Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2144
atilla ahmet alp

9 ay önce - Pts 05 Mar 2018, 08:18
Trafik


Bence Trafik konuşması buranın konusu değil.
Trafik için başka forum sayfalarında yazışalım herkesin kendince fikri vardır ve hepsine saygı gösteririm ama madem konu ile ilgili yazışmalar olmuş bir iki kelamda ben edeyim
Bu konuda yapılacaklar çok fazla ama önce kişinin bilinçli hareket etmesi aklı ile hareket etmesi çok önemli.
Bir yerlerin ücretini arttırmak doğru iş değil hizmet denilip para alınan sistemlere karşı çıkarken kalkıp ücret arttırılması çözüm değil.
Onun yerine daha gerçekçi işler yapılmalı mesela Taksi ve Dolmuş sürücüleri eğitimden sonrasında sınavdan geçirilmeli öyle çalıştırılmalı herkes kafasına göre ehliyet aldım hadi çalışayım dememeli bunun önü acilen kesilmeli.
Ehliyet sahipleri için belli bir yaştan sonra tam anlamı ile bir sağlık kontrolü yapılıp uygunluk verilmeli kabul edelim ki bir yaştan sonra başlayan yaşlılık belirtileri ne kadar kabullenmesek de yaşamı etkiliyor bunun direksiyon başında etkileri daha vahim olmaktadır. Her işin bir emekliliği var unutulmasın.
Türkiye de en büyük sorun yol kenarlarına yasak dinlemeden park yapılması sen bunun önünü kesmezsen adam araç alır çünkü bırakıp gidiyor, birileri nereye bıraksın diyecek şimdi zaten sorun burada başlıyor sen trafikte yasakları adam gibi otorite olarak uygulamadığın için kişi park sorunum var benim evde demeden alıyor uygulasan yasakları benim orada park yeri yok diyecek almayacak yada alırsa akşam parka bırakacak.
Bu park eden araçları diyelim ki Kadıköy yakasında park eden aracı çekeceksin Başakşehirde bir otoparka sonra bakalım bir daha park eder mi kimse.
Yani fikirler uzar da uzar ben yazarım biri tersini yazar yeni fikirler sunar.
Ben kendi adıma Metro tran gibi işlerin bitmesini sabırla bekliyorum çünkü en hızlı kısa zahmetsiz ulaşım İstanbul için bu nimet dururken gerekmedikçe araba ile tatmin olmanın anlamı hiç yok.


Şükrü Güllüoğlu

9 ay önce - Pts 05 Mar 2018, 08:27

Şoförlere eğitim verince ve parklanma azaltılınca trafik sıkışıklığı bitecek mi diyorsunuz? Bu kesinlikle yanlış. Belki lokal trafik sıkışıklığı için doğrudur. Ama İstanbul trafiği dediğimiz şey için değil.

Chebishev
9 ay önce - Pts 05 Mar 2018, 08:56

Konumuza dönersek eğer, az önce çakmak köprüsünün yanındaki saftta vinç çalışıyordu. Sanırım orada bir çalışma var. O civardaki arkadaşlar bilgi verebilir mi?



kdrysf
9 ay önce - Pts 05 Mar 2018, 13:05

Çakmak Cami'den Tepeüstü'ne oradan U dönüşü yapıp Çakmak Köprüsüne giden yolda her gün trafik..Her gün trafik..
O yolda onlarca otobüs bekliyor.En azından o metronun Çakmak istasyonu(Ümraniye Sanayi yani) açılsa,inip yürürsün,zamandan kazanırsın...
----------
Üsküdar Ümraniye Çekmeköy metrosunun trafiğe olan etkilerini ancak tamamen açıldıktan sonra anlayabileceğiz.
Madem Haziran diyorlar,insanlara Ramazan Bayramı hediyesi olarak açılsın şu metronun kalan istasyonları...Ümraniye ilçesinin diğer mahalleleri de rahatlasın..


tariktorul
9 ay önce - Çrş 07 Mar 2018, 08:10

Anlasilan metronun tamaminin hizmete girmesinden umut kesildi, hic olmazsa karayolu trafigine care bulmak icin kafa yorulmaya baslandi forumda.

kekeke
9 ay önce - Çrş 07 Mar 2018, 09:06

Metro ariza yapmis bu sabah sikintili bir yolculuk olmus bilgisi olan paylassin lutfen



muharrem 101
9 ay önce - Çrş 07 Mar 2018, 10:45

Alıntı:
Hala anlam veremiyorum ne testi yaptılar bunca zaman? Nasıl test ettiler de hala aksaklık var?! Çalışanlardan keşke buna dair açıklama gelse ya da burada sistemi destekleyen kişilerden buna dair bir bilgi duyabilsek. Testin amacı sistemi kusursuzlaştırıp da kullandırmak değil midir? Burada 1 tane basit bir kusur değil sistemin temelinde olan kusurlar var. 2 parçaya ayrılmış olmasının sıkıntı yaratmasını anlayabilirim ama bunca zamanda da çözülememiş olması saçma geliyor. Testler olmasına rağmen.


İyi de süreç gözümüzün önünde yaşandı, burada "açılsın açılsın ne testi bu bu kadar" diye diye biz ham meyvayı kopardık dalından, zorla erken açtırdık bir nevi. Şimdi kalkıp bunu söylememiz biraz garip olur deyip ben birşey diyemiyorum arızalarda.

Alıntı:
Sürücüsüz metroda gerekli durumlarda manuel kullanıma örnek bir fotoğraf buldum. Pratik bir şekilde bant çekip girmeyiniz yazmışlar. Dayının biri bantın altında kalsa da işe yaramış gibi gözüküyor. Singapur'dan:

orada koltuk var bizimkinden farklı olarak.


mertilginoglu
9 ay önce - Çrş 07 Mar 2018, 11:31

Büyük bir sıkıntının olduğu belli ama bunu açıklamıyorlar. Bir yılı aşkın süredir hatta trenler gidip geliyor ve hala böyle hataların olması normal değil.

brk07
9 ay önce - Çrş 07 Mar 2018, 12:40

Metroda sinyal sorunu var. Üsküdar - Altunizade ve Altunizade - Yaman evler olarak iki ye bölünmüş. Tek hatta çalışıyor.

Rbul
9 ay önce - Çrş 07 Mar 2018, 12:53

Bazıları hayal dünyasında yaşıyor yada hiç otobüse binmemişler.

Mesai saatleri başlangıç ve bitiş saatlerinde hiç bir otobüs boş gelmiyor. Bırakın boş yeri binecek yer bile bulamıyorsun. Üstelik trafiksiz hiç bir yer yok. En kısa mesafe 30 dk. Havaların ısınmasıyla otobüslerin içi kokudan geçmiyor. Sorsan herkes müslüman, islam temizlik dini ama insanlarımız sabah 5 dk duş almayı ve kişisel temizlik yapmayı bilmiyor. Ve en önemlisi toplu taşıma uygun fiyatlı değil.

Evet toplu taşımayı kullanmak iyi güzel olur ama otobüslerin hali bu işte. Gelde yukardaki şartlarda otobüse bin.

En iyi çözüm ana hatlarda metro. Otobüsleri metroları besleyecek şekilde planlamadır. Yoksa bu konuları çok konuşuruz ama ortada çözüm olmaz.
Bazıları hayal dünyasında yaşıyor yada hiç otobüse binmemişler.

Mesai saatleri başlangıç ve bitiş saatlerinde hiç bir otobüs boş gelmiyor. Bırakın boş yeri binecek yer bile bulamıyorsun. Üstelik trafiksiz hiç bir yer yok. En kısa mesafe 30 dk. Havaların ısınmasıyla otobüslerin içi kokudan geçmiyor. Sorsan herkes müslüman, islam temizlik dini ama insanlarımız sabah 5 dk duş almayı ve kişisel temizlik yapmayı bilmiyor. Ve en önemlisi toplu taşıma uygun fiyatlı değil.

Evet toplu taşımayı kullanmak iyi güzel olur ama otobüslerin hali bu işte. Gelde yukardaki şartlarda otobüse bin.

En iyi çözüm ana hatlarda metro. Otobüsleri metroları besleyecek şekilde planlamadır. Yoksa bu konuları çok konuşuruz ama ortada çözüm olmaz.
][quote][/bundan daha iyi özetlenemez di.
Çekmeköy ve sonrası Sancaktepe ahalisi hep dolu gelen otobüslere binmesi kaderleri oldu.
Madenci yeni gelen Başkan ile bazı şeyler değişmedi ise
O zaman Topbaş neden alındı
Kalsın idi.
]



sayfa 2144
ANA SAYFA -> ULAŞIM