Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 621

Kanal İstanbul Projesi
olumlu düşünüyorum 48.1%  48.1%  [998]
olumsuz düşünüyorum 45.4%  45.4%  [942]
fikrim yok / kararsızım 6.4%  6.4%  [133]
Toplam Oy : 2073

xx34
9 ay önce - Cum 02 Şub 2018, 10:41

Maalesef mevcut durumda Kentsel dönüşüm adıyla, örneğin dört daireli eski bina yıkılıp yerine sekiz daireli yeni binalar yapılıyor. Eskiden dört ailenin yaşadığı alana sekiz aile yerleştiriliyor. Buna benzer uygulamalara acilen son verilmesi gerekiyor.

43orhan43
9 ay önce - Cmt 03 Şub 2018, 03:20




Şükrü Güllüoğlu
9 ay önce - Pts 05 Şub 2018, 09:41

Erol Yücel olayı özetlemiş. Geçişten para alsak da, almasak da, boğazı kapatsak da , kapatmasak da bu kanal gerekli. Sadece ticareti ve lojistiği geliştirmek bile büyük getiri sağlayacaktır.



COGRAFYACI
9 ay önce - Sal 06 Şub 2018, 03:16

Bu kanala karşı olanlar ticaretin basit mantığına bile kafası pek basmayan kişiler. ''Montro gereği adam boğazdan geçer gider niye bir de para verip kanaldan geçsin'' diyorlar. Erol Yücel'in de dediği gibi, sadece boğazdaki yoğunluktan dolayı oluşan beklemeleri yaşamamak ve vakitten kazanmak isteyenler geçse yeter. Sonuçta bir gün bir gün. Milyon dolarlık yük taşıyan gemi, herhalde 5-6 gün kazanmak için 30-40 bin doları gözden çıkarır. Türkiye isterse boğazdaki beklemeleri 20 güne çıkarıp tüm gemileri kanala mahkum edebilir. O zaman seve seve geçerler kanaldan...

Şükrü Güllüoğlu
9 ay önce - Sal 06 Şub 2018, 11:46

Kanal geçişinden para almasak bile gerekli bu proje. Lojistik üs haline gelince ekonomiye etkileri (enflasyonun düşüşü) ve liman ve saire gelirlerinin getirileri ynaında kanaldan para alma ücreti devede kulak kalacak. Büyük resim Türkiye'nin bir lojistik üs olmasıdır. Bu ülke en güçlü olduğu zamanlarda baharat yolu ve İpek yolunun tam göbeğinde idi. Dünya ticareti Atlantik ve Günay Afrika'ya kayınca battık.

Kuşak ve yol, 3. Havalimanı ve Kanalistanbul ülkemizi Avrasya'daki ticaret, lojistik ve ulaşımın merkezi yapacaktır.


COGRAFYACI
9 ay önce - Sal 06 Şub 2018, 16:23

Alıntı:
Kanal geçişinden para almasak bile gerekli bu proje. Lojistik üs haline gelince ekonomiye etkileri (enflasyonun düşüşü) ve liman ve saire gelirlerinin getirileri ynaında kanaldan para alma ücreti devede kulak kalacak. Büyük resim Türkiye'nin bir lojistik üs olmasıdır. Bu ülke en güçlü olduğu zamanlarda baharat yolu ve İpek yolunun tam göbeğinde idi. Dünya ticareti Atlantik ve Günay Afrika'ya kayınca battık.

Kuşak ve yol, 3. Havalimanı ve Kanalistanbul ülkemizi Avrasya'daki ticaret, lojistik ve ulaşımın merkezi yapacaktır.


Çok doğru, güzel bir analiz..
Bu arada aklıma bir fikir getirdiniz Şükrü Bey!..
Yavuz köprüsünden geçerken ücret ödeyen yük araçlarının Avrupaya gidenleri, Kanal İstanbuldan geçerken de ücret ödese nasıl olur? Bunlar nasıl olsa kuzey marmara otoyolunu kullanacaklar. İpek yolu tümüyle devreye girdiğinde bu yolu her yıl milyonlarca araç kullanacaktır. O zaman dediğiniz gibi gemilerden hiç ücret alınmasa bile kanal çok para getiren bir proje olacaktır.



Hasan ates
9 ay önce - Cum 09 Şub 2018, 15:02

Herhangi bir gelişme yok galiba sessizlik çöktü siteye.

canaliygt

9 ay önce - Cum 09 Şub 2018, 15:15

Alıntı:
Çok doğru, güzel bir analiz..
Bu arada aklıma bir fikir getirdiniz Şükrü Bey!..
Yavuz köprüsünden geçerken ücret ödeyen yük araçlarının Avrupaya gidenleri, Kanal İstanbuldan geçerken de ücret ödese nasıl olur? Bunlar nasıl olsa kuzey marmara otoyolunu kullanacaklar. İpek yolu tümüyle devreye girdiğinde bu yolu her yıl milyonlarca araç kullanacaktır. O zaman dediğiniz gibi gemilerden hiç ücret alınmasa bile kanal çok para getiren bir proje olacaktır.


Kardeş nefes aldığımız içinde para ödemeliyiz bence her yıl milyonlarca insan nefes almak zorunda olacağı için çok para getiren proje olur.


Hasan ates
9 ay önce - Cmt 10 Şub 2018, 19:03

Arnavutköy belediyesinde ada parsel no ile bakınca İBB plan türü bir not var tapu kaydında.

COGRAFYACI
9 ay önce - Cmt 10 Şub 2018, 20:51

Alıntı:
Kardeş nefes aldığımız içinde para ödemeliyiz bence her yıl milyonlarca insan nefes almak zorunda olacağı için çok para getiren proje olur.


Yazıyı dikkatli okursanız sevinirim. Avrupaya yük taşıyan transit araçlardan bahsediyorum. Şehiriçi yolculuk yapanlardan değil.



sayfa 621
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET