Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Trabzon Havalimanı
« önceki   123 ... 313233 ... 535455   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 32
Misafir a3e

3 gün önce - Pzr 14 Oca 2018, 02:01

Samsun ve Orduya iner ucaklar

Teo72
3 gün önce - Pzr 14 Oca 2018, 02:02

Herkese geçmiş olsun. Kabahati yağmura arayanlar tayfun mevsiminde bir kez asyaya gitseler yağmurun rüzgarın ne olduğunu uçakların nasıl inip kalktığını görecekler en ufak olayda yok pist öyle hava böyle diyenler özellikle.

ERHAN DEMİR

3 gün önce - Pzr 14 Oca 2018, 02:08

Twitter'da yeni fotoğraflar gördüm kaza ile ilgili.







Misafir a3e

3 gün önce - Pzr 14 Oca 2018, 02:10

Pert olmuş uçak... kanatlar motor gövde sağlam hasar almış.

BHavaci
2 gün önce - Pzr 14 Oca 2018, 02:17

ADB-S verilerine göre uçağın pisttin son 3'de 1 lik bölümünde hızı 110knots/207 kms olarak yansımış.

Ekleme: Hız pistin neredeyse sonuna gelinmiş olmasına rağmen neredeyse teker koyma süratinden yüzde 10 daha düşük.


En son BHavaci tarafından Pzr 14 Oca 2018, 02:21 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Misafir a3e

2 gün önce - Pzr 14 Oca 2018, 02:27

Eehan bey, Sun Express hızla alcaliyor. Orduya değil de Samsuna inecek gibi...



Volkan Cordan

2 gün önce - Pzr 14 Oca 2018, 02:28

Alıntı:
ADB-S verilerine göre uçağın pisttin son 3'de 1 lik bölümünde hızı 110knots/207 kms olarak yansımış.


Bu gibi konularda ADB-S verilerine pek güvenmek doğru olmaz. FlightData-Recorder`deki bilgilere bakmak lazım.

Pistin son 3`de 1lik bölümünde normalde inen uçak "inmiş" sayılır ve hızı 70-60knots bandında olması gerek.
125-145knots bandındaki son yaklaşma/iniş hızı (şartlara bağlı olarak) göz önünde bulundurulursa, son 3`de1lik bölümdeki 110knots hızlıdır.

Malesef fotolardan kanatlardaki spoiler ve motorlar + Reverser durumunu gösteren paylaşımlar yok.
Sadece "tail rudder"`in (sarı logolu bölüm) sağ kırılmış hamlesi gözüküyor.


BHavaci
2 gün önce - Pzr 14 Oca 2018, 02:37

Alıntı:
Bu gibi konularda ADB-S verilerine pek güvenmek doğru olmaz. FlightData-Recorder`deki bilgilere bakmak lazım.


Ne yazık ki bu bilgiler araştırma sonrasında yayınlanmadığı için elimizde şuan ADB-S verileri mevcut.

Alıntı:
Pistin son 3`de 1lik bölümünde normalde inen uçak "inmiş" sayılır ve hızı 70-60knots bandında olması gerek.
125-145knots bandındaki son yaklaşma/iniş hızı (şartlara bağlı olarak) göz önünde bulundurulursa, son 3`de1lik bölümdeki 110knots hızlıdır.

Malesef fotolardan kanatlardaki spoiler ve motorlar + Reverser durumunu gösteren paylaşımlar yok.
Sadece "tail rudder"`in (sarı logolu bölüm) sağ kırılmış hamlesi gözüküyor.


Bu iki durumdan ötürü özellikle T/R'nin durumunu görmek istiyorum. Ancak belirttiğiniz gibi ne yazık ki bu yönde bir görsel yok. Uçak sağa dümen vermiş olmasına rağmen sola doğru dönüş yapmış bu da farklı bir durum.


Misafir f5c

2 gün önce - Pzr 14 Oca 2018, 02:39

Pilot tırt çıkmış. Pistin suçu ne?

tunahan52

2 gün önce - Pzr 14 Oca 2018, 02:41

Can kaybının yaşanmaması mutluluk verici. Herkese çok geçmiş olsun.



sayfa 32
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 313233 ... 535455   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM