Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Kocaeli Tramvay Sistemi: AKÇARAY
« önceki   123 ... 76777879   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 77
adnan41
1 ay önce - Cum 26 Oca 2018, 15:22

İlhan Bayramın açıklaması vardı tramvay Önce şehir Hastanesi'ne sonrada umuttepeye kadar çıkacak diye ama kısa vadede görünen bu iş değil Tramvayın şehir Hastanesi'ne uzama işi en az 3- 4 seneyi bulur ondan sonraki uzatma işi de bı o kadar sürer yani 6-7 seneden önce bu iş olmaz.

Ogün4161

1 ay önce - Cum 26 Oca 2018, 15:24

kurtuluş bulvarından değil ama kanal boyundan şehir hastanesine oradan da temi karşıya geçerek yukarıya doğru çıkabilir
fakat o yolun da eğimi çok fazla, tabi teknik olarak kesin olmaz mı bilemiyorum


behlül41
1 ay önce - Cum 26 Oca 2018, 15:25

Alıntı:
Tramvayın şehir Hastanesi'ne uzama işi en az 3- 4 seneyi bulur ondan sonraki uzatma işi de bı o kadar sürer yani 6-7 seneden önce bu iş olmaz.


Bencede şehir hastanesine gitmesi 4 seneden önce olmaz .



sametykcll
4 hafta önce - Cum 26 Oca 2018, 21:52

Alıntı:
Umuttepeye çayırköy tarafından uzatacaklar


Tramvay'ın Umuttepe'ye çıkmasının hayal olduğunu düşünüyorum. Yapıldığını varsaysak bile o kadar öğrencinin olacağı bir vagon o yokuşu hem çıkarken hem de inerken çok zorlanacaktır.

Umuttepe için çözüm ya Teleferik ya da Füniküler olur ki bu noktada da Teleferik'in kapasitesinin çok çok düşük olduğunu düşünürsek tek çözüm İstanbul'daki Taksim-Kabataş hattı gibi bir Füniküler yapmaktan geçiyor.


serkan çınar
3 hafta önce - Pts 29 Oca 2018, 15:09

Alıntı:
Tramvay neden bu kadar beğenildi?
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, İzmit için tramvay projesini başlatırken, Sekapark-Otogar hattında günde 16 bin yolcunun taşınması
hedeenmişti.
İzmit, tramvayı o kadar sevdi ki, Büyükşehir Belediyesi’nin bile tahminleri aşıldı. 1 Ağustos’tan itibaren İzmit’te
çalışmaya başlayan Akçaray ile 6 ayda 3 milyonu aşkın yolcunun taşındığı açıklandı. Yani, günde ortalama 25 bin kişi tramvayı
kullanıyor.
İzmit’te tramvay hattının uzatılması, her yere tramvay gitmesi için de büyük bir talep var. Büyükşehir, önce batı yönüne tramvay
hattını uzatmak için ihaleyi yaptı. 2009 yerel seçimleri öncesi, tramvay Yenimahalle’deki Elginkan Okullarına da ulaşmış olacak.
2019 ve sonrası için batıda Derince, doğuda Alikahya, Şehir Hastanesi ve yeni stadyum hedef gösterilecek. 
Akçaray’ın günün birinde Derince-Şehir Hastanesi (Cephanelik)  arasında çalışması halinde, günlük yolcu sayısı çok daha fazla
olacaktır. Artık bunun aksini kimse söyleyemez.
Biz tramvayı, yol inşaatı yapılırken çok tartıştık. Güzergahını tartıştık. Hala, “İsmet Çiğit yüzünden Yürüyüş Yolu’ndan geçmedi”
diyenler var. Tramvay yürüyüş yolundan geçse, kuşkusuz yolcu sayısı daha fazla olabilirdi. Ama İzmit demiryolunun kalkışından
sonra kazandığı çok büyük bir avantajı kaybederdi. Tramvayı İnönü Caddesi’nden geçirmenin bir yolu bulunabilirdi. Bu da olmadı.
Bir de tramvay yolu inşaatı sırasında güzergah üzerindeki yerleşim alanlarına, esnaara
çektirilen eziyeti eleştirdik. Seçilen
müteahhit çok kötü, çok dağınık, çok yavaş çalışmıştı. O yol inşaatı İzmit’e bu kadar çile çektirilmeden yapılabilirdi. Zaten,
hedeenen
sürenin (550 gün) çok üzerinde bir gecikmeyle (yaklaşık 300 gün) yolun tamamlanması da bu konudaki haklılığımızın
kanıtıydı. 
Pekiyi tramvay neden bu kadar tuttu?.. Neden İzmit halkı tahminlerin üzerinde ilgi gösterdi. Neden tramvaya binen herkes, “İyi ki
yapılmış” dedi.
Çünkü İzmit yıllardır çok düzensiz bir şehir içi toplu taşıma sistemine teslim edilmişti. İnsanlar kışın buzhane gibi, yazın sauna gibi
eski püskü araçlarla bir yerden bir yere gidebiliyorlardı. Minibüsçülerin de olanakları kısıtlıydı. Seferlerin düzeni konusunda
sorunlar vardı. Bazen şehir içi minibüslerine inip, binmek bile tehlikeli olabiliyordu. 

Halk kaliteli bir toplu taşıma sistemini özlemişti. Tramvay işte bunu getirdi. Güzergahta aracın geçeceği saat belli. Durakta
bekleme süresi belli. Kabinler temiz. Kışın sıcak, yazın serin. Çok fazla insan oturma imkanı buluyor. Bütün bunlar kaliteli ulaşıma
hasret kalmış İzmit halkına çok cazip geldi. 
Bu tablodan özellikle şehir içi toplu taşıma işini yapan, bu işten ekmek yiyen minibüsçülerin aklını başına getirmelidir. Tramvayın
devreye girmesi ile birlikte, şehir içinde bazı bölgelerde trafiğin de rahatladığını görüyoruz. Akçaray’ın güzergahı uzadıkça, bu
hizmetten yararlananların sayısı da katlanarak artacaktır. Bir de şehrin üst kesimlerine temiz, güvenli bir ulaşım imkanı, mesela
teleferik sistemi kazandırılsa,  bu şehirde kimse minibüslere binmez.

http://www.ozgurkocaeli.com.tr/inadina-isik-inadi ...4884yy.htm


6 ayda 3 milyondan fazla yolcu taşınmış.


mustafaguler
2 hafta önce - Sal 06 Şub 2018, 12:42

Araç alım ihalesi ne oldu?



Anıl 95
2 hafta önce - Cum 09 Şub 2018, 16:41

Kocaelide araç tramvaya makas atmış
Bunu da gördük pes vallahi
Arkadaş Subway Surfers oynadığını sanıyor galiba




Lisandro
2 hafta önce - Cmt 10 Şub 2018, 01:28
misafir


makasatan arac yakalandımı acaba

Misafir a1d

2 hafta önce - Cmt 10 Şub 2018, 01:53

Çarşı-Gölcük arasına tramvay koysunlar, KBB İzmit'in kuzeyini düşünüyor hep. Bir de Gebze lrt hattı çıktı başımıza. Önce merkezin sıkıntısını giderin. Bıktık Gölcüğün dolmuşlarından, çarşıya gitmek şehirlerarası yolculuk yapmaktan daha zor bu dolmuşçularla.

adnan41
2 hafta önce - Cmt 10 Şub 2018, 02:07

Birde Gölcük minibüsleri kaplumbağa hızında gitmezler mi beni deli ediyorlar, Gölcük tarafına tramvay değilde güzel bı banliyö hattı olabilir Başiskele, Gölcük, Karamürsel şekli nde işlevsel bı hat yapılabilir sonuçta o bölge 300 binin üzerinde bı nüfusa sahip.



sayfa 77
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 76777879   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara