Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 9
UğurÖz

11 ay önce - Çrş 27 Eyl 2017, 09:14

Elvanlı dolmuşu bana göre gereksiz. Bahçelievler de öyle.

Mesela Mezitli Koop'un 140 tane aracı var.

Mes koopu saysam sabaha kadar bitmez.
Çözüm bisiklet ya da herkesin araçla çıkması değil. Çözüm bu dolmuşların azaltılması.

Trafikte birden yavaşlıyorlar ve tehlike oluyor.

Mesela belediye otobüsü. Tren gibi yahu.

Belediye korkuyor bu kooperatiflerden.

Kooperatifler azaltılmadan çözüm olmaz.


Misafir 3c7

11 ay önce - Çrş 27 Eyl 2017, 09:48

Kipa kavşağından bahsedilmiş, bahçelievler dolmuşlarının ya da diğerlerinin azalmasında Kipa kavşağına olan yarar artmaz.

faith388
11 ay önce - Çrş 27 Eyl 2017, 23:11

Dolmuş ,minibüs hatlarını azalamıyorsa güzergahlarının değişmesi bile çözüm olur. 2. Çevre yolu ve 3. Çevreyolun güzergah sayısı çok az oralara kaydırılabilir. 1-2 hatta sahil tarafına alsalar trafik çok rahatlar. Özellikle Pozcu'ya giderken dolmuş , otobüs ,minibüs derken trafik çekilmez hala geliyor , neredeyse yolun ortasında yolcu bindirip , indiriyorlar...



seyfettin033
7 ay önce - Cum 16 Şub 2018, 11:45

Mersin'de bir çok noktada kavşakları kaldırdılar. Bu sebeple örneğin İsmet İnönü bulvarına ki Trafik Şube Müdürlüğü Önünde bulunan kavşağı da kaldırdılar. Liman Tarafından gelen araç sola (Trafik Şube tarafına) dönmesi yasak.Sola dönüş yasak tabelası var. Peki o noktaya gelen misafir kişi (yabancı) o tarafın sola dönüş yasak olduğunu o noktada öğreniyor. Daha öncesinden bilgilendirseler ve de nasıl döneceği hakkında yönlendirme yok. Aynı olay çarşı istikametinden stadyum istikametine giden kişi için geçerli mesela merada tarafına sola dönüş yasak.(bilen kişi stadyum tarafına girip U dönüşü yapıp karşıya (merada tarafına geçiyor) Bir ilerideki trafik ışıklarında da durum aynı U dönüşü yasak. Geçen gün Trafik polisi amirine de söyledim. Bu konuda geçen sene eksiklikler olduğunu söyledim. Kendileri de bildiklerini bu konuda rapor yazdıklarını söylediler.

Şu tarz da bilgilendirici tabelalar olması gerekir.

Kayseri Talas Bulvarı
Kaynak: Google


seyfettin033
7 ay önce - Cum 16 Şub 2018, 12:00

Alıntı:
Çözüm bisiklet. Caddeler, ışıklar bisiklete göre düzenlenmeli. Gereken yerlere ayrı bisiklet şeridi konulmalı.


Haklısınız. Bisiklet çok iyi ulaşım aracı. Ben sıklıkla kullanıyorum. Güvenilir şekilde süreceğimiz bisiklet yolları ile kesintisiz bir şekilde ulaşım sağlayabiliriz.Mevcut yollarda bolca çukur, mazgallar sürüşü olumsuz etkiliyor. Ayrıca bisiklet kullanıcılarının park edeceği güvenli park noktaları oluşturularak bisiklet kullanıcılarına kolaylık sağlanılabilir. Mersin kentimizde 6 adet kiralama istasyonu olan akıllı bisiklet kiralama sisteminin istasyon sayılarını da artırarak daha fazla kullanıcıya ulaşılacaktır.


Kusur Bulanoğlu
7 ay önce - Cmt 17 Şub 2018, 09:48

Şehir trafiği ile şehirlerarası yol trafiğini ayırmak...



gökhan gülşin

7 ay önce - Cmt 17 Şub 2018, 15:02

Seyfettin bey, Mersin Erdemliden Tarsusa kadar hep yerleşim yeri ve sanayi tesisleri ile dolmuş ve yaklaşık 60 km uzunluğunda bir şehre dönüştü. 2Milyonluk bir şehirde bisikletle ulaşım belki; 3-5 km lik mesafede olabilir ama böyle 50-60km lik yerleşim için; İzban şeklinde ve Metro entegrasyonu sağlamış bir Ulaşım modeli gereklidir.

Kusur Bulanoğlu
6 ay önce - Çrş 07 Mar 2018, 21:40

•2.Çevreyolu Çeşmeli'ye uzatılıyor
•3.Çevreyolu Kuyuluk çıkışına bağlanıyor, doğuya uzatılıyor
•4.çevreyolu açılıyor (Otoyol Stadyum çıkışının hemen altından Serbest Bölge Çıkışına kadar )
•Otoyol'da Kuyuluk ile Çeşmeli çıkışı arasına yeni bir çıkış yapılıyor denize kadar iniyor.
•Ve tabi Büyük caddelerin hemen hemen her kesişim noktasına katlı kavşaklar yapılıyor...




seyfettin033
6 ay önce - Sal 13 Mar 2018, 13:32

Alıntı:
2Milyonluk bir şehirde bisikletle ulaşım belki; 3-5 km lik mesafede olabilir ama böyle 50-60km lik yerleşim için; İzban şeklinde ve Metro entegrasyonu sağlamış bir Ulaşım modeli gereklidir.


Gökhan bey birbirine entegre olacak bahsettiğiniz sistem zaten şehrimizin önemli eksikliklerindendir.

Bisikletli ulaşım, ile ilgili bir çalışma yapılması gerekir. Bisiklet ile günü birlik işlerinizi kolaylıkla halledebilirsiniz. Bisiklet yolları ve güvenilir bisiklet park yerleri yapılarak şehir merkezinde halkın bisikletli ulaşımını sağlayarak trafik yükünü birazcıkta olsa azaltabiliriz.

Ayrıca sizin de bahsettiğiniz entegrasyon sistemine bisikletli ulaşımı da dahil edersek çok kolay ulaşım sağlamış oluruz.


serkan33

1 ay önce - Cmt 28 Tem 2018, 19:09

67 kavşağa kurulacakmış, işe yarar umarım...

Alıntı:
TRAFİK YOĞUNLUĞU TARİH OLUYOR

Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı ekiplerimiz tarafından dinamik kavşak kontrol sistemi kurulması amacıyla kameraların yerleştirilmesi için alt yapı çalışmaları devam ediyor. Ekiplerin yoğun bir çalışma temposu ile devam ettiği montaj işlemleri ay sonunda tamamlanacak ve 67 kavşakta Dinamik Kavşak Kontrol Sistemi kullanıma girecek.

Alt yapı çalışmalarına H. Okan Merzeci Bulvarı 156. Cadde Kavşağı ile başlayan ekipler, Kurdali Kavşağı, Selen Kavşağı, Yumuktepe Kavşağı, çalışmalarına H. Okan Merzeci Bulvarı 207. Cadde Kavşağı, Akbelen Bulvarı Salt Cam Kavşağı, Banio Market Kavşağı ile devam etti. Aynı zamanda ekipler çalışmalar kapsamında 46 kavşakta sinyalizasyon altyapı güncellemesi yapacak.


Banio Market kavşağına da kurmuşlar


(+)




(+)







https://www.facebook.com/BurhanettinKocamaz/



sayfa 9
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET