Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara Yeni Belediye Başkanı Mustafa Tuna önce hangi alanlardaki sorunları çözmeli?
« önceki   123 ... 252627 ... 353637   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 26

Yeni Belediye Başkanı Mustafa Tuna önce hangi alanlardaki sorunları çözmeli?
Güvenlik(aydınlatma vs.) 4.5%  4.5%  [5]
Temizlik (çevre temizliği, çöp toplama) 3.6%  3.6%  [4]
Altyapı (su,kanalizasyon,elektrik, internet vs) 14.5%  14.5%  [16]
Altyapı (yol, köprü, altgeçit vs) 26.4%  26.4%  [29]
İmar Düzenlemeleri 16.4%  16.4%  [18]
Eğitim Faaliyetleri 1.8%  1.8%  [2]
Kaldırım, refüj çalışmaları 4.5%  4.5%  [5]
Trafik düzenlemeleri (park yeri vs dahil) 28.2%  28.2%  [31]
Toplam Oy : 110

Misafir e72

3 ay önce - Sal 06 Şub 2018, 14:27

Tılsımonline, Esenboğa Havalimanı kendi kategorisinde Avrupanın en çok büyüyen havalimanı durumunda yani yıllık yüzde 15-20 arasında yolcu sayısı artıyor. 3.pist ve ek terminalle bundan 5 yıl sonra yaklaşık 25-30 milyon yolcuya ulaşacak. Böylece günlük 70-75 bin civarında sadece havalimanı yolcusu metro kullanacak. Kuzey Ankara, Şenyuva, Pursaklar, Bağlum, Karacaören, Çubuk, Akyurt vs nüfus toplamı 500 bin yapıyor. Bu yüzden metro inşaatının ivedilikle başlaması gerekiyor.

Misafir e72

3 ay önce - Sal 06 Şub 2018, 19:07

2017 nin son çeyreğinde Esenboğa Havalimanı yüzde 28 lik büyüme rekoruyla kendi kategorisinde 1.olmuştur. Artık Aştinin yerini Havalimanı almış durumdadır ve nasıl ki Ankaray yapıldıysa Havalimanına da metro yapılmalıdır.

https://twitter.com/SHGM/status/960851729309995009?s=17


tilsimonline

3 ay önce - Sal 06 Şub 2018, 19:27

Alıntı:
Sizin simsar olmadığınızı biliyoruz paylaşımlarınızdan anlaşılıyor. Sizde hak verirsiniz ki bir çok başlıkta bu tipler mevcut. Özellikle bahse konu hat bölgesinde.
Kesinlikle yapılmasın denemez. Fakat bir çok bölge var Ankaranın dört bir yanında bahsettiğiniz sayıyı aşan. Şehir içi günlük durumu çok daha büyük kitleyi
halledersiniz sonra havaalanı organize sanayi gibi bölgelere ulaşirsiniz.
Ayrıca projeleride eklemeye kalkarsak Ankaranın dört bir yanı proje kaynıyor. Havaalanı ve projeleri rakamları bunların yanında düşük kalır.
Ankara Belediyesi çok zor yapılan metro konusunda iyi düşünmeli.


Ben şu gözden bakıyorum;
Havalimanı Aşti gibi yerlere ulaşım özel araçla olmuyor,insan aracıyla gitse aracını nereye bırakacak birkaç gün otoparka bıraksa yüksek maliyet.
Mecbur belko-havaş otobüslerini kullanıyor veya arkadaşına akrabasına beni havalimanına atsana muhabbetleri başlıyor(ankarada taksi ücreti diğer illere göre pahalı olduğu için havalimanına taksi ile ulaşan sayısı çok az)

Bence o ilin otobüs terminaline,havaalanına ve tren istasyonuna ulaşım çok rahat olmalı
Ankarada otobüs ve tren istasyonuna ulaşım çok rahat ve konforlu fakat havalanında bu eksiklik var

Benim bildiğim kadarıyla İstanbulda Sabiha Gökçene(metro uzatması) ve 3.havalimanına metro inşaatı devam ediyor ,devletin tutumuna bakılırsa başkente üvey evlat muamelesi yapılıyor.Sadece metro konusunda değil mesela kaç senedir 19 mayıs stadyumu yıkılacak yerine yenisi yapılacak!
Bunu bütün Ankaralılar görmeli ve tepkisini koymalı, bu tepki sosyal medya olur anketler olur vs (yanlış anlaşılmasın oy vermekden bahsetmiyorum)


yukarıda söylediklerim sadece havalimanı metrosu yapılsın olarak algılanmasın ,şu anki esenboğa yolcu sayısı ile kullanılmakta olan metro yolcu sayılarına bakılırsa havalimanı metrosu ihtiyaçtır.
(illaki metro yapılsında demiyorum ego otobüs seferi koyulabilir ve sefer aralıkları artırılır veya aankaradaki anlamsız şekilde yüksek olan taksi fiyatları düşürülür taksicilerde sürümden kazanabilir)

Sizin deyişiniz ile başka bölgelerde öncelikli yapılması gereken güzergahlarda olabilir. Bu güzergahlara siz örnek verirseniz o güzergahlar üzerinde de fikrimizi paylaşırız.(forumların genel amacı bu olsa gerek)



picco_z
3 ay önce - Sal 06 Şub 2018, 20:49

-Yenimahalle’den kalkacak olan MİT kampüsü ile beraber Demetevler-SSK blokları dönüşümünün yapılması
-Şentepe’de tepelerin altından geçecek tünel yol ile Etlik Sağlık Kampüsü’ne Anadolu Bulvarı-Çevre Yolu bağlantısı
-Eşref Bitlis Caddesi’nin Ankara Bulvarı’na bağlanması
-Toptancı Hal’inin akıbeti
-Carrefour kavşağı’nın Beytepe köprüsüne bağlantısı

Geri kalanlar yazılmış zaten


uguresendag
3 ay önce - Sal 06 Şub 2018, 21:03

Bu başkandan pek metro beklemeyin.
En azından havaalanı otobüs alternatiflerine izin verse iyiydi.
Bir miktar da otobüs alımı yapsa yeter.
Ankara yı oyalama politikası yapılıyor anlaşılan!


Alparslan 2071
3 ay önce - Sal 06 Şub 2018, 22:30

Alıntı:
-Eşref Bitlis Caddesi’nin Ankara Bulvarı’na bağlanması


Ne alaka. Nasıl olacak o iş.

Trakya Caddesinin genişletilip (ki bunun için KGM arazisinden yer almak lazım) , İstanbul Yolu köprü ile atlatılıp, Hal içinden geçecek bir yol yapılıp, üst köprü ile Hipodrom caddesi aşılıp, Türk Patent'in yanındaki yola bağlanması lazım. Bu da fazlasıyla fantazi olur.



tilsimonline

3 ay önce - Çrş 07 Şub 2018, 09:54

Alıntı:
Ne alaka. Nasıl olacak o iş.

Trakya Caddesinin genişletilip (ki bunun için KGM arazisinden yer almak lazım) , İstanbul Yolu köprü ile atlatılıp, Hal içinden geçecek bir yol yapılıp, üst köprü ile Hipodrom caddesi aşılıp, Türk Patent'in yanındaki yola bağlanması lazım. Bu da fazlasıyla fantazi olur.

Sayın @Alparslan 2071
Aslında fantazi değil,Ankara bulvarı yapılırken bu bağlantını proje dahilindeydi, Melih beyin açıklaması vardı 'TKİ araziden yolun geçmesini istemedi izin vermedi' diye.

Bu mesajdaki gibi
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=6084404#6084404

Fotoğraf olarak göstermek gerekirse böyle geçebilir
http://wowturkey.com/t.php?p=/tr777/tilsimonline_ ...127210.jpg

Bu bağlantıyı eninde sonunda yapacaklar da,umarım fazla bekletmezler.


Sayın @picco_z
Alıntı:
-Yenimahalle’den kalkacak olan MİT kampüsü ile beraber Demetevler-SSK blokları dönüşümünün yapılması

MİT kampüsünün tamamen taşınması olayı 2023 ü bulur iki dönme sonraki başkana iletiriz artık , aslında ssk blokları ile görüşen bir kaç müteahhit vardı ,fakat emsal artırılmasına karşı çıkma olaylarından sonra dönüşüm biraz gecikir.
Alıntı:
-Şentepe’de tepelerin altından geçecek tünel yol ile Etlik Sağlık Kampüsü’ne Anadolu Bulvarı-Çevre Yolu bağlantısı

Bu tünelin uzunluğuna bakarsak bu maliyete belediye girmez,zaten belediyeynin elinde imkan olsa ondan daha kısa olan ulus altından geçecek tüneli ihale ederlerdi
Alıntı:
-Eşref Bitlis Caddesi’nin Ankara Bulvarı’na bağlanması

daha önce konuştuğumuz üzere 'Etlik şehir hastanelerinin açılmadan önce etrafındaki olası trafik sorunlarına karşı önceden projeler yapılması' maddesi dahilinde bu yolunda bir an önce ihaleye çıkması gerekiyor.

Alıntı:
-Toptancı Hal’inin akıbeti

Bağlıca Otoban arkasına yeni hal planlandı yollar açılmaya başlanmıştı,şimdiki hal allanına Adliye yapılacak dediler zemin etüt çalışmaları dahi yapıldı,sonradan Adalet bakanlığı alternatif bir kaç yerin seçeneğini sundu,en son ne oldu bilen varsa yazsın Eğer şimdiki hal arazisi belediyeninse satışa çıkarıp borçlarını ödeme yoluna gidebilir(aklımdan böyle geçiyor)
Şimdiki Hal yerine %90 ihtimalle Adliye sarayı gelecek
Eski Adliye yeri ulaşım merkezi olacak

Alıntı:
-Carrefour kavşağı’nın Beytepe köprüsüne bağlantısı

Haritadan baktığımda pisti tam ortadan ikiye bölüyor askeriye taşınmadan bu bağlantı imkansız (tünelle geçilmesi dahi güvenlik için sıkıntı oluşturur)

ekleme:

Seçimden önce Ankara için açıklanacak ,bakanlığın üzerinde çalıştığı metro hatlarıda şu şekilde olabilir;

-Ankaray hattı ile M2 hattına kadar olan söğütözü bağlantısı tamamlandı , sinyalizasyon çalışmaları devam ediliyor,bu bittikten sonra yüzüncüyıla kadar uzatılacak.
-Sıhhiye ulus dışkapı şehir hastaneleri aşağı eğlence hattı
-Aşşağı eğlenceden yeni etlik yolu güzergahından ovacık (setlerin depolama alanına giden hat )
-Yıldırım Beyazıt Üniversitesi -Esenboğa Havaalanı-Akyurt-Pursaklar-Keçiören metrosu bağlantısı-Hasköy-Siteler (Olası durumda Çubuk merkezi dahil edebilirler) Kısaca havaalanı metro güzergahı birazda olsa değişiyor,umarım sitelerden ankaraya kadar uzatılır.
-Ankarayın Nata Vega ya kadar uzatılması
-M2 Bilkent Şehir Hastanesi-Hacettepe Üniversitesi Beytepe kampüsü Raylı Sistem bağlantısı (Tramvay olabilir)


Misafir f7d

3 ay önce - Çrş 14 Şub 2018, 22:55

diğer başlıklarda da var. emsaller düşüyor deniliyor. düşürülmezse de mahkemeye verilirse ve iptal çıkarsa yine emsal düşürülecek deniliyor nedir doğrusu? hmax tamam düşsün ama emsalle hmax elma ile armut gibi birbirinden farklı şeyler değil midir?

mursel kasap
2 ay önce - Sal 20 Şub 2018, 21:17

Mustafa tunadan şu 4 sorunu çözmesini bekliyorum.2 tam bilet fiyatına havalimanı ego seferleri başlatması şuan havalimanı ulaşımı aşırı pahalı ve tekel olmuş durumda en azından havalimanı ego seferleri havaalanı ulaşımını rahatlatır diye düşünüyorum.Akm kizilay uzatması uzun uzun anlatmama gerek yok.Akm aktarması keçiörenliler ve bizim için sorun.Malesef Kızılay,batikent aktarması gibi rahat değil.Son olarakda tam kartlardaki aktarma ücretini 1 tl'den 50 kuruşa indirmesi ve M1'de besleme hattindan metroya veya tersi 1 TL haraci kaldırması.Benim anlamadığım her yer tek ücrete merkeze ulaşırken neden yenimahalle batikent halkı 3.50 TL ödüyor burada yenimahalle,batikent halkına haksızlık yapıldığını düşünüyorum.Ego muhtemelen yenimahalle,batikent halkına ceza veriyor üvey evlat muamelesi yapılıyor. Böyle haksızlık olmaz kecioren bile 2.50 tl'ye merkeze ulaşırken,batıkentli 3.50 tl'ya Seyehat ediyor.Yenimahalle batikent halkına haraç olayı yüzünden üzülüyorum.

Serkan Berk
2 ay önce - Çrş 21 Şub 2018, 01:35

Çünkü EGO zarar ediyor.Muş.



sayfa 26
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 252627 ... 353637   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet