Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1254
igaspotter
2 hafta önce - Cmt 10 Şub 2018, 00:02

Alıntı:

Herşey çok güzel ve vaktinde gidiyor da üzüldüğüm tek konu peyzaj ve çevre düzenlemeleri. Henüz tek bir çalışma dahi yapılmadı. Şimdi başlanılsa anca açılışa yetişir ama sanki hiç yapılmayacak, böyle çorak bir arazi ortasında dev bir yapı olarak kalacak gibi. Ne bir ağaçlandırma ne de bir çalışma mevcut.


Cumhurbaşkanı gelince bi fırça atarsa şaşırmam Belki böylesi daha iyi olur


Efe Elaldı

2 hafta önce - Cmt 10 Şub 2018, 00:20

çevre düzenelemeleri bence yetişmez açılışa sadece terminal çevresi bi miktar yapılır zamanla alanın tamamında düzenlemeler yapılacaktır ilk bitirsinlerde

Lisandro
2 hafta önce - Cmt 10 Şub 2018, 01:23
misafir


havaalanı karmakarısık halen inşaat bellı olmuyor kesmekeş gıbı nerde baksanız 15 aylık iş var



COGRAFYACI
2 hafta önce - Cmt 10 Şub 2018, 01:38

İnşaat bitmeden çevre düzenlemesi ve peyzaj olur mu? Neyin kafasını yaşıyorsunuz?

emrei
2 hafta önce - Cmt 10 Şub 2018, 01:42

Adamlar yıkıp yenisini yaptı, nankörlüğü bırakın misafirler.

Misafir 3f0

2 hafta önce - Cmt 10 Şub 2018, 03:25

Atatürk terminallerinin fuar olarak muhafaza edileceği kesin değil mi? Bir sürü insanın anıları var burada!
Çünkü esas muhafaza edilmeyi gereken Haydarpaşa Garı, Sirkeci Garı, Kuleli Askeri Lisesi, Emek Sineması artık sizlere ömür. Böyle olunca 1983'te yapılmış bir terminal "tarihi miras" olarak görülebiliyor. Sizce İstanbul 1983'te mi daha güzeldi yoksa 2018'de mi daha güzel?
** ** ****
Bir insanın havalimanında ne gibi bir anısı olabilir? En fazla tuvaletinde kilitli kalır, uçağını kaçırır, bunuda 10 yıl etrafındakilere anlatır. Ne anısı?
Emek sineması da ne iş? 1980'lerde İstanbul hiç güzel değildi. Çirkin sıkıcı yıllardı. O yıllarda Emek sineması ve bunun gibi on kadar sinemada seks filmleri oynatırlardı. Abazan mekanıydı. Emek sineması ile havalimanını karşılaştırmak nasıl bir kafadır? Garlar da yerinde duruyor. Bir yere gittikleri yok. Yıkılmadılar.



huseyinsimsek

2 hafta önce - Cmt 10 Şub 2018, 06:40

Arkadaşlar dışarıdan gündem oluşturma, çarpıtma ve maniple etme yazılarını kale almayın. Maksat belli. Okuyan vatandaşta şüphe oluşturmak, kızgınlık yaratmak. Bir de hiç muhalefete tahammülünüz yok diyorlar. E gel de buna muhalefet yapmak deyin. Bu muhalefet ise trol ne ola ki. Bir de cevaplamak için harcadığımız efor anlamsız geliyor. Şu meşhur hikayedeki gibi ben bunun neresini düzeltiyim.

Alıntı:
adamın biri “kurban” mevzuunu anlatıyormuş:
"çocuğu olmayan hazreti davut, allah'a dua etmiş, 'ya rabbi bana bir kız çocuğu ver, onu sana kurban edeyim' demiş. dua tutmuş, davut, kızının adını ayşe koymuş, gel zaman git zaman, çocuğun kurban edileceği zaman gelmiş, hazreti davut kızı yatırmış, tam boğazını kesip kurban edecekken, azrail, gökten bir keçiyle çıkagelmiş, 'kızı bırak, al bu keçiyi kurban et' demiş"!
dinleyenlerden biri dayanamamış:
"yahu bunun neresini düzelteyim; hz. davut değil hz. ibrahim; kız değil erkek; ayşe değil ismail; azrail değil cebrail; keçi değil, koç"!


Misafir 083

2 hafta önce - Cmt 10 Şub 2018, 08:20

Yeri geldi eleştirtik alman malıyla yapılıyor onca para yerli milli şirketlere verilse de kendilerini büyütseler diye ama çok güzel oluyor 3. Havalimanı👍

igaspotter
2 hafta önce - Cmt 10 Şub 2018, 10:09

Alıntı:

İnşaat bitmeden çevre düzenlemesi ve peyzaj olur mu? Neyin kafasını yaşıyorsunuz?

Komple çevrenin yeşil olmasını zaten ilk etapta beklemek abesle iştigaldir. Bunun kısa sürede olmayacağı zaten herkes tarafından az çok belli, çünkü ilk faz açıldığında bile inşaat sürüyor olacak. Bahsettiğim/bahsettiğimiz en azından ana pistler ile taksi yolları arasında kalan kısımlar vs, Artık bir yerden başlamak gerekiyor diye düşünüyorum


Hasan Mihrican

2 hafta önce - Cmt 10 Şub 2018, 11:02

Alıntı:
Atatürk terminallerinin fuar olarak muhafaza edileceği kesin değil mi? Bir sürü insanın anıları var burada!


Anıları bilmem ama AHL'ye yapılmış milyarlarca dolarlık yatırım var.
Bu kadar yatırımı çöpe atacak kadar ekonomik hovardalık yapacağımızı zannetmiyorum.

TAV'ın sitesine göre 2000'den beri yapılan genişletme ve modernizasyon yatırımları şöyle;

“Yap-İşlet-Devret” modeliyle gerçekleştirilen İstanbul Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali'nin yapımı 22 ay gibi rekor bir sürede tamamlandı. Ocak 2000'de hizmete açılan terminal, 2004'te yapılan ek tesisle genişletildi. TAV Havalimanları, İstanbul Atatürk Havalimanı İç Hatlar Terminali işletmesini ise Temmuz 2005'te aldı. 2006 yılında yapılan bir çalışmayla İç Hatlar Terminali, yeni teknolojik sistemlerle modernize edildi ve dış görünümünü de kapsayan bir yenilenme sürecinden geçti. TAV Havalimanları, Dış ve İç Hatlar Terminali ile otoparkta yolculara sunulan konfor ile hizmet kalitesinde ve hava yollarına sağlanan hizmette ivme yaratmak amacıyla Şubat 2010’da da yeni bir genişletme projesini gerçekleştirdi. Atatürk Havalimanı, mimarisi, yolcu akış hızı ve sunduğu hizmet kalitesiyle sadece Türkiye'nin en büyük havalimanı değil, aynı zamanda tüm Avrupa'da övgüyle karşılanan, önemli havalimanlarından biri konumunda bulunuyor.



sayfa 1254
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM