Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara'da kurulmasını istediğiniz EGO hatları [ANK ]
« önceki   123 ... 676869 ... 747576   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 68
Tunç D.
1 yıl önce - Prş 01 Şub 2018, 23:22

Alıntı:
Birde 303 örnek beştepe hattı.


Bu hattı lise yıllarındayken sık sık kullanırdım,şimdiki Kızılay-Beştepe dolmuşlarına benzer bir güzergah izlemekle beraber Beştepe’nin içine girer,o bölgede yaşayanlar ile şimdi Cumhurbaşkanlığı’na bakan kısımdaki yüksek katlı konutların olduğu yer için son derece kullanışlı bir hattı.

Kızılay’dan GMK ve Beşevler’i geçer,ardından Şeker Abi’nin Yeri’nden sola dönüp önce Beştepe’yi dolaştıktan sonra şimdiki çok katlı konutların olduğu yerden çıkar,Jandarma GK önündeki göbekten,Devlet Mezarlığı eski giriş kapısına gelirdi.
Oradan U çekip şimdi Cumhurbaşkanlığı’nın içinde kalıp kaybolan ara yoldan Gazi Orduevi kavşağına çıkar,Söğütözü ve Emsan Sitesi’ne gittikten sonra geri dönüşte yine Beştepe’ye girerdi.Dönüş güzergahı ise gidişten biraz farklıydı,Beşevler’den Mareşal Fevzi Çakmak Caddesi’ne döner,220-221’lerin eski güzergahından Kızılay’a girerdi.

Daha sonraları Beştepe altgeçidi açılınca sadece dönüşte Beştepe’ye girer oldu ve M2’nin açılmasıyla kapandı.

Bu hattı bana göre ilginç kılan şey zamanında sık sık körüklü İkarus’ların sefer atmasıydı,esasında Beştepe ayağında aman aman bir yoğunluk olmamasına rağmen Örnek ayağı için yapılırdı yanılmıyorsam.
Beştepe’nin içinde tabiri caizse yılan gibi kıvrılırdı,şimdiki araçlarla o manevra bence yapılamaz.


Alparslan 2071
1 yıl önce - Cum 02 Şub 2018, 11:14



Misafir 661

1 yıl önce - Sal 20 Şub 2018, 11:06



Bertan9965
11 ay önce - Prş 08 Mar 2018, 20:32



Bertan9965
11 ay önce - Pts 26 Mar 2018, 22:50



Tunç D.
11 ay önce - Sal 27 Mar 2018, 09:53

Alıntı:
202 ÖHO'lar Ankarakart'a geçince 202 EGO iptalin eşiğine gelecektir.

İptal sonrası Suadiye yolcusunun mağdur olmaması için 20:00 den sonra sefer alan 271-2 kodu ile çalışan İvedik Metro-Yenimahalle Merkez-Şentepe hattı 202 saatlerinde çalışabilir. 202 gibi dar alanda ring atmayacağından ve Şentepe'ye gireceğinden faydalı olur.

Mevcut 271 Yenimahalle Metro-Akın Caddesi-Şentepe hattına ilave olarak 271-2 (veya başka numara) İvedik Metro-Ragıp Tüzün Caddesi-Suadiye Caddesi-Şentepe düzenlemesi oluşabilir. Tabi ÖHO'lar karta geçince.

Ek olarak 202 ÖHO karta geçince, nakit biniş ihtiyacını karşılamak üzere, geçen yıllarda açıkıp, hemen kapattırılan Karşıyaka Cami-Ragıp Tüzün Caddesi-Sıhhiye dolmuş hattı tekrar devreye girebilir.


Nakit biniş ihtiyacını karşılamak amacıyla bir hattın açılmasını pek doğru bulmuyorum,onun yerine Ankarakart dolum noktaları artırılıp kartlı binişler pratik hale getirilmeli. Şu anda Ankarakart dolumu konusunda ciddi anlamda sıkıntı var,Kızılay veya metro istasyonları harici çok zor bulunuyor dolum noktası.
Sırf kart dolum noktası aramamak için dolmuş kullanan ve ulaşım maliyetini katlayan ciddi bir kitle mevcut,özellikle Eskişehir Yolu geçişli dolmuş hatları nakit biniş konusunda tekel oldukları için günün her saatinde paket üstüne paket oluyorlar genellikle.



Bertan9965
11 ay önce - Sal 27 Mar 2018, 11:42

Alıntı:
Eskişehir Yolu geçişli dolmuş hatları nakit biniş konusunda tekel oldukları için


Geçen yıl yaz sonlarında 202 ÖHO ları Bilkent Metro denemesi yaptı ama ikinci gün sonunda pes edip, kendi güzergahlarına döndüler. Nakit biniş ihtiyacını fazlasıyla karşılardı ama olmadı. Hem Esk.Yolunda yolcu bulamadılar hem de kendi yolcusu tepki verdi.

202 ÖHO, 1991 de Kızılay kapanıp TRT'den Kızılay'a indikten sonra makus kaderini yenememiş bir hat. 27 yıldır bir arayış içindeler. 1995 den beri aynı güzergahtalar. Semt nüfüsü artmasına karşın, işleri azalıyor. Yolcu sabit. Güzergahı geliştirmeye kalksalar bir yerden patlak veriyor. Dönüşte Beşevler'den geçmeyi düşündüler, 220 ciler taş koydu. Bilkent işi olmadı. Antares'den hat başı yapmak istediler. Etlik dolmuşları itiraz etti.

Sonuç: 202 ÖHO için kurulması istenen bir hat olamıyor.


Tunç D.
11 ay önce - Sal 27 Mar 2018, 12:00

Alıntı:
202 ÖHO, 1991 de Kızılay kapanıp TRT'den Kızılay'a indikten sonra makus kaderini yenememiş bir hat. 27 yıldır bir arayış içindeler. 1995 den beri aynı güzergahtalar. Semt nüfüsü artmasına karşın, işleri azalıyor. Yolcu sabit. Güzergahı geliştirmeye kalksalar bir yerden patlak veriyor. Dönüşte Beşevler'den geçmeyi düşündüler, 220 ciler taş koydu. Bilkent işi olmadı. Antares'den hat başı yapmak istediler. Etlik dolmuşları itiraz etti.


Esasında Bilkent Metro yerine Real’e kadar gitseydi iş yaparlardı,başarısız olmasının tek sebebi bana kalırsa tamamiyle metroya paralel gitmesi oldu,özellikle 111 ve Bilkent grubu yolcusunun çoğunluğunun Real’e gittiği düşünülürse ciddi bir kitleyi kendilerine çekebilirlerdi.


savasekiz
10 ay önce - Çrş 28 Mar 2018, 16:32



mursel kasap
10 ay önce - Çrş 28 Mar 2018, 19:08



sayfa 68
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 676869 ... 747576   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet