Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Boşa çalışan Ankara EGO otobüs hatları [ANK ]
« önceki   123 ... 23242526   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 24
onurnazliaka
7 ay önce - Pzr 14 Oca 2018, 14:31

Alıntı:
Ve diğer bir problemde Çankırı caddesinden geçen hatlar.Bunların Kazım Karabekir’e yönlendirilmesi gerekli bana kalırsa .. Şöförler ile konuşursanız neler çektiklerini anlatabilirler

Abartmayalım. Hepi topu yirmi tane pavyon, bol miktarda taksi var. Yol biraz kontrolsüzleşebiliyor, sürekli ters dönüş yapan araçlar oluyor. Gece oradan sık sık geçtim, yürüyüş bile yaptım, alıştığımız görüntüler. Sağa sola bulaşmazsanız hiçbir şey olmaz. Ki aklı başında birisi de sanırım bunu yapmaz. Emin olun o saatte piskopat biri çıkıp otobüse saldırsa daha ilk dakikada koşup otobüsü kurtaracak adamlar o beğenmediğimiz, sağda solda duran pavyoncu tipler dahi olabilecektir.


mursel kasap
7 ay önce - Pzr 21 Oca 2018, 17:37

Bence 187 İlker 1.Cadde-Ulus hattı 131,in varlığında gereksiz.Aynısı 186 içinde geçerlidir.186,nın güzergahının hemen hepsi 183 ile aynı olması gereken.187 iptal edilip 131 hattı gün içinde 20 dakika sefer yapacak şekilde ayarlanmalıdır.186,nın pik saatlerdeki seferleri iptal edilip.İlker sinan caddesi-ulus arasında tüm gün sadece 10 dakika ara ile sefer veren 183 hattı verilmelidir.

Misafir 423

6 ay önce - Pzr 21 Oca 2018, 22:55

Bencede 187 hattı seferleri iptal edilmeli.ayrıca 186 hattı hafta ici sadece 186-2 ulus ilker sinan Cad. olarak yoğunluğu azaltmakta.183 hattı tıklım tıklım olduğu zamanlar yararlı.131 hattı sefer saatleri artırılmalı.ayrıca 1.bölge hafta sonu cumartesi 187 hattını tüm gün olması neyin kafası? oda yetmiyomuş gibi 131 hattı pazar seferleri yok.gelelim 173 hattına artık pazar seferleri de olmalı bence sizce?



mursel kasap
6 ay önce - Pts 22 Oca 2018, 11:34

Bencede dediğiniz gibi olmalı.131 hattının sefer saatleri artırılmıyorsa şu düzenleme yapılabilir.131 hattı iptal edilip 187 hafta içi olmak üzere tüm güne yayılabilir.186,da dediğiniz gibi 183,ün yoğun olduğu zamanlarda destek hattı olmalıdır zaten 186 hattı hafta içi belli saatlerde 183,e destek veriyor.173 hattıda pazar seferleri olmalı dediğiniz gibi.Birde akşam 20.00,den sonra ve gece seferlerinde ki.145-154 birleştirilmesi sona ermelidir.135 hattıda gün içinde ve hafta sonu sefer yapıcak şekilde 185,e destek atabilir.Birde 431 Akköprü Metro İstasyonu-İskitler hattı iptal olup.409 Akköprü Metro İstasyonu İskitler-Ulus hattı tüm güne yayılmalıdır.409 etlik caddesi,çankırı caddesi,ulus,istanbul caddesi güzergahını kullanırken.Yolcusu az olan yere 2 hat gitmesi gereksiz bence.İskitler samanyolu caddesi,dostlar sokak için sadece 409 yeterli olur diye düşünüyorum.

survivorss
6 ay önce - Pts 22 Oca 2018, 12:19
131 in sefer sayısı arttırılmalı


Bence de aynı güzargahdan giden 187 kaldırılıp yerine 131'in sefer sayısı arttırılıp ayrıca Pazar günü'de sefer yapması sağlanabilir. 131 konum itibariyle dolmuş, öho geçmeyen bir çok caddeye hizmet sağlıyor. Ayrıca bu caddelerde nüfus yoğunluğu her geçen gün yapılan konutlarla artmakta. Buraya hizmetin arttırılması hatta mümkünse dolmuş ve öholarında eklenmesi gerektiğini düşünüyorum. Örneğin 1006. caddeden geçen dolmuş yada öho bulunmamaktadır.

mursel kasap
6 ay önce - Pts 22 Oca 2018, 18:41

2012 Mayıs ve öncesi o bölgeye 186 Güven park-ilker hattı giderdi malumunuz.186 hattı iptal olduğunda 2 yıl süreçde o bölgeye yine 186 işlerdi diye hatırlıyorum.Bu sefer 186 ilker-ulus halini almıştı fakat o da hafta içi pik saatlerde sefer yapacak şekilde devam ediyordu.2014 Ocak ve sonrası 131 Turtas sitesi-Ulus hattı açıldı.131 hattı açıldı açılmasınada hafta içi saat başı sefer yapacak şekilde ayarlandı.Ama hiç iyi olmadı böyle.Zannedersem 131 hattının geçtiği yerde yolcu potansiyeli az.Dolmuş olarak 9.cadde dolmuşlari o yerden yakın geçiyor fakat çok nadir geçiyorlar.Demek ki 131 hattının hafta sonu seferlerinde yolcu sayısı az olduğu için hafta sonu 187 hattına ağırlık veriliyor.



mursel kasap
4 ay önce - Pzr 25 Mar 2018, 16:58

Bu 448 Beşevler bahceli hattının derhal beslemeden çıkması lazım.Gün boyu sadece 65'lerle kendini gezdiren hat.448 hattının kısa güzergahı ve ankaray arası 1 tl haraç alındığı için bahceli halkı 448'i tercih etmiyor.448 hattı için yeni guzergah önerim var.448 hattı opera hareket noktasına alınıp güzergahı.gençlik parkı karşısı sağa dönüş cumhuriyet caddesi,erbakan bulvarı,Atatürk bulvarı, İnönü bulvarı,mareşal Fevzi Çakmak caddesi,sola dögol caddesi,Azerbeycan caddesi,taskent caddesi, akdeniz caddesi,Aşkabat caddesi,muammer aksoy caddesi,operaya dönüş güzergahı aynı.Böylelikle baskent hastanesinin oradan Kızılaya inmek isteyenler sadece 220 Öho'lere binmiyecekler.Meresal Fevzi Çakmak'dan Kızılay,sıhhiye,opera civarına tek otobüs olacak.Meresal Fevzi Çakmak caddesinin merkeze ulaşımı sadece 220 Öho'lerle sınırlı.Merkezden Meresal Fevzi Çakmak caddesine direk vasıta yok.Eğer 448 hattı dediğim guzergahdan giderse hem bahceli halkı dolmuşlara binmeyi azaltacaklar hemde baskent hastanesi civarından merkeze direk gidip gelen hat olacak.

Misafir e39

4 ay önce - Pzr 25 Mar 2018, 17:21

448 beşevler bahçeli hattı
-Başkentray hipodrum istasyonu,ankaray beşevler istasyonu,çayyolu metrosu Milli kütüphane hattına çevrilirse bu hat daha yararlı olur gibime geliyor.böylece raylı sistem bağlantısı sağlanmış olur.


Misafir 240

4 ay önce - Pzr 25 Mar 2018, 20:05

427 hattı. Bence metro ringi olmalı. Direk gitmek isteyen öhoya binsin.

mursel kasap
4 ay önce - Pzr 25 Mar 2018, 21:29

Misafir 240 427 hattı yazın ring olmuştu zaten tutmadı ve eski güzergahına geri döndu.Subaylilar baskı ile 427'lerini ayrancı ayağına aldılar.Hem 427 hattının ring halini gördük 1.5 ay boş gidip boş geldi.Gelelim 448'e eğer benim yazdığım güzergahtan giderse,448 hattında yolcu sayısı artacak.



sayfa 24
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 23242526   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet