Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Mustafa OKURs
1 yıl önce - Pts 09 Oca 2017, 01:50

Dallıkavak Tünelinin ihalesi durduruldu Büyük bir bölümü delindi ama Geçen sene durduk yere ihalesi durduruldu şuanda hiçbir şantiye filanda yok çok saçma onu şimdi açsalar ne güzel olurdu o Tünel çoğu arabanin suspansiyonuna bedel olurdu yokuş yukarı zigzag çıkıyon ayip etti Hükümet Rizeden çok oy aliyor diye geçiktirdi Erzurum Rize Artvin yollarını Hortik dagıda 2019 da açılcak diyorlar ama ihalede 2017 11. Ayında delme işlemi bitecek yazıyor seza inşaatda bağlantı yolları ile birlikte yani demem o ki 2019 içinde Rize erzurum arası 2 saat 200 km otoban düz yol olucak

erkan_gs_mk

10 ay önce - Pzr 18 Şub 2018, 00:13

1 yıldan fazla olmuş bu proje ile ilgili herhangi bir bilgi, görsel falan yok.

Kırık tünel inşaatı umarım devam ediyordur. Yukarıda bir üyemiz ise en son Dallıkavak tünelinin durduğunu söylemiş.

Nette araştırdım lakin 2017 yılı bitimine doğru herhangi bir habere rastlayamadım.

Ovit-Kırık-Dallıkavak ve bunun devamında Kavaklıdere tünelinin programa alınması için Cumhurbaşkanına mektup yollanmış.


Misafir abe

10 ay önce - Pts 19 Şub 2018, 01:44

Kırık Tüneli 2019 Eylül Ayında Açılcak. Dallıkavakda 5 ay önce yine işe koyuldular bu Yaz bitecek yüzde 90 san ama Kırık Tüneli 2019 Eylül en geç



erkan_gs_mk

9 ay önce - Prş 22 Şub 2018, 19:52

Alıntı:
KAVAKLIDERE TÜNELİ PROGRAMA ALINSIN





Rize-Erzurum karayolu hakkında yaptığı kamuoyu çalışmasıyla dikkat çeken Erzurum AKP eski İl Genel Meclisi üyesi ve Erzurum Kent Konseyi başkan Yardımcısı Tahsin Bayramoğlu Kavaklıdere Tünelinin programa alınması için Cumhurbaşkanına mektup yazdı.


Kavaklıdere Tüneli hakkında bir açıklamada bulunan Erzurum Kent Konsey Başkan Yardımcısı Tahsin Bayramoğlu;”Rize-Erzurum karayolunda kısmen tamamlanan ve çalışmaların devam ettiği Ovit Tüneli, Kırık Tüneli ve Dallıkavak Tünelinden başka Kavaklıdere Tünelinin yapılmasıyla bu karayolu 70 km. kısalacaktır. Bu Tünelin yapılması lazım.Cumhurbaşkanımıza bu konuda bir mektup yazdım..Ovit bir rüyaydı bu rüyayı gerçeğe dönüştüren saygıdeğer cumhurbaşkanımıza Erzurum ve Rize halkı adına sonsuz teşekkür ediyorum. Bu tüneller bölge için çok önemli. Bilhassa Erzurum-Rize için ayrı önemi var Erzurum bu yol sonunda sahil şehri olacaktır. Ovit tünelinin devamı olan Kırık Tüneli devam ediyor. Dallı kavak Tüneli devam ediyor. En son ayak ise Dallı kavak-Kavaklı Dere arası bir tünel daha yapılırsa Erzurum-Rize arası 150 km.ye düşecektir. O zaman Erzurum Liman şehri olacaktır. Bu hizmetin neticesinde Erzurum gerçek ipek yolu üzerinde bir yatırım üssü olacaktır.

Bu konuda Sn. Cumhurbaşkanımıza bir harita gönderdim. Ancak gönderimin Cumhurbaşkanlığı genel sekreterliğinden Cumhurbaşkanımıza iletilmeden Ulaştırma Bakanlığına gönderildiğini düşünüyorum. Gönderdiğim haritada Dallı kavak-Kavaklıdere arasındaki mesafenin Sn. Cumhurbaşkanımızın dikkatine sunulmasını istiyorum” dedi.

http://ikizdere.net/kavaklidere-tuneli-programa-alinsin/


Mehmet2553
5 ay önce - Çrş 27 Hzr 2018, 09:54

Kırık ve Dallıkavak Tünelleri ile ilgili son durum nedir acaba? Bilen arkadaşlar varsa cevaplarsa seviniriz. Evet Ovit hayati bir öneme sahipti şükür açıldı ama malum bu 2 tünel Rize-Erzurum arasında ciddi anlamda zamanı kısaltacak tüneller, dolayısıyla çok önemli

ali alimi012
2 ay önce - Pzr 30 Eyl 2018, 19:04

Alıntı:
hepsi yapılıyor birer birer açılıyor
bu tüneller de açılır açılacak
yeter ki başlansın yapımına
Karayolları 12’nci Bölge Müdürlüğü, Erzurum sınırları içerisinde 6 tünelin yapımına devam ediyor. Projelerle, Doğu Anadolu Bölgesi, Karadeniz ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ne bağlanmış oldu. Hürriyet'te yer alan üneller haberde, tüneller hakkında detaylı bilgilere yer verildi.

1- "Kop Tünelinde 7/24 mesai"
Çalışmalarına 2012'de başlanan 6,5 kilometrelik Kop Dağı Tüneli'nin yapımı hız kesmeden sürüyor. Yapımı tamamlandığında Karadeniz ve Doğu Anadolu'yu birleştirecek 2 bin 409 rakımlı Kop Geçidi'ndeki Kop Tüneli ile hem mesafe kısalacak hem de araçların güvenliği sağlanacak. Kış aylarında kar ve buzlanma sebebiyle sık sık kazaların yaşandığı Karadeniz ve Doğu Anadolu bölgeleri arasındaki ulaşım, tünelle kolaylaşacak ve rahatlayacak. Projeyle milyonlarca lira tasarruf sağlanacak. Erzurum'un Karadeniz ile olan ticaret ağına hareketlilik kazandıracağı düşünülen tünelle bölge turizminin de canlanması planlanıyor.

2- "Ovit’i tamamlayan Kırık Tüneli"
Erzurum-Rize karayolunun Rize'nin İkizdere ilçesi ile Erzurum'un İspir ilçesi arasında yapılan, Türkiye'nin en büyük tünellerinden Ovit Tüneli'nin devamı olarak İspir ilçesinde yapımına başlanan Kırık Tüneli'nin inşaatı aralıksız sürüyor. Bittiğinde söz konusu karayolunu 33 kilometre kısaltarak, sürücülere yaklaşık 1 saatlik zaman kazandıracak Kırık Tüneli, tamamlandığında sürücülere konforlu ve güvenli bir ulaşım imkanı verecek. Hizmete alındığında Doğu Karadeniz'i Doğu Anadolu'ya bağlayacak ve transit taşımacılıkta önemli bir konuma sahip olacak tünelle, Gürbulak Sınır Kapısı'na kesintisiz ulaşım sağlanmış olacak.

3- "Viraj ve yokuşları ortadan kaldıracak Pirinkayalar Tüneli"
Erzurum Uzundere'de ve Türkiye'nin en doğusundaki kuzey-güney aksından Gürcistan'a kadar uzanan ve ilçedeki doğa harikası Tortum Gölü ile Tortum Şelalesi yakınındaki geçitte tünel yapılması için harekete geçildi. Özellikle kışın kapanan yoldaki trafiği rahatlatmak ve turizmi canlandırmak için Karayolları Genel Müdürlüğü ve Uzundere Kaymakamlığı koordinesinde çalışmalarına başlanılan tünel projesi, bittiğinde tek tüp olarak 2 bin 380 metre uzunluğunda hizmete girecek.Yöreye ulaşımı kolaylaştırarak yerli ve yabancı turistler için bölgeyi cazibe merkezi haline getirecek tünel, sürücülere yakıt tasarrufu sağlamakla birlikte barındırdığı birçok turizm faaliyetine ivme kazandıracak. Tünel, ulaşıma açılmasıyla Cittaslow İcra Kurulunca "sakin şehirler" ağına kabul edilen Uzundere ilçesindeki Tortum Gölü, Tortum Şelalesi, Yedi Göller ve Öşvank Kilisesi gibi tarihi ve turistik yerleri ziyaret edecek turistler, konforlu ulaşım şansına sahip olacak.


4- "Çığın kapattığı yola Çirisli Tüneli"
Erzurum Çirişli Tüneli ve bağlantı yolları ile Erzurum-Bingöl Karlıova yolu arasında mesafe kısalırken yol daha güvenli hale gelecek. Çirişli Geçidi tüneli kış aylarında olumsuz hava koşulları sebebiyşe sürücülere geçit vermeyen Erzurum-Bingöl karayolundaki 2 bin 400 rakımı azaltacak. Haziran'da ihalesi gerçekleşen ve yer teslimi yapılan iki tüplü tünel için çalışmalar yüzlerce işçi ile geceli gündüzlü sürüyor. Erzurum-Bingöl karayolu Çirişli mevkiinde yapılacak olan 4 bin 750 metrelik çift tüp geçişi toplam 9 bin 500 metre uzunluğundaki tünel ile yol kotu 2 bin 390’lardan 2 bin 90’alara düşecek ve yolun kış aylarında da daha az bakım maliyetleriyle açık kalması sağlanacak. Projenin 2020 yılında tamamlanması amaçlanıyor.

5- ''Kireçli Tüneli''
KirTortum-Narman yolunda yer alan 2 çarpı 4 bin 375 metre uzunluğundaki Kireçli Tüneli’nin proje çalışmalarında sona gelindi. Karayolları 12’nci Bölge Müdürlüğü, 2 çarpı 4 bin 600 metre uzunluğundaki Nenehatun Tüneli'nin proje çalışmalarını yürütüyor. Tünelin yapımına en kısa sürede başlanılacak.

6- “Dallı kavak Tüneli”
Erzurum-İspir yolunda yapılan Dallıkavak Tüneli toplamda 6,2 kilometre olacak. 2019'da bitmesi hedeflenen tünelle yol 4,4 kilometre kısalacak. 2012 yılında yapımına başlanan olan tünel, Erzurum-İspir yolunun en yüksek geçitlerinden biri olan Dallıkavak Geçidi'nde 2 bin 359 rakımda bulunuyor.
http://www.yapi.com.tr/haberler/erzurumdaki-6-tun ...66656.html
5 temmuz haberi




sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM