Katolog hazırlamışlar o kadar can canlı.yine inceledim.mutfak çok modern gözüküyor.en azından görebildiğim kadarıyla
. Laminant durmuyor yani.bari bunu düzgün yapsaydiniz


Misafir a48

9 ay önce - Prş 15 Mar 2018, 12:00

Inşaatın son durumu nedir.az da olsa gelişmeler hangi yonde.resim atabilir misiniz



Misafir b0c

9 ay önce - Prş 15 Mar 2018, 20:00

evet lütfen

ridvan54

9 ay önce - Prş 15 Mar 2018, 23:35

Fotoğraf atılacak bir gelişme yok,çalışmalar çok yavaş.Ön taraftaki ticari alanların kabasıyla uğraşıyorlar şu an.Konutlarda da iç mekanda çalışmalar var sanırım elektrik-su alt yapısı.

Misafir 9aa

9 ay önce - Cum 16 Mar 2018, 00:50

Ridvan kardeşim bu sayfayı ben iki senedir takip ediyorum en doğru bilgileri sen veriyorsun. İnşaat işiyle de uğraştığını soylemiştin yanlış hatırlamıyorsam.. sana bir soru sormak istiyorum.. Bizim bu dayreleri nezaman teslim ederler sence??



ridvan54

9 ay önce - Cum 16 Mar 2018, 01:52

Evet mimarım inşaat taahhüt işleri yapıyorum.Proje benim mahallemde yapılıyor her gün gözlemliyorum dolayısıyla.
Bu hızla giderse en az 1 sene daha sürer.Tesisat işleri yapılacak sonrasında alçı uygulaması-dış cephe mantolama, alçı bitince şap uygulanır,sonrasında pencere,parke,kapı,mutfak dolabı vs. ince işler devam eder.Hepsi bu hızda gitse 2 seneyi de bulur.Hızlanırlarsa orasını bilemem ama bu zamana kadar hiç hızlandıklarını görmedim.
Benim şahsi fikrim seneye yaz sonu biter gibi.Çünkü bütün işlerin ödemesini çekle yapıyorlar o da işlerin hızlı gitmesini engelliyor.Nakit akışı olmadıkça bu iş hep böyle yavaş gider.Umarım ben yanılırım,nakit akışı sağlar ve inşaatı daha kısa sürede tamamlarlar.


Misafir 5f0

8 ay önce - Pzr 18 Mar 2018, 13:08

çok haklısın işin daha üç te biri bitmiş durumda üçte ikisi hala yapılacak senin saydığın işler henüz yapılacak bu hızla devam ettikleri sürece biz bu dayreleri en az iki sene teslim alamiyacaz demek tir

ridvan54

8 ay önce - Pzr 18 Mar 2018, 18:57

Dış cephe yalıtım işine başlamışlar konutlarda..



(+)


Misafir d5e

8 ay önce - Pts 19 Mar 2018, 15:22

A blokta 1+1 dairem var. Satmayı düşünüyorum Tapusunu almadan ve Dairenin senetle ödemesi devam ederken senetleri devrederek satabiliyor muyuz? Bu konuda bilgisi olabilen yardımcı olabilecek biri var mı? umutalkay05@hotmail.com



sayfa 85
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 848586 ... 115116117   sonraki »
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET