Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Semih Yaşar

14 yıl önce - Sal 16 Ekm 2007, 10:57
Metrobüs


Bu hat için yapılabilecek en güzel şey eski 124 no'lu Mecidiyeköy-Bostancı hattını yeniden
yapılandırmak olur. Madem Boğaz Köprüsünden Metrobüs geçiriyorsun ve Kızıltoprak'a
kadar getiriyorsun, devam ettir hattı, sahilden Bostancı'ya kadar götür, dönüşte de
Bağdat caddesinden getir, Kızıltoprak'ta tercihli yola sok ve Mecidiyeköy'e 15 dakikada gitsin.

Bu düzenleme ile neler kazanılır;

- Sahilyolu ve Bağdat caddesinde fazla bir altyapı inşaatına girilmez,
- Hat uzun olduğu için daha fazla yolcu taşınmış olur, aksi halde kısa bir Metrobüs hattı
bugün çoğunlukla boş olarak çalışan 4 no'lu Bostancı-Kadıköy hattından farklı olmaz.


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Sal 16 Ekm 2007, 12:58

Alıntı:
Bu hat için yapılabilecek en güzel şey eski 124 no'lu Mecidiyeköy-Bostancı hattını yeniden
yapılandırmak olur. Madem Boğaz Köprüsünden Metrobüs geçiriyorsun ve Kızıltoprak'a
kadar getiriyorsun, devam ettir hattı, sahilden Bostancı'ya kadar götür, dönüşte de
Bağdat caddesinden getir, Kızıltoprak'ta tercihli yola sok ve Mecidiyeköy'e 15 dakikada gitsin.

Çok doğru... Boğaziçi Köprüsü'nü aşacak olan Anadolu Metrobüsü Kızıltoprak veya Söğütlüçeşme civarlarında kesilecek şekilde tasarlanıyor. Halbuki Semih'in o meşhur 124'ü zaten bu yolu olduğu gibi katettikten sonra sahile paralel ilerleyerek, Bostancı'ya gelirdi eskiden (Bağdat Caddesi'ni kullanırdı). Fenerbahçe Stadı'nın yanından yola kıvrılarak daha ileriye gitmesi ile; hem iki metrobüs hattı birleşmiş olur, hem de Metrobüs kimliğin etam olarak kavuşur.

Belki de, şu an için plananan da budur. Boğaziçi'nden gelen hattın Bostancı'ya uzanması. Yolda da giderken Sahili, dönerken Bağdat'ı kullanması durumunda, 3 metrobüs hattı yekpare hale getirilecektir.

Akın KURTOĞLU


Fatih Can
14 yıl önce - Sal 16 Ekm 2007, 13:10

Ancak hattin uzamasi ile Avcilardan-Bostanciya kadar cok uzun bir hat olacaktir. 1.3 ytlye az degil mi.

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Sal 16 Ekm 2007, 13:12

Hattın başdurağı Avcılar olmayacak. Mecidiyeköy olacak.

Akın KURTOĞLU


Doğukan.
14 yıl önce - Sal 16 Ekm 2007, 13:14

Sahilyolu metrobüs projesi aslında gerek yok ben mesela Kadıköy'den 4 hattına biniyorum otobüs Bostancıya en fazla 6 kişi gidiyor DAF'larla ama Bostancı'dan sonra Kadıköye giderken kesinlikle olmalı hele o Bağdat Caddesi'nden Kadıköye gitmek şans meselesi artık.



MehmetK
14 yıl önce - Sal 16 Ekm 2007, 13:25

Bu hat Marmaray hattı inşaatı yüzünden kapanacak banliyö hattının boşluğunu kapatmak için düşünülmüş heralde şu kadar zamanda herkes banliyö kapanacak dedi de yerini ne dolduracak bişey söylemedi bu proje bu işe yarayabilir.

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Sal 16 Ekm 2007, 13:28

Mümkündür!... Zaten burada böyle bir düzenleme düşünülmekteydi. Kısmet metrobüse imiş. 2008'de banliyö hattı ıskat edilecek zaten... Mümkün mertebe trenyoluna paralel iki ayrı (üç?)Metrobüs hattı hizmete konulacak demek ki... Biri hattın kuzeyinden, diğeri de güneyinden geçecek...

Akın KURTOĞLU


hüseyin avni
14 yıl önce - Sal 16 Ekm 2007, 13:55

bence bu hatlar birleştirilip,tuzla iskelesine kadar uzaması lazım,minibüs yolu hattı;ziverbeyden dönüp,pendiğe kadar gerisinde sahil yolunu izleyerek tuzlaya kadar,bağdat caddesinden gidecek olan bostancıdan sonra sahil yolunu izleyip tuzlaya kadar,sahilden gidecek olan kızıltopraktan itibaren sahil şeridini izleyerek.Google earth versiyonunda yükleyeceğim güzergahı

Enes A.
14 yıl önce - Sal 16 Ekm 2007, 14:01

Tuzla'ya kadar gelse keşke ama Tuzla'ya kadar uzatılması gerekli mi?Yeterli yolcu potansiyeli var mı?

hüseyin avni
14 yıl önce - Sal 16 Ekm 2007, 14:45



(+)

Yer-Söğütlüçeşme ve ziverbey
Siyah çizgi üzerindeki hat,minibüs yolundan gidecek olan hat,bu bölgede yolun her iki tarafınan,sağından ve solundan işliyor,sinyalizasyon sistemleriyle,aynı şekilde bağdat caddesi ve sahil yolundada böyle olacak.



En son hüseyin avni tarafından Sal 16 Ekm 2007, 16:27 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


sayfa 2
« önceki   123 ... 111213   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM